HAII - der kom en mand ... HAII - der kom en mand ...
ned til min pølsevogn idag med sin lille hund..(labrador)
og som pølse"dame" (høhø) så SKAL man jo snakke med alle dem der kommer..
og vi snakkede så om hunde.. sjovt nok..
Så fortalte han at hans sidste hund var en rottweiler på 82 kg.. :o) og alle hans hunde fik altid havregryn med mælk på hver morgen.. og selvfølgelig en rød pølse når han kom ned til mig.. :o)
men så fortalte han at den der rottweiler den havde han først ikke måtte købe fordi den havde noget med benene (ondt eller noget) så den skulle aflives som helt lille..
men han spurgte om han ikke måtte få den med hjem hvis han skrev under på at i det den fik ondt så skulle han aflive den..
den blev 15 år! :o)
og han var sådan en gamel mand på 65-68 år som ikke havde nogen form for uddannelse med hunde eller som aldrig havde gået til træning, og alligevel kune han gå med sin hund unden snor, sætte den uden foran brugsen og gå ind og handle, og den blev bare siddene til han kom og sagde - "så går vi hjem"
det synes jeg bare beviser at man behøver sku ikke at være ung og trendy hunde psykolog for at opdrage og behandle en hund super godt.. :o))
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 234 Svar: 1.425
feb 2006
jamen du skal være så velkommen... skal jeg skrive mit sortiment ned så kan du lave en liste?? looool
feb 2006
men de må altså ikke køre på vejene.. hehe.. kun villaveje hvis der ikke et et fortov.. :o)
feb 2006
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Babett er velopdraget, når jeg selv skal sige det...
Når vi kommer ind til Vordingborg, og vi nærmer os pølsevognen, så trækker hun afsted med mig, det kan ikke gå stærkt nok, med at komme hen til pølsevognen.
Damen i pølsevognen, har altid en pølse til Babett.
Babett er ligeglad mwed de mennesker der stå ved pølsevognen, hun sætter forpoterne op på disken og gir hals. for nu skal hun have sin pølse.
Jeg evd god at det ikke er særlig praktisk - der er jo nogle mennesker der ikke kan li hunde - men pølsedamen siger bare - så må de gå hen et andet sted for at køe pøler - for Tøsen skal ha.
Ja, sådan kan det gå, når man har lært hunden at gå efter pølser...
feb 2006
ej jeg kan faktisk godt lide at være pølsedame.. især med stamkunderne når man kan begynde at diske op med det de skal ha inden de har bestilt.. hehe
det sædvanlige? - ja tak.. GGG
feb 2006
feb 2006
feb 2006
HAII - der kom en mand ...