Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtigt spørgsmål:
  • #1   26. maj 2005 ca - 3 uger ;o)

• #2   26. maj 2005 ..........et hurtigt svar...... *LOL*..

• #3   26. maj 2005 *LOOL* Ja i er dælme hurtige på aftrækkerne.... hi hi... okay - tak for hjælpen... Og puha - det var godt nok lang tid...

Men er det noget med at de lærer selv og gøre sig rene? Eller skal man bruge ble til dem? Eller hvordan... Ja undskyld jeg spørger dumt...

• #4   26. maj 2005 Det er meget forskelligt fra hund til hund, nogen er gode til at holde sig rene andre er ikke, men prøv jer frem når det sker, i kan jo være heldige at hun er god til selv at holde sig ren...

• #5   26. maj 2005 Ligesom Susanne skriver det, får Misja bukser på når vi er ude i ikke-hunde hjem (eller hun bliver hjemme), men det er som regl først hen imode høj-løb hun ligesom går surt i det - den første uge vasker og slikker hun sig og ryder alle pletter efter sig...

Ellers har jeg en masse gamle tæpper og dobb.dynebetræk som jeg lægger på hendes soverpladser og i værste fald ruller jeg mit tæppe under sofabordet væk i den uge det er værst ;o)

Pøj-pøj med lille-pigen - og lige en anden ting - de første 4- 5 løbetider, både hvad tidsinterval, varighed, blødnings intensitet og efterfølgende hormonpåvirkning, vil sansynligvis være forskællige *S*

Herligt.....ikk'......*GS*..

• #6   26. maj 2005 Bare rolig hun er ikke kommet i løbetid endnu - men vil jo gerne være forberedt til når det sker... Jeg krydser fingre for at hun kan holde sig ren... Det ville da være det skønneste - både for hende og for os...

• #7   26. maj 2005 Karina: Ihh jo vi glæder os allerede... Men var jo forberedt på det da vi købte hende...

Kommentér på:
Hurtigt spørgsmål:

Annonce