{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Må man godt sparke til fremmede børn?? {{forumTopicSubject}}

Ej jeg blir simpelthen nødt til at komme ud med lidt galde!!

Jeg er oppe på grillen og hente lidt mad, og har louie med. Han får lov til at sidde udenfor mens jeg er derinde, for han sidder lige op af ruden og jeg kan holde øje med ham hele tiden. Så ser jeg de her forpulede dumme møgunger komme løbende forbi. Og da den mindste af dem løber forbi louie sparker hun fandme ud efter ham!! Jeg flyver selvfølgelig ud af døren og råber efter dem: "lad hunden være MØGUNGER"!! Hvor den ældste af dem bare vender sig om og siger råber "hold din kæft spasser". Hvis det ikke fordi jeg havde travlt med at komme hen og tjekke at der ikke var sket noget med Louie, så var jeg fandme løbet efter dem og sparket dem ned!! EJ altså! Håbede så'n hele vejen hjem at jeg skulle rende ind i dem og deres forældre (som jeg så at de gik med) og fortælle dem et par ting eller to om hvad der sker med dem, hvis de unger nogensinde kommer i nærheden af min hund igen!! UF!!
Skulle lige ud med det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må man godt sparke til fremmede børn??
  • #1   8. mar 2009 Ej! Hvad sker der med folks forhold til dyr! Hvor svært kan det være at forstå de skal behandles med respekt???
    Ville have handlet ligesom dig!


  • #2   8. mar 2009 Jeg tror at jeg holder mig fra Tina T`s hunde næste gang jeg ser dem.....
    Gyyyys.......


  • #3   8. mar 2009 Ja du havde haft min velsignelse til og losse dem sådan en, og husk og give forældrene samme tur.

  • #4   8. mar 2009 man må gerne sparke fremmede børn, men ikke ens egne..
    Sådan nogle møghvalpe, også var forældrene der endda...


  • #5   8. mar 2009 Self må man sparke sådanne børn (eller i hvert fald deres forældre om ikke andet) -møgunger:o(

  • #6   8. mar 2009 Det værste var at de ikke var mere end 4-5 og måske 7? Ej altså!! KVÆLE KVÆLE!!

  • #8   8. mar 2009 Jeg fatter det simpelthen ikk!!
    Så det der 4h eller hvad det nu hedder nu giver børn kursus i hvordan man behandler dyr (kørekort til dyr) synes det burde være obligatorisk!


  • #10   8. mar 2009 Omg møgunger :S Tror jeg havde lidt mere end sparket til dem :S

  • #11   8. mar 2009 Tina: jeg forestillede mig lidt noget med at sparke dem ned mens de løb... og så mens de lå ned... Lidt som at sparke en bunden hund!

    De var bare væk da jeg var færdig med at berolige Louie. Grrrr... Og han er nervøs ved børn i forvejen!! Ej altså


  • #12   8. mar 2009 Ok jeg ved godt jeg er af den gamle skole men det var nu ikke alt fra dengang der var dårligt. Kan simpelhen ikke fatte hvorfor at ungerne ikke skal lære og have respekt for både dyr og andre mennesker. Havde det været mine unger havde de fået en røvfuld.

  • #13   8. mar 2009 Jeg blir oftere og oftere forarget over børn! Sad i bussen en dag hvor der sad en mor med to drenge på knap 10. De sidder og snakker og moren spørger om et eller andet og så svarer den ene dreng: jamen det ku oss bare være fordi du er en stor fed møgluder" og moren ignorerer det fuldstændigt!! Hvis det havde været min dreng der talte så'n til mig eller til nogen anden kvinde, så havde han fået så mange smæk!!

  • #14   8. mar 2009 Lenette: det er simpelthen til at give sig til at skrige over!! Tror simpelthen at forældre er blevet bange for at sige "hold din kæft" og "skal du ud i bilen og sidde?"

  • #15   8. mar 2009 Anja: jeg siger tit til børn at de ikke skal række ud efter ham fordi han bider! He he han har aldrig sat tænderne i andet end bamser og tyggeben, men den virker. Hvis de skal klappe ham, så skal de spørge om lov og jeg skal være med nede ved ham...
    Havde vredet armen AF dem hvis jeg havde fået fat i dem!


  • #16   8. mar 2009 Simpelthen utroligt forældrene ikke gjorde noget!! Folk forstår sig ikke på opdragelse længere. Jeg var fløjet lige efter dem hvis de havde gjort min hund noget - så jo jeg synes et spark havde været på sin plads smiley

  • Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #17   8. mar 2009 Lige et godt råd : Spark forældrene det er dem der har ansvaret over for børnene. Dommene er heller ikke så hårde, når det er voksne man sparker.
    Jeg vil tro at hvis man straffede forældrene når børnene er i den alder, ville det hjælpe på deres opdragelse af børnene.

    Hvis jeg havde gjort noget lignene da jeg var barn, havde jeg fået en røvfuld. Man behandler dyr med respekt, sagde min far altid.


  • #18   8. mar 2009 Gade vide hvor længe sådan nogle unger skal holdes under vand inden de holder op med at komme med lyde.....

  • #21   8. mar 2009 Havde ikke sparket dem men de havde fået VERDENS største skideballe og så var jeg taget med dem hjem til deres forældre så de kunne give dem passende straf!!

  • #22   8. mar 2009 Min erfaring er at det er bedre at nive, det er lettere uden der er nogle der ser det:D

  • #23   8. mar 2009 Nanna P.
    Det vil jeg gi dig ret i.
    Men ja det er forælderne man skal have fat i, det er en skam at politiet har så travelt, jeg kunne godt tænke mig at se de unger i hovede, hvis de var blevet hentet med blå blink !!!!!!.

    anja L.
    Ja det er skønt med lidt større hunde,
    Min datter stod med Alf en dag i gågaden i Viborg, jeg var inde ved telia og det tog noget tid, da jeg kom ud fortalte hun at der var mange der syntes han var stor, men der var ikke nogle der ville snakke med ham.

    tror nu ikke han ville bide en hånd af, men han vil helt sikker prøve at silkke den af.


Kommentér på:
Må man godt sparke til fremmede børn??

Annonce