Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rette rosenører.
  • #1   13. dec 2005 Jeg har set folk bruge tape , for at få dem til at stritte, om også man kan lave rosenører på den måde ved jeg desvære ikke :o)

• #2   13. dec 2005 Min mops, har begyndende rosenknop ører, og vi har købt noget tape, (hudvenligt papirtape) meen der er også nogle der limer.

• #3   13. dec 2005 ørene skal typisk rettes mens hunden er meget lille og brusken i ørene ikke er blevet "hårdt".. Men ved ik om man kan rette dem efter det.

• #4   13. dec 2005 Hej Dan
    Kommer an på hvad du mener med at rette!!
    Hvis det er fordi at de "hænger" men skal være rosenøre, eller stritter, ja så kan det godt lade sig gøre.
    Som der er en anden der siger skal det bare ske ret tidligt.
    Man kan købe noget der hedder earfix, som kan købes hos Tholo.
    Det en slags lim/latex, man sætter bag på ørene og holder,former øret om så det sidder rigtigt, det holder måske et par dage så det er noget man skal gøre nogen gange..
    De kan godt tabe håret bag øret, men bare rolig det kommer ud igen smiley
    Skal lige sige at vi selv har brugt det på vores egen han hund, med godt resultat smiley

Hilsen
    Jesper

• #5   13. dec 2005 hvor ligger det Tholo..? er det en hjemmeside..? og i skriver tidligt, hvad hvis hunden er 8 mdr og har store stridt øre man vil ha lagt ned...

• #6   13. dec 2005 Jesper J:

Tusind tak for sit svar smiley

Det jeg mente, var, at der er nogle hunde, der har et stritøre, men det andet øre er helt perfekt rosenøre..
    Men det kan altså godt lade sig gøre at rette det, når hvalpen er helt lille smiley

• #7   13. dec 2005 Hej Tine
    Adressen er www.Tholo.dk
    8 mdr. er nok for sent, det skal helst ske inden de er 4-5 mdr. så brusken ikke når at blive "hård"
    Man kan selvfølgelig også prøve at tape dem ned, men det har jeg ikke prøvet før, og er også lidt svært at forklare hvordan man gør smiley

Hilsen
    Jesper

• #8   13. dec 2005 hej Jesper
    tak for adressen. jamen da hun var lile havde hun nogen fine øre og så kom det stile og roligt. først strittet det ene også det andet. så begyndte hun at lægge dem ned men nu stritter de. hvilket tape ku jeg bruge..? og måske evt sammen med lim..?

• #9   13. dec 2005 Hej Tine
    Jamen det jeg har hørt er at man bruger maler tape, da det er mest skånsomt for øret.
    Du tager øret og folder det om så det sidder som et rosenøre, så køre du tapen rundt om øret, tæt inde ved skallen men stadig så det holder folden på øret smiley
    Hun kan altså godt gå fuldstændig i selvsving når i sætter tapen på men det er helt normalt, da det jo er noget underligt noget at få sat på øret smiley

Hilsen
    Jesper

• #10   13. dec 2005 okay, jamen det er jo et forsøg hver da det er lidt synd med de stridt øre selvom det jo er en charme.. hi hi. du skal ha mange tak for hjælpen og du hører da lige nærmer om hvordan det er gået og om vi ku nå at ændre noget. men rigtig mange tak.

knuz

Kommentér på:
Rette rosenører.

Annonce