485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lopper... Hjælp!!! Lopper... Hjælp!!!

Vi har prøvet at sprøjte huset og behandle dyrene regelmæssigt med loppekur og piller og der er intet der virker... Så når der ikke er noget der virker hvad gør man så? Håber der er nogen der har nogen rigtig gode råd... Jeg gider ikke hvis folk kommer med negative kommentarer for grunden til at jeg spørger er fordi jeg vil hjælpe mine dyr

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper... Hjælp!!!
  • #1   17. maj 2009 Dyrlægen har forskellige ting, som man normalt ikke kan købe i håndkøb - Tag en snak med ham/hende..

• #2   18. maj 2009 Jeg har prøvet det der trinol 810 og hundene har prøvet at få frontline, advantage, bayvantic, practic og pro meris duo... Så jeg synes selv vi har prøvet lidt af hvert

• #5   18. maj 2009 ved ikke om man kan få dem mere, men førhen kunne man på foderstoffen købe noget der hed scellblokke (staves), landmændene bruger/brugte dem i staldene, de er vildt effektive. Da vi købte huset, vågnede det pludselig op, og der var så mange lopper at vi måtte flytte ud igen. det tog lige en lille uges tid med disse hængende i loftet, så kunne vi næsten skovle lopper op (overdrivelse fremmer forståelsen), og efter en grundig rengøring kom vi problemet til livs:-)

• #6   18. maj 2009 Tusind tak for alle jeres råd jeg vil prøve at få gjort det hele rent og sprøjte huset igen og selvfølgelig give dyrene en tur også

• #7   26. jul 2009 Hvad er det du har sprøjtet med? Jeg har lige opdaget lopper, så nu skal vi igang...

Kommentér på:
Lopper... Hjælp!!!

Annonce