Dette er øjeblikket, hvor en 3 meter lang krokodille brød ind i en købmandsbutik i Indonesien den 17. august, hvilket fik panikslagne kunder til at flygte. Krokodillen var vandret ind fra en nærliggende sump, sandsynligvis fordi dens levested var blevet oversvømmet af kraftig regn.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 3.000 kr.
  • Samle IKEA seng 490 kr.
  • Rengøring af 80 kvadratmeter lejlighed 700 kr.
  • Ophængning ad hylder og gelænder 1.720 kr.
  • PGO Hot 50 vil ikke starte 800 kr.
  • Montering opvaskemaskine 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbtid/længde
  • #1   3. sep 2008 3 uger er min mille

• #2   3. sep 2008 3 -4 uger.

• #3   3. sep 2008 Jamen ved i så hvordan jeg kan se hun er helt over det??
    Så jeg ikk får Aslan hjem for tidligt eller noget... smiley så der ikk sker nogen uheld...

• #4   3. sep 2008 jo men det er jo forskelligt
    ellers må de jo være hver for sig et stykke tid.
    ved det ikke måske der er andre der ved det

• #5   3. sep 2008 Du lader hanhunden snuse til hende og er han ligeglad, så er hun ovre det ellers må de hver for sig igen. Men gør det ikke uden at have dem under opsyn hele tiden.
    Jeg prøvede det for nogle år siden og jeg var HELT SIKKER på at hun var ovre det, men der kom 1 hvalp efter 60 dage.
    Jeg talte med dyrlægen om det og han fortalte at det var det man kaldte et hengemt æg der var blevet befrugtet, så du kan ikke være for forsigtig. Held og lykke

• #6   3. sep 2008 Ja oki, men så må jeg lige prøve at tage hende med derover her om 1 uges tid... for så har hun været i løbetid 3 uger... også må jeg se hvordan han regere på hende smiley

• #7   3. sep 2008 Normalt er tæven i førbrunst ca. den første uge, højbrunst den mellemste uge og efterbrunst den sidste uge. Det er så den mellemste uge, hvor tæven normalt har ægløsning. Hun er meget hævet i kønslæberne og er modtagelig og hvor hun selv er interesseret i at blive parret. Løbetiden klinger så af den sidste uge, hvor ægløsningen normalt er overstået. Men som det fremgår af tidligere indlæg, kan man aldrig være helt sikker. Jeg mener dog, at når der er gået 3 uger fra da blødningerne startede, og kønslæberne har fået sin normale størrelse og blødningerne er stoppet, burde også risikoen for ægløsning være overstået.

Kommentér på:
Løbtid/længde

Annonce