{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

spørgeskema mht købsvaner - hundefoder {{forumTopicSubject}}

er ved at lave eksamensprojekt om hundefoder og er i gang med at lave et spørgeskema. Er der nogen der har nogle input?

1) Jeg tænker over hvad jeg giver min hund at spise

2) Finanskrisen har påvirket mig mht. mit valg og køb af hundefoder

3) Jeg har overvejet at skifte hundefoder inden for det sidste halve år til noget billigere

4) Jeg er begyndt at kigge mere i tilbudsaviser efter hundefoder

Spørgsmålene skal forstås på den måde at jeg vil sætte rubrikkerne så man kan svare MEGET ENIG, ENIG, UENIG og MEGET UENIG.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgeskema mht købsvaner - hundefoder
  • #1   2. jun 2009 eller, om finanskrisen har påvirket folks øbsvaner mht. valg af hundefoder må jeg heller eomformulere det til smiley

  • #2   2. jun 2009 1) Jeg tænker over hvad jeg giver min hund at spise
    - Meget enig

    2) Finanskrisen har påvirket mig mht. mit valg og køb af hundefoder
    - Meget uenig

    3) Jeg har overvejet at skifte hundefoder inden for det sidste halve år til noget billigere
    - Uenig

    4) Jeg er begyndt at kigge mere i tilbudsaviser efter hundefoder
    - enig ( Råfodrer så det er på nettet jeg kigger kg-priser. Men vel det samme )


  • #3   2. jun 2009 tak!

    Og hvis i har nogle gode spørgsmål jeg evt. også kunne bruge i min rapport er i mere end velkomne til at skrive dem!


  • #5   2. jun 2009 tak, men vil gerne have at jeg kan holde det til svarene som jeg beskrev før for at lave en analyse bagefter smiley

  • #6   2. jun 2009 1. meget enig ( men er meget selektiv i forhold til produktets varedeklaration, netop der kan man ved at se på produktblade få mere oplyst end det der står på indpakningen.)
    2. meget uenig ( jeg køber via importør og får stor rabat som opdrætter )
    3. meget uenig ( jeg vil ikke risikere at skifte foder uanset pris. Foderskifte kan kun komme på tale hvis mit foder ikke produceres mere)
    4 Meget uenig ( mine krav til foder og mængder kan ingen tilbudsavis/supermarked/butiksforhandler leve op til eller yde)


  • #7   2. jun 2009 Tja, det kommer da lidt an på hvor du vil hen med dit spørge skema? Hvad handler din opgave om? Om hundefoder? Om folks købsvaner i forbindelse med hunde foder? eller om man er tilfreds med det hundefoder man bruger?
    Du bør også gøre dig nogle tanker om hvad du opnår og hvad du frasortere ved kun at have et afkrydsnings skema smiley


  • #8   2. jun 2009 1: Meget enig
    2: Uenig
    3: Meget enig (HIKE hundefoder)
    4: Meget uenig!

    Held og lykke med din eksamen! =o)


  • #9   2. jun 2009 takker for jeres svar...

    Min problemformulering går ud på at finde ud af om kundernes købsvaner mht. hundefoder har ændret sig under finanskrisen... Og så kundernes generelle syn på hundefoder


  • #10   2. jun 2009 1) Jeg tænker over hvad jeg giver min hund at spise
    Hmm lidt svært spørgsmål at svare på fordi alle hunde ejere jo tænker over hvilke foder de giver til deres hund hvad enten det er på grund af prisen af foderet eller på grund af kvaliteten.
    Derfor ville jeg nok omformulere det til: Jeg tænker over kvaliteten af det foder jeg giver min hund.

    2) Finanskrisen har påvirket mig mht. mit valg og køb af hundefoder
    super spørgsmål

    3) Jeg har overvejet at skifte hundefoder inden for det sidste halve år til noget billigere
    dette spørgsmål kunne du supplere med: har du skiftet foder inde for det sidste halve år – hvis ja, hvorfor?


    4) Jeg er begyndt at kigge mere i tilbudsaviser efter hundefoder
    Her ville jeg nok også omformulere det fordi man ikke kun kigge i tilbudsaviser men også på f.eks. nettet...
    jeg ville bare skrive: Jeg er begyndt at kigge mere efter tilbud på hundefoder

    Held og lykke med det smiley


  • #11   2. jun 2009 tusind takker smiley

  • #12   2. jun 2009


    1) Jeg tænker over hvad jeg giver min hund at spise
    meget enig

    2) Finanskrisen har påvirket mig mht. mit valg og køb af hundefoder
    nej, vil ikke gå på kompromis med hensyn til hundens mad

    3) Jeg har overvejet at skifte hundefoder inden for det sidste halve år til noget billigere
    meget uenig

    4) Jeg er begyndt at kigge mere i tilbudsaviser efter hundefoder
    meget uenig


  • #13   2. jun 2009 1) Jeg tænker over hvad jeg giver min hund at spise meget enig

    2) Finanskrisen har påvirket mig mht. mit valg og køb af hundefoder meget uenig

    3) Jeg har overvejet at skifte hundefoder inden for det sidste halve år til noget billigere meget uenig

    4) Jeg er begyndt at kigge mere i tilbudsaviser efter hundefoder
    meget ueing


  • #14   2. jun 2009 1) Jeg tænker over hvad jeg giver min hund at spise
    - Meget enig

    2) Finanskrisen har påvirket mig mht. mit valg og køb af hundefoder
    - Meget uenig

    3) Jeg har overvejet at skifte hundefoder inden for det sidste halve år til noget billigere
    - Meget uenig

    4) Jeg er begyndt at kigge mere i tilbudsaviser efter hundefoder
    - Megte uenig


  • #15   2. jun 2009
    1) Jeg tænker over hvad jeg giver min hund at spise: Enig

    2) Finanskrisen har påvirket mig mht. mit valg og køb af hundefoder: meget uenig

    3) Jeg har overvejet at skifte hundefoder inden for det sidste halve år til noget billigere:
    Uenig, skiftede allerede for 1½ år siden til et billigere foder.

    4) Jeg er begyndt at kigge mere i tilbudsaviser efter hundefoder: Enig


  • #16   2. jun 2009 1: Meget enig
    2: Meget Uenig
    3: Meget uenig ( giver 442 kr for 15 kg )
    4: Meget uenig


  • #17   2. jun 2009 1) Jeg tænker over hvad jeg giver min hund at spise: Meget enig

    2) Finanskrisen har påvirket mig mht. mit valg og køb af hundefoder: meget uenig

    3) Jeg har overvejet at skifte hundefoder inden for det sidste halve år til noget billigere:meget uenig

    4) Jeg er begyndt at kigge mere i tilbudsaviser efter hundefoder:
    enig, men synes det er for sjældent der er tilbud på foder


Kommentér på:
spørgeskema mht købsvaner - hundefoder

Annonce