Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PIGHALSBÅND
  • #1   12. okt 2005 HAHAHA *GG* ;o)

• #2   12. okt 2005 Hi hi hi , jeg tror at det kommer til at virke rimeligt.

• #3   12. okt 2005 Dorthe: Hehe, det var nu mest ment som en lille provokation til en gammel diskution...

• #4   12. okt 2005 Besse: Ja, kan bare sno det om hende tre gange... ;o)

• #5   12. okt 2005 hehe tinna... det konfiskerede pikhalsbånd

• #6   12. okt 2005 Anja: Jeps ;o) Så det lige på væggen og tog det ned og satte det om lilly. Kunne ikke lade være med at grine over størrelsesforskellen mellem hendes hals og halsbåndet, så jeg var nød til at tage et billede... hun var ved at snuble i det bare hun ville tage et skridt.

• #7   12. okt 2005 ja hehe har også før prøvet det på coco.... syntes det er så syndt for de hunde hvor ejeren bruger dem... og siger det også til de folk... også de folk som har det her inde............... prøv at tænk at få sa mange pigge ind i halsen

• #8   12. okt 2005 Haha...Godt for lillehunden at piggene vender udad smiley

• #9   12. okt 2005 Susanne: Kunne aldrig finde på andet. Synes at pighalsbåndet er et grusomt træningsmiddel...

• #10   12. okt 2005 Tinna: absolut enig. Hvis man er nødt til at ty til den slags burde man nok tænke en extra gang om man virkelig burde have hund

• #11   12. okt 2005 Nemlig...

• #12   12. okt 2005 Har slettet billeder med pighalsbåndet igen og sat 2 nye ind. :O)

• #13   12. okt 2005 jeg var for nogen måneder siden i hirtshals og vi gik forbi en matas butik to gange hvor der stod en lille carin terrier bundet i en lang flex line og i et pig halsbånd.... for det første havde jeg aldrig set så lille et pig halsbånd også at stå bundet i sådan et må da være skrækeligt!!!!!!!!!!!!!
    den stod jo og prøvede på at komme ud til menneskerne der gik på gaden så den hang jo nærmest i sit halsbånd... så da vi gik forbi tredje gang og den havde stået der en halv time satte jeg mig ned og kælede for den og satte snoren over i dens læder halsbånd!!!!!!... ejeren til den var sikkert en af de mænd der sad på en bænk 5meter der fra, dem kunne hunden nemlig nå over til i sin snor... men jeg var lige glad den skulle fandme bare ikke stå og få de pigge ind i halsen.........

• #14   12. okt 2005 Det er virkelig synd, både for store og små hunde som skal rende rundt med sådan et på...

• #15   12. okt 2005 Neeej Tina. Vi vil se ;o))

• #16   12. okt 2005 Christina: Jo vist er det et frit land, men ikke hvis man strider mod loven ;o)

Det er jo så beklageligt at politiet ikke har sagt noget til dig om Pighalsbåndet, da det er forbudt at bruge i DK. Har du prøvet sele og grime til hende? Jeg mener at Pighalsbånd er OK som en aller- allersidste udvej, hvis det afhænger af om hunden skal aflives hvis ikke det prøves af, men brug af det hver dag, det synes jeg ikke er OK. Du kunne også tage til træning med hende og lære hende at gå pænt der. Der er maaange muligheder lige bortset fra Pighalsbånd :o)

Jeg håber du finder en løsning. Seler og grimer virker i mange tilfælde :o)

• #17   12. okt 2005 Christina: Jeg hakker skam ikke på nogle. Jeg tog et billede af min hund ;o)

• #18   12. okt 2005 Christina: Det er jo så beklageligt at selen ikke virker :o( Smadre hende med en sele? Er det muligt? Jeg troede de var gode for hundene...

Hvad så med en grime? Har du prøvet det? Eller træning? Det kan da ikke være godt for hunden at gå med sådanne pigger hver dag... Borer de ikke lidt i hundens skind? Bare lidt...

• #19   12. okt 2005 nej hvis de er så slemme de pighalsbånd kan jeg sg ikk forstå king aldrig få mærker af det

• #20   12. okt 2005 Sussi: Men hvorfor bruge pighalsbånd?

For det 1.: De er ulovlige
    For det 2.: Kan man ikke træne hunden til at gå pænt i stedet?
    For det 3.: På en eller anden måde må det jo gøre ondt på hunden. Ellers ville det vel ikke blive gjort ulovligt...

• #21   12. okt 2005 nu er det jo ikk alle pighalsbånd der er ulovlige, det ikk fordi han ikk gå pænt, men har problemer med at holde ham nå jeg møder andre hunde, han kan desværre ikk lide små hunde, og som jeg har forklaret før har vi prøvet alt, hvis du er intersseret kan du læse den tråd der hedder pisse sur

• #22   12. okt 2005 Sussi: Okay. Den kan jeg lige kigge på :o)

Jeg vidste ikke at det ikke var alle der var ulovlige. Det lyder jo så til at Christina bruger et lovligt (eller hvad Christina?). Jeg er også af den mening at hvis Pighalsbånd er sidste udvej før aflivning, så skal der bruges pighalsbånd, men ellers vil jeg mene at man bør prøve andre ting først, evt. som sele og grime til det problem Christina og vist også du har :o)

• #23   12. okt 2005 hvis du læser tråden pisse sur vil du se jeg har prøvet alt, og jeg vil ikk aflive ham bare fordi der er nogen erinde inde som har ondt i røven over pighalsbånd

• #24   12. okt 2005 er HELT enig med Rikke.....

forslag:::

Prøv at købe en halti den gør mirakler og der er det ikke dig der skal rykke i hunden da Rollo var i problem alderen fløj han på alle hunde og jeg var nød til at bruge haltien i et stykketid...
    og jeg kunne lige pludselig holde ham med en lille finger selv om vi gik forbi den dominerendeste han hund....

brugte den ikke så længe fordi så blev det bedre siger ikke det var den der gjorde så det blev bedere men den gjorede at det var til at holde ud da det stod på...........

halti= grime kan fås i alle dyrhandlere

• #25   12. okt 2005 han kan SAKTENS trække af sted med mig hvis han vil.....

• #26   12. okt 2005 Sussi: Aflivning? Uh ha nej. Så foretrækker jeg også klart at du bruger dit lovlige pighalsbånd *S* Jeg har læst nogle af indlæggene i den tråd og jeg må sige at de fleste kommer med noget godt. Jeg begynder at forstå hvorfor du bruger det, og jo, jo. Det er OK, så længe det ikke skader hunden. Hæng mig ikke op på det. Jeg kan jo se at han har det godt med halsbåndet og uden så, ingen anklager mod dig om dyremishandling :o))

• #27   12. okt 2005 Anja: Kan jeg få lov at se et billede af sådan en halti? *S*

• #28   12. okt 2005 jeg siger det igen læs den anden tråd

• #29   12. okt 2005 Ævs. Må desværre smutte. Har en film jeg skal have set til skolen i morgen *grr*

Tak for snakken :o)

Anja: Sådan et billede ;o) Skriv lige hvis du kan lægge et på ;o)

Sussi: For mig er det OK med det pighalsbånd du bruger til din hund. Det er lovligt og eneste udvej. Det lyder som om du har prøvet de andre ting også. Tak for snakken :o)

• #30   12. okt 2005 selv tak rikke

• #31   12. okt 2005 her ka i se en halti

(link fjernet)

• #32   13. okt 2005 Altså. Den her tråd var ment som en lille provokation, ja, og den virkede.
    Jeg er meget imod alle former for pighalsbånd, både lovlig og ulovlige. Både indenfor og udenfor. Jeg er ligeglad med hvad grunden er til at man bruger det, synes stadig at det er synd for hunden.
    Der findes mange alternativer, men det lyder som om man ikke er villig til at arbejde for dem.

Aflivning? ... det vil jeg ikke svare på!

Kommentér på:
PIGHALSBÅND

Annonce