Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snydt af dyrlæge!
  • #2   26. jul 2007 Kristina A:
    min DL er også god nok =) godt nok er han lidt gammel men det har nok ikke noget med sagen at gøre .

MVH: mikkel og martin s

• #3   26. jul 2007 hvordan mener du med presset et prisoverslag ud af dyrelægen ?

• #4   26. jul 2007 Synes de prisoverslag jeg har fået, har passet ret godt

• Kristina A
    Kristina A Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #5   26. jul 2007 dyrlægeforeningen siger, at det er fordi det koster den enkelte dyrlæge at have et læger af medicin og at det kun er i yderste nødstilfælde at de udleverer medicin. De siger at lægerne skal henvise til apotekterne.

• Kristina A
    Kristina A Tilmeldt:
    jul 2007

#6   26. jul 2007 jeg mener ikke bogstaveligt presset men mere fordi de ikke så gerne vil give pris over telefon - og hvis man så får dem til det alligevel så har man jo lidt "presset"

• #7   26. jul 2007 Jeg er også rigtig glad for vores dyrlæge.. Tror du skal finde et nyt sted.. Vi får næsten altid konsultationen billigere og sommetider helt ned til halv pris. Og har vi været der for nyligt og kommer igen betaler vi sjældent for konsultation.. Var til dyrlægen i går med Bella for at få et tjek på Bellas pote (var der sidste uge og så ville hun se hvordan det så ud nu efter at Bella har haft forbinding på og fået medicin) + hun fik klippet negle og + at hun fik tømt analkirtler.. Jeg gik derfra uden at betale en rød øre.. Så jeg er virkelig glad for vores dyreklinik..
    Og så er det en enormt sød dyrlæge..

• Kristina A
    Kristina A Tilmeldt:
    jul 2007

#8   26. jul 2007 ja det lyder som en god dyrlæge

• #9   26. jul 2007 Dina W
    Hvor har du dyrelæge smiley

• #10   26. jul 2007 nix... nærmere modsat.. vores dyrlæge er altid flink til at runde ned ;o) Vi er også stamkunder med alle vores dyr!!!!!! =oD

• #11   26. jul 2007 Næh, det er jeg ikke... og hvis jeg er, har jeg ikke opdaget det*SS*
    Er meget glad for min dyrlæge, og de gange hvor jeg har forespurgt hvad noget evt. ville koste, har prisen været indenfor det aftalte!!

• Kristina A
    Kristina A Tilmeldt:
    jul 2007

#12   26. jul 2007 Det lyder jo som om I har nogle pragtfulde dyrlæge smiley og det bare er mig som har hørt om dårlige oplevelser hvor priserne har været tårnhøje og hunde er blevet aflivet efter sjuskede behandlinger.

• #13   26. jul 2007 kristina;
    Hvor har du dyrelæge ?

• #14   26. jul 2007 tja..efter vi havde Goya, som nok var danmark's uheldigste hanhund mht sygdomme og arvelige skavanker, så må jeg jo indrømme at dyreklinikken kom til at føles som mit andet hjem..og "huslejen" der var ikke dyr i forhold til hvad de egentlig kunne have forlangt..så rabat fik vi i store mængder og de var vist tæt på at forære mig en medalje da jeg alligevel rundede de 10.000kr i udgifter hos dem....

(jeg har ikke engang betalt for det sidste kejsersnit på min far´s tæve..og dét er sku pænt mange penge!)

så jeg er MERE end tilfreds med min dyrlæge ;o)

• #15   26. jul 2007 10,000 den jeg kan slå :|
    Min hund har godt nok også været uheldig..
    Hun gennemgik en 4timer lang operation på et tidspunkt og i fire uger kom vi til dyrelægen min 2-3 gange om ugen.. Jeg slap billigt: 7500.-

• #16   26. jul 2007 hehe...det vist et beløb der ikke er værd at slå...ikke fordi jeg ikke bryder mig om at poste penge i mine hunde..men fordi jeg synes det er så sørgeligt at se på så elendigt et avlsarbejde og se på de regninger som bliver smidt videre til hvalpekøberne....også fordi at pengene er altså ikke dét der gør ondt på mig..men hundens lidelser og prøvelser er hjerteskærende at se på...

men det er sku skønt når man finder en dyrlæge der ikke gør alt op i kroner og øre.. ;o)

• #18   26. jul 2007 Jeg er blevet snyt af min dyrlæge så nu har jeg skiftet =)

• #19   26. jul 2007 *Brak's *

Nu var tinka uheldig lige med den operation.. Hun skar sin pote op på langs af nerver og scener..
    Jeg må tilstå at jeg ikke ved om hun selv fattede at hun var kommet tilskade.. Hun var totalt glad som altid.. Hoppede og og ned af mig da jeg kom hjem.. Det var først da jeg så det kæmpe blodbad overalt at jeg lagde mærke til at hun haltede..
    Jeg gjorde dengang som jeg lige havde lært; "Lad vær med at vise hunden at noget er galt.." Det var først da dyrelægen fik hende i hånden at jeg begyndte at panikke og ryste, og det fik Tinka til at smide pelsen.. Håret fjøl af hende.. Dyrelæge beordrede mig ud og råbte på vejen at hun ville ringe når det var muligt..

• #20   9. mar 2015 Ja, vi har oplevet at blive snydt prismæssigt. Vaccination af vores to hunde blev 1321 kr., hvor vi i telefonen fik oplyst, at det blev 388 kr. for hund nr. 1 + vaccinen og yderligere rabat på hund nr. 2. Dertil kom der moms oveni alle priser, hvilket vi regnede med var inkluderet i vaccinationsprisen. En anden gang spørger vi efter en TOTALPRIS - hvilket vi troede, vi havde gjort denne gang også. Men drt skal åbenbart skæres ud i pap. Vi brugte Bjerringbro Dyrehospital og kommer der ikke fremover.

• #21   9. mar 2015 Ja da jeg aflivede min hund fik jeg en pris på omkring 3300kr men da regningen endelig kom var den på 4000kr dog har jeg endnu ikke betalt differencen da de ville overveje om de selv skulle æde den. Det er så 3 mrd siden nu og jeg har intet hørt.

• #22   9. mar 2015 Jeg plejer at spørge hvad det koster, og så siger de altid det er en ca. pris.. Så spørger jeg hvad det MAX bliver, med moms, diverse ekstra udgifter til "affald" osv

• #23   9. mar 2015 Min dyrlæge er også fantastisk.
    Hun giver en pris og så er det ca der plus minus lidt det kommer til at lægge på.
    Da Lucky skulle have hvalpetænderne trukket ud, havde hun givet en pris, hun fandt dog to løse som vi ikke havde set, dem tog hun ca. 20 kr ekstra for lige at snuppe med, det koster ellers normalt et beløb pr tand sagde hun, men nu var de jo løse og hun var jo igang alligevel. smiley

Hun har heller ikke problemer med at give en pris hvis man ringer, men siger altid at det jo selvfølgelig er en ca pris, fordi hun jo ikke kan vide det, før hun har set hunden.

• #24   9. mar 2015 Min dyrlæge gik ud og regnede på det og selve regningen passer det er de 200kr for at få en glaseret urne som jeg ikke blev informeret om og 450kr for at få skrevet et navn på. Og da jeg spurgte pris fik jeg en på 1800kr hvis jeg tog hende med hjem i haven og 3300kr hvis jeg sku have hende hjem i urne.

• #25   9. mar 2015 Jeg er yderst tilfreds med mine dyrlæger. Selvfølgelig kan et prisoverslag svinge fra den rigtige pris - Det er jo kun et overslag.
    Men mine dyrlæger er nu altid meget god til at fortælle hvad det koster. Hvis jeg da spørger. smiley

Kommentér på:
snydt af dyrlæge!

Annonce