{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

CM
CM
Online Tilmeldt:
11. sep 2020
Følgere: 7 Emner: 34 Svar: 802

Vådfoder singelprotein uden mave og nyrer søges {{forumTopicSubject}}

Og kun indeholde kød, nogen der kender et sådan produkt ?

Der skal helst være mulighed for at købe forskellige proteinvarianter.


Rinti og Happy Dog har indtil nu været et godt produkt, men opfylder ikke længere kriterierne. Ikke alle hjemmesider er opdateret endnu, men det er de hos producenterne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vådfoder singelprotein uden mave og nyrer søges
  • #1   26. maj Umiddelbart ligner det, at Wolf of wildernes og Brit monoprotein kunne være det du søger.

  • #2   26. maj Undskyld jeg går lidt ud af emnet men er det fordi der nu er nyre og mave i Rinti? Vi bruger nemlig nærmest ikke andet... og ville være kede af hvis det ikke længere er en mulighed eller er skadeligt for hundene

  • CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 7 Emner: 34 Svar: 802
    #3   26. maj Ja, der er ændret i indhold smiley

    Rinti eksklussiv varianter:

    Ingredienser
    Hest Pur: 65% hest (lunge, mave, muskelkød, indmad, lever), drikkevand, mineralstoffer.
    Ged pur: 65% ged (lunge, mave, lever, hjerter), drikkevand, mineralstoffer
    Fjerkræ pur: and (40%), kyllingehjerter (10%), kyllingelever (10%), drikkevand, mineralstoffer, hørfrøolie, roefibre

    De almindelige varianter:

    Ingredienser
    Lam Pur: 65% lam (lunge, kallun, lever, muskelkød), drikkevand, mineralstoffer.
    Kylling Pur: 65% kylling (muskelkød, hjerter, lever, mave), drikkevand, mineralstoffer.
    Oksekød Pur: 65% oksekød (lunge, yver, lever, kallun, muskelkød, nyrer),drikkevand, mineralstoffer.
    Kalkun pur: 65 % kalkun (muskelkød, hjerter, lever), drikkevand, mineralstoffer
    Kallun pur: 65% oksekallun, drikkevand, mineralstoffer.


  • CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 7 Emner: 34 Svar: 802
    #4   26. maj Lise-Lotte K: Jeg søger efter dåser kun med kød smiley

  • CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 7 Emner: 34 Svar: 802
    #5   26. maj Rocco har også tidligere opfyldt kriterierne, men ikke længere.

  • CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 7 Emner: 34 Svar: 802
    #6   26. maj Obsternasig: Det er ikke skadeligt for de hunde, der kan tåle det.

    Jeg søger ikke til mig selv smiley Jeg søger for, at vide hvilken dåsemad, jeg i fremtiden, skal anbefale de hundeejere, jeg hjælper.

    Bruger kun dåsekød, når vi er på ferie ellers er det råt.


  • #7   27. maj Hvad er det hundene ikke tåler ved lige præcis mave og nyrer?

  • #8   27. maj Har du prøvet Applaws?

  • CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 7 Emner: 34 Svar: 802
    #9   27. maj Det må stå i det uvisse Malene smiley Det er alternativ test af hunde smiley

    Uanset hvad så bliver kødprisen pludselig meget høj, da det der er mest af i dåserne efter gældende lovgivning skal stå først. Kødprotein i mave generelt og kallun er ikke en god kvalitet og uanset om man er menneske eller hund skal man ikke have for meget af de rensende organer og her er der ikke kun tale om nyrerne. Jeg kender ikke status på lunger.

    Til egne hunde, ville jeg gerne have muskelkød til at stå først, næstbedst bare kød og så de andre dele.

    Indtil videre er det kun Hermann's vådfoder, der duer og en hestevariant fra petpro.



  • #10   29. maj Essentials Kingdom Pate - spørgsmålet er om du ser vildsvin og alm. gris som en proteinkilde....

    Sammensætning: Vildsvinekød (26%), grisehjerte (20%), griseluftrør (19%), ærtemel (2%), tranebær (1%), blåbær (1%), gojibær (1%), brombær (1%), lignocellulose, calciumcarbonat, tang (0,2%), grøn te (0,2%), morgenfrue (0,2%), ingefær (0,2%), spirulina (0,2%).

    Analytiske bestanddele: Råprotein 9%, råfedt 7%, råaske 2,5%, råfibre 0,8%, fugtighed 78%.

    Eller Essentials Nautical Pate

    Sammensætning: Laks (35%), torsk (30%), søde kartofler(2%), ærtemel (2%), lakseolie 1%, tranebær(1%), blåbær (1%), gojibær (1%), brombær(1%), lignocellulose, calciumcarbonat, tang (0,2%), grøn te (0,2%), morgenfrue (0,2%), ingefær (0,2%), spirulina (0,2%).

    Analytiske bestanddele: Råprotein 8,5%, råfedt 7,5%, råaske 2,1%, råfibre 0,8%, fugtighed 78%.


  • #11   29. maj Isegrims singleprotein hest eller vildsvin reklamerer med at det er RENT kød, måske en mulighed.
    Deres fisk indeholder laks og ørredkød.
    Deres and indeholder andekød og hjerter.

    https://www.isegrim-petfood.com/#products-wetfood-pouch


  • CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 7 Emner: 34 Svar: 802
    #12   29. maj Det er jo fakta at vildsvin og gris er proteinkilder smiley Så kan jeg tænke og mene, hvad jeg lyster, fakta kan jeg ikke ændre på smiley smiley

    Men de kan ikke bruges, da de indeholder andet end kød smiley = Minus grøntsager, frugt diverse melprodukter og hvad de ellers kan finde på, at hælde i dåsen.

    Der må kun være kød i og dette kød skal helst ikke indeholde mave og nyre.

    Kommunikation er en svær ting smiley Har lagt spørgsmålet op i 2 opdrættergrupper på facebook og der får jeg også svar som ikke besvarer spørgsmålet. Aner ikke hvordan jeg skal formulere det "rigtigt" smiley

    I min søgen på nettet faldt jeg over en dåse, hvor der stod som overskrift :

    Hundemad kun animalsk protein 100 % Kalkun, da jeg så nærlæste indholdet, stod der:

    SAMMENSÆTNING
    Oksekød* (svensk, 46%), kalkun* (svensk, 14%), kylling* (svensk, 5%), mineraler, roefibre*, gær*. *Naturlig ingrediens smiley

    Jeg skrev til firmaet og 1,5 time efter, var teksten ændret til:

    Hundemad 100% Animalsk Protein Primært Kalkun

    Jeg er stadig ikke helt tilfreds, men det er klart en forbedring for dem, der sidder med allergi hunde, de kan nu se i overskriften, at det ikke er singel protein.

    Dåsens indhold er ikke kun animalsk protein og ej heller primært kalkun smiley At læse indholdsfortegnelser ER vigtigt ellers aner man ikke hvad man giver hunden.


  • #13   30. maj Ok, det var mig, der ikke havde fanget at det skulle være 100% kød. Troede at du snakkede om kødandelens sammensætning, sorry.

    Og at vildsvin og gris er proteinkilder er helt uden diskussion, spørgsmålet var om du ville betragte det som samme proteinkilde, det var såmænd bare det... men uaktuelt i denne sammenhæng.


  • #15   1. jun De plejer også at have med kylling og okse og vist også en blanding af kylling og okse - vil tro at de bare er udsolgt.

Kommentér på:
Vådfoder singelprotein uden mave og nyrer søges

Annonce