Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kigger lige indenfor ...
  • #1   26. sep 2021 NÅ .... sætter alligevel et billede ind af LILLY på date ... hvor hun bliver forstyrret af en ugle ... hi hi ...

profilbillede
  • #2   26. sep 2021 Jo da smiley vi er her endnu smiley

• #3   26. sep 2021 Ja, der er godt nok meget stille herinde. Synes jeg det har været længe nu.

• #4   26. sep 2021 Jeg er her også, men du har ret, HG er meget stille for tiden.

• #6   26. sep 2021 Jeg er her nu også... smiley

• #8   26. sep 2021 Jeg er her også endnu, selv om jeg ikke er så aktiv pt.

Håber at kunne spamme lidt med hvalpbilleder om ca. 6 uger, tirsdag er det tre uger siden Tilla blev parret, så jeg venter endnu i spænding på om hun er drægtig

profilbillede
  • #9   26. sep 2021 Vi er her da, men ærlig talt, der sker ikke meget på HG, hos os glæder vi os over alt lille Focus nu er gammel nok til at få top smiley 5 mdr og ustyrlig sød

profilbillede
  • #10   26. sep 2021 Jeg er her også.
    Har hænderne fulde med hende her smiley

profilbillede
  • #12   26. sep 2021 Jeg er her også smiley

• #13   26. sep 2021 Hallooooo.... smiley

profilbillede
  • #14   26. sep 2021 Jeg er her også, men min "flok" er i sorg, så det bliver ikke meget tid på computeren. Vi forsøger at holde os i gang og skabe en masse gode og positive oplevelser for både os selv og hundene. Men jeg har da planer om at komme tilbage og være mere aktiv igen, når vi får det hele lidt på afstand smiley

profilbillede
  • #15   26. sep 2021 I dag har jeg øvet mig til vores åbent hus arrangement, hvor vi servere kaffe og kage mod donation til BørneTelefonen.

Her ses manden, der smagsprøver mælkesnitter og både Ziva og Abby ønsker også at deltage som smagsdommerne over hvilke ti kager, der skal bages

profilbillede
  • #17   26. sep 2021 Jeg er her også endnu, men er ikke så aktiv her inde. Tiden bliver brugt på ham her. Lille Sofus på nu 11 uger.

profilbillede
  • #18   26. sep 2021 der oprettes ikke mange emner i Off Topic længere, og jeg synes tit det var i de tråde der var heftig debat og stor deltagelse ...

ved sgutte hvad der sker ....

• #19   26. sep 2021 Jeg er her også endnu, men meget on and off. Jeg startede mit første rigtige voksenjob i december sidste år, og jeg er stadig ved at finde ud af rytmen og overskuddet til andet end job, Atlas, spise og sove smiley

• #20   26. sep 2021 Altså.. et forum skabes jo af brugerne - synes man der er dødt må man jo oprette en tråd, ligesom NITTIB har gjort nu smiley

Jeg har slet ikke lavt mærke til at der skulle være mere dødt end ellers, men har som flere skriver, heller ikke været meget herinde 'cause.. you know.. life..:)

• #21   26. sep 2021 Jeg er her lidt on/off. Ham her kræver lidt ekstra, men det er arbejdet værd

profilbillede
  • #22   26. sep 2021 Vi er her også, nogle gange deltager vi, andre gange følger vi bare med, men jeg har også lagt mærke til at der ikke er helt så mange indspark som der plejer at være smiley

profilbillede
  • #23   26. sep 2021 vi er her skam hver dag deltager ikke så meget i debatter, har intet at berette og kun to hunde tilbage så der sker ikke rigtig noget på hundefronten, mere på kattefronten ny kat for en måneds tid siden Snebold fylder meget. ja det gør Rødtop jo også....altså de nye billeder er svære at holde rede i.

profilbillede
  • #24   27. sep 2021 Jeg er her også.. når jeg altså husker at app'en eksisterer haha

• #25   27. sep 2021 Jeg er her også..
    Forsøger at tage mig sammen til at lave en tråd om fordelene og udfordringerne ved at være flyttet på landet smiley

• #26   27. sep 2021 Har brugt week-enden på at kører til Tyskland, snakke med en opdrætter og klappe på en MEGET drægtig Dobermann. Dens mor (en fin fin gammel dame på 10½ år), halvsøstre osv - ialt 7 stk skønne tæver. Venter i spænding på at opdrætter meddeler at der er kommet hvalpe og gerne en masse små fine piger smiley Puuuha ventetiden er nærmest ulidelig. Og man vil jo ikke sådan for alvor finde på et navn og sådan for alvor gøre klar til en hvalp før man ved om den er 'hjemme'. Sæt nu der kommer 11 hanner smiley
    Og så er der jo de her to små 'forstyrenede' elementer. Holy moly der er gang i sådan en killing smiley I går var hun med udenfor første gang her smiley

profilbillede
  • #27   27. sep 2021 Dansk Politihundeforening afholdt DM her i byen i weekenden, så der brugte vi tiden.

profilbillede
  • #28   27. sep 2021 Jeg kigger ind hver dag, men indrømmet deltager ikke så meget i debatterne i øjeblikket. Det er nok egentlig mest fordi, jeg ikke synes, der foregår så meget spændende, men som A-S jo så rigtig siger, så må man selv på banen og oprette et emne.

Der foregår bare heller ikke så meget hos mig, at det giver grund til at oprette et emne. Jeg er stoppet med opdrættet, trist men sådan er det, udstilling er også mere eller mindre fortid. Jeg kører meget rundt til de forskellige skove og natursteder her i nærheden og går gode ture med hundene både alene og med gode venner. Og Ouna og Sunshine skiftes til at gå til træning en gang om ugen, og det hygger vi os fint med, men det er jo ikke rigtig noget at oprette en tråd om.

Da jeg samtidig ikke er den store fotograf, er det også begrænset, hvad jeg har at byde på der, men dette er sidste billede af Ouna, her sammen med sin gode ven Adda.

profilbillede
  • #29   27. sep 2021 altså Ipsen blev 10 i juni, og det hun slider med er hofter som behandles med Cartrophen med ca ½ år imellem, og så fik hun det nye hit, åbenbart indenfor gigt smerter Librela, her for 1½ uge siden, lurer lidt om det giver en forbedret bevægelse, og så har hun måååske lidt cushing, men dyrlæge kan ikke helt finde ud af det ..
    Nova bliver 12 om 2 uger, hun er døv og har af og til en adfærd som man måske kan mistænke er let demens, men fysisk er hun ok bare gammel ..

Jeg har tænkt lidt på at den dag de ikke er her mere så skal vi rejse noget mere hvis vi er friske, men forleden havde jeg besøg af en kollega, hunden forrige hund (cairn terrier) blev 18 år smiley ... så måske vi er så gamle og ikke rørige når vi bliver hundefrie at det ikke bliver til noget smiley

• #30   27. sep 2021 Vi er her nu også stadig, men der er bare utrolig meget andet at se til, når man har en tobenet på 13 måneder smiley men vi må bare se at få oprettet nogle flere debatter så, hvis der skal gang i den igen.

profilbillede
  • #31   29. sep 2021 Jeg lurer mest. Jeg har også travlt med den her bandit på 19 uger ??

profilbillede
  • #32   29. sep 2021 Jeg er her altså også. En sjælden gang imellem. Men helbreddet, min 94 årige mor, hundene og bonusbarnebarnet tager tid smiley

profilbillede
Kommentér på:
Kigger lige indenfor ...

Annonce