20.879 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hjælp, min hund bider i væggene... Hjælp, min hund bider i væggene...

Hun er en labrador på 14 mdr. Hun har gjort det kortvarigt, da hun var 4-5 mdr. men nu er hun begyndt at bide i tapet igen... Eller nærmere skrabe det af... Og det er kun når hun er alene hjemme... Nogle der kan hjælpe lidt her??

Hun tager kun små pletter rundt omkring på væggen, så synes ikke jeg vil smøre hele væggen ind i noget der smager grimt...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, min hund bider i væggene...
  • #1   20. jan 2009 hun keder sig vel bare, lig noget kødben frem på gulvet til tøsen, så er væggen nok hel når du kommer hjem smiley

medmindre du bor i pandekagehus ? smiley

• #2   20. jan 2009 Hun har masser af legetøj og ting at tygge i...

• #4   20. jan 2009 det ku tyde på din hund ku være lidt seperationsangst.. min hund har lidt af det, og vi fandt ud af det sammen med en adfærdsterapeut fundet ud af at han gerne ville passe på os, og fik at vide at det meget godt med lederskabsøvelser, det gør hunden tryg...:)

og nu er han stoppet, nu sover han i stedet

• #5   20. jan 2009 Nu vover jeg lige pelsen og skriver dette....kunne det være tænkeligt at der står en tistedeværende (spøgelse)

• #6   20. jan 2009 Sonja gjorde det også da hun var hvalp, men så glemte vi at lukke døren ud til bryggereset hvor hun var og hvor hun hev tapet af. og efter den dag har hun intet gjort.

Hvor meget plads har din hund at gå på?

• #7   20. jan 2009 Ninna: det er bestemt ikke utænkeligt:)

• #8   20. jan 2009 Hn har en gang og køkkenet.

Ninna-Oline - Har faktisk overvejet det, selvom det lyder skørt, har nemlig haft et par andre mræeklige oplevelser, i den retning...

• #10   20. jan 2009 Hvad er det for nogle gummeflasker, der kan sættes sammen??

• #11   20. jan 2009 Tror også det er understimulering - min tæve på 6 mdr. kan finde på at gøre noget af det samme. Din hund skal nok aktiveres en del inden I lader den være alene - altså fx. læg et spor den kan bruge tyve min. på at arbejde med, brug ti min. på indlæring af en øvelse fx. indkald, sit eller hvad det nu kunne være. 15 min. inden I går ud ad døren skal hun ikke have kontakt som en forberelse på at hun snart skal være alene. Disse "ritualer" før I går skal gerne være de samme hver eneste gang da det giver stabilitet og hunde er vanedyr og trives godt i en vandt rutine. Held og lykke!

• #12   20. jan 2009 Det er bare svært at træne om morgenen på denne årstid, da det er mørkt når jeg tager afsted... Jeg køre kl. 6.30!!

• #16   21. jan 2009 Velkommen til lømmelalderen. Smør Tabasco på og det går over igen. Adfærden kan komme tilbage med jævne mellemrum i forbindelse med lømmelalderperioder lige som andet allerede aflært adfærd.

(Min vapper bed i væggene i tandskiftealderen og alle efterfølgende lømmelaldre og kun der :o)) I perioderne imellem er der ingen problemer med problemadfærd ...

Kan også skyldes over- eller understimulering samt separationsangst. Kan jo skyldes så meget ... Du må jo prøve dig frem ...

• #17   21. jan 2009 Jeg står op kl. 04.45 for at aktivere min hund inden arb. Kan sagtens lade sig gøre :o)

Et frossent marvben med leverpostej eller tun i A38 ... Mums siger min vapper ig derefter godnat ... I lømmelperioderne er det eneste der virker Tabascoen ...

Kommentér på:
Hjælp, min hund bider i væggene...

Annonce