Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barf
  • #1   5. apr 2008 Du kan læse om det her. Også om hvor meget.

(link fjernet)

• #2   5. apr 2008 Man siger ca. 1-3% af den voksne hunds vægt. Hvalpen vil jeg give ca. 600 g pr. dag og Grand Danois ca. 1000 g pr. dag, men hold godt øje med dem og vurder hen af vejen;-) Sørg for at holde hvalpen pænt slank, hellere lidt for tynd end omvendt.

• #3   5. apr 2008 Hvalpe skal (så vidt jeg husker) have ca. 9-10% af kropsvægten.

Henriette, tror det er alt for lidt. Min Rotte på 16 mdr. får 1000 g./dag.

• #4   5. apr 2008 3-5% af kropsvægt og juster løbende, når det er hvalp af stor race. Min fik lov til at spise næsten hvad hun ville i starten. Men jeg trappede ned igen efter 5 mdr.
    De 10% gælder de mindre racer... Jeg synes jeg kunne se med det samme, om hun blev for "rund" eller omvendt....
    Men det er svært alle siger noget forskelligt...
    Prøv dig frem Jan og se på dem, evt. kontrolvejning og få andre til at vurdere, for det kan være svært, når man selv går op og ned af dem hver dag.

• #5   5. apr 2008 Siger man ikke også at en hvalp hellere skal have lidt på sidebenene i stedet for at være for slank??

• #6   5. apr 2008 Det ville jeg aldrig anbefale. Antallet af fedtceller dannes i vækstperioden, derfor vil den overvægtige hvalpe, have større tendens til overvægt senere hen.
    Hvalpene har heller ikke brug for at slæbe rundt på den ekstra vægt, da det belaster knogler og led.

• #7   5. apr 2008 Det lyder som det er dyrt, har regnet lidt på det og det svare til at min GD skal have mellem 1,5 kg og 2 kg om dagen hvalpen ca. 750g.

• #9   5. apr 2008 Daisie L: du kan ikke få godt kød "næsten smidt i nakken"... der er ingen ide i at fodre sin hund med billigt affaldskød...

• #11   5. apr 2008 Det koster dig ca. 35-40 kr pr. dag at fodre din GD (med de BARF priser jeg kender til). Men store hunde er jo dyre i foder, hvis man køber kvalitet;-) Husk at de kun skal have ca.1-3 % af kropsvægt når de er udvokset.... 1%=750g.

Kommentér på:
Barf

Annonce