Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mave prob, Mops.
  • #1   10. jan 2009 I horsens. hun havde moderen til den men kunne ikke lige "finde" stamtavle da vi kom.

• #2   10. jan 2009 *men kunne ikke lige "finde" stamtavle da vi kom*

Hmmmmmmmm, så den har I ikke fået med? Hvor skulle den være stambogsført?

Bortset fra det, så ville jeg SKYNDE mig at få tegnet en sygeforsikring på din hund. Og hvis den ikke vil spise, vil jeg råde jer til en tur omkring dyrlægen. Sådanne et bette pus kan ikke tåle at gå uden mad.

• #3   10. jan 2009 Er det ikke meget normalt at de får lidt med maven, når de har været ved en i et stykke tid? Jeg synes da jeg kan huske at jeg har haft samme problemer med mine de 2 sidste hunde...

Men hvis afføringen tynd ville jeg kontakte dyrlægen. Hvalpe dehydrerer hurtigt.
    Har den fået ormekur?
    Jeg ville nok kontakte dyrlægen under alle omstændigheder, den skal jo igså vacc hvis den ikke allerede er blevet det...

• #4   10. jan 2009 I skal kontakte en dyrlæge som har vagt. Og så skal I da ikke finde jer i det med stamtavlen, det lyder højest mærkværdigt!!!!!!

• #5   10. jan 2009 jeg ville også lige kontakte dyrlægen.... en hvalp har ikke så meget at stå imod med jo....

Kommentér på:
Mave prob, Mops.

Annonce