547 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

mopsen er den et misfoster? mopsen er den et misfoster?

tølfi har været til hundesvømning og dem der skulle til efter havde en dejlig schæfer, jeg har lagt mærke til at de ikke virkede som de kunne lige mig og min hund, men tænkte bare det nok bare var sådanne nogen der bare er sure.

men i dag da de kom virkede de som om de var bange for ham, ville da ikke røre ved ham da han gik hen til dem, så jeg sagde i sjov til dem at Tølfi ikke kan bide ad han er for fladnæset til det, med mindre de stak fingeren ind i hans mund, så fik jeg den og den blev da ikke pakket pænt ind, at hun kunne ikke lide dem da de ikke kunne få luft og er et misfoster øøh nå

syndes i at mopsen er et misfoster ?

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet køkkenvask 600 kr.
  • Hænge lamper op 500 kr.
  • Painting the inside of a small building 3.940 kr.
  • Rengøring af 200 kvm hus 1.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 35 m hæk 2.000 kr.
  • Privat kok søges til madlavning med grøntsager fra egen køkkenhave i Holte 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mopsen er den et misfoster?
  • #1   8. nov 2005 hi hi nej, men deres udseene er specielt og charmerende. Personligt syntes jeg de er dejlige at se på, men ikke den race jeg hælder mig mest til. De troede nok at det var en MEEEEGET farlig muskel hund hæ hæ

• #2   8. nov 2005 Det syntes jeg bestemt ikke at de er. De er dejlige kærlige hunde som aldrig kunne finde på at gøre nogen fortræd.

• #3   8. nov 2005 nej da !! de er så nuttede!! ville gerne selv have en! det er bare folk der ikke ved en disse om den slags hunde, og ikke kan lide det der er lidt anerledes!! og Tølfi er bare så fin!!!

• #4   8. nov 2005 men der er nogen folk der er dramatiske pga. hvis de ikke kan lige en hund. Men jeg selv kan ikke fordrage store hunde såsom skt. bernhard, så jeg røre dem ikke pga. jeg engang er blevet bidt af en, men selvom man ikke kan lide Mops kan de jo godt hilse på ham...

• #5   8. nov 2005 nej da mopsen er da en söd og charmerende hund i sig selv
    hilsen karin og buster

• #6   8. nov 2005 Tølfi kunne jo også mærke at de ikke kunne lide ham, så han begyndte at gø af dem.
    og schæferen var de nødtil at gå ud med da den ville møj gerne æde Tølfi jammen sikke en dag ved svømning

• #7   8. nov 2005 De er bare så nuttede, og deres små snorken og grynten , det er da ikke til a stå for.
    Det er bestem ikke et misfoster - men tror du ikke hun har sagt det, da hun har ment de ikke ville kunne overleve på egen hånd i naturen, pga mennesket har avlet deres næser så korte, da de nogen gange har svært ved a kunne trække vejret?

• #8   8. nov 2005 Ulla- det kunne da godt være det var det hun mente, men sagde det ikke lige, anden at han var et misfoster pågrund af hans flade næse og ikke kunne få luft, jeg sagde at han det kunne han da godt og han kan da godt kan have munden lukket og få luft gemmen næsen

• #9   8. nov 2005 Lonni: Det er også noget pis a fyre a, Tølfi er rigtig fin, og han er så sød når han svømmer - ville ønske vi også kunne finde et sted til Taz og svømme

• #10   8. nov 2005 Jep, det er ligesom med de franske, enten elsker man eller hader dem. Ofte er det folk, der er til de mere traditionelle hunde såsom schæfer, golden retriever, labrador etc. der har den negative holdning. Det skal der da også være plads til, blot man ikke bliver ondskabsfuld. Hva' faen, min far synes heller ikke, at vi har en "ordentlig hund", for den har jo ingen næse og hale. :o) Tjah, ikke desto mindre ææælsker vi ham over alt på jorden, og det er vel det vigtigste.

Tølfi, han er da bare skøn og så længe han ingen problemer har, så rangerer han i hvert fald i vores top-10 liste. Var lige før, vi havde fået en selv, indtil frankyboy overhalede den i svinget. Men ALLE hunde har jo ders charme!

• #11   8. nov 2005 hehe det du skriver med din far sådanne havde min far det også, jeg er opvokset med schæfer og den dag i dag er Tølfi bedstefars dreng og for Tølfi er han den bedste i verden også selv om mor er der hehe

• #12   8. nov 2005 rart at høre at i ikke mener at de er et misfoster mopsen
    i skal have mange tak i er så søde :-))
    blev bare så paff over at få sådanne en slygget i hoved

• #14   8. nov 2005 Lonni - det var det middelaldrene par med den store kastrede hanhund, de var inde før mig, altså så gik vi glip af hinanden igen, så nu godt dit 10 turs kort lå der:o)

Men de er også lidt specielle, den første gang jeg mødte dem, der snakkede de et væk, og kælede for Mojo, i dag gjorde de eller sagde ingenting, og da han gik ud med hunden og den snusede hen imod Mojo, sagde jeg til han at hunden måske syntes hun duftede godt da hun var i løbetid, til det sagde han bare......ja det ku du li:o)
    Hvorfor jeg så skulle kunne lide det, det meldte hisotrien ikke noget om:o)

• #15   8. nov 2005 Og Neeeeeeeeeeeej - Mopen er dejlig:-)
    Har selv haft da jeg boede hjemme, mine forældre har opdrættet Mopser - Elsker dem meget højt:-)

• #16   8. nov 2005 Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha FYYYYYYYYYYYY:o)
    Og det er bare rigtig sjovt du siger det, for det har min Far også altid sagt - han sagde også at når de skulle have kennelmærket, så skulle den hedde Kennel FBI - desværre nåede de det ikke da min Mor blev meget syg.

• #17   8. nov 2005 ja de er hvis lidt særere de to hehe
    hehe så fik du også noget at tænke på, på vejen hjem

jeg har en tid hver tirsdag kl 10 med mindre der kommer noget andet i vejen :-))
    det kunne jo være at vi støder ind i hinanden en dag der ude smiley

• #18   8. nov 2005 Mopser er der bestemt ikke noget i vejen med! De er en ligeså fin hunderace som enhver anden! :0)
    Hvor går I forresten til hundesvømning henne, hvis vi må være så nysgerrige?

• #19   8. nov 2005 Arj, helt ærlig Brian!!

• #20   8. nov 2005 HEEEY Brian det kan du sgutte være bekendt at skrive!! *rækker tungen MEGET langt ud efter dig*

• #21   8. nov 2005 haha!!!

• #22   8. nov 2005 Sikken ærlighed:o)
    Jeg syntes da heller ikke Mopsen er smuk - men den er dejlig, sød, kærlig og bare så lækker at putte med, savner faktisk nogen gange at der er en der snorker mig ind i øret på en behagelig måde - ligesom min gamle Kamilla gjorde:o)

• #23   8. nov 2005 lige mine ord Xenia, de er bare nuttede og meget kærlige, og meget sjove hehe og det er det jeg kan lide ved mopsen skræld grinede af Tølfi for et stykke tid siden så jeg havde tåre i øjene, han stod og så på mig så mærkeligt og så slog han en bøvs og prut på samme tid det så sq sjovt ud og bare den måde han så ud på bagefter lige som hvad var nu lige det

• #24   9. nov 2005 hehe du mener vel : så er det ikke så slemt mént, som det er skrevet

• #25   9. nov 2005 Det er ikke sikkert Lonni:o))

Enten kan mad lide mopsen, ellers så kan man ikke - jeg tror ikke der er noget midt imellem, og vi kan jo ikke have samme mening allesammen:o)

• #26   9. nov 2005 Enten kan MAND - skulle der stå:o))

Kommentér på:
mopsen er den et misfoster?

Annonce