400 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

HAII - der kom en mand ... HAII - der kom en mand ...

ned til min pølsevogn idag med sin lille hund..(labrador)
og som pølse"dame" (høhø) så SKAL man jo snakke med alle dem der kommer..
og vi snakkede så om hunde.. sjovt nok..

Så fortalte han at hans sidste hund var en rottweiler på 82 kg.. :o) og alle hans hunde fik altid havregryn med mælk på hver morgen.. og selvfølgelig en rød pølse når han kom ned til mig.. :o)

men så fortalte han at den der rottweiler den havde han først ikke måtte købe fordi den havde noget med benene (ondt eller noget) så den skulle aflives som helt lille..
men han spurgte om han ikke måtte få den med hjem hvis han skrev under på at i det den fik ondt så skulle han aflive den..
den blev 15 år! :o)
og han var sådan en gamel mand på 65-68 år som ikke havde nogen form for uddannelse med hunde eller som aldrig havde gået til træning, og alligevel kune han gå med sin hund unden snor, sætte den uden foran brugsen og gå ind og handle, og den blev bare siddene til han kom og sagde - "så går vi hjem"

det synes jeg bare beviser at man behøver sku ikke at være ung og trendy hunde psykolog for at opdrage og behandle en hund super godt.. :o))

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HAII - der kom en mand ...
  • #1   25. feb 2006 natasja - du skal være velkommen, men hvis jeg skulle give gratis pølser til alle jeg kender så går jeg desværre fallit.. Gg

• #2   25. feb 2006 looooooooool - jo vi er faktisk en truet art.. man ser jo næsten aldrig rigtige pølsevogne mere.. og det er en rigtig pølsevogn, lissom den der står inde på rådhuspladsen.. med en motor på så man kan gå rundt med den.. lool

jamen du skal være så velkommen... skal jeg skrive mit sortiment ned så kan du lave en liste?? looool

• #3   25. feb 2006 natasja - lige præcis.. hehe
    men de må altså ikke køre på vejene.. hehe.. kun villaveje hvis der ikke et et fortov.. :o)

• #4   25. feb 2006 Michael - det er altså sandt.. han sagde også at hans dyrelæge kunne slet ikke fatte det, men det vejede den nu engang.. :O)

• #5   25. feb 2006 En lille historeie om Babett og pølsevogne.

Babett er velopdraget, når jeg selv skal sige det...

Når vi kommer ind til Vordingborg, og vi nærmer os pølsevognen, så trækker hun afsted med mig, det kan ikke gå stærkt nok, med at komme hen til pølsevognen.

Damen i pølsevognen, har altid en pølse til Babett.

Babett er ligeglad mwed de mennesker der stå ved pølsevognen, hun sætter forpoterne op på disken og gir hals. for nu skal hun have sin pølse.

Jeg evd god at det ikke er særlig praktisk - der er jo nogle mennesker der ikke kan li hunde - men pølsedamen siger bare - så må de gå hen et andet sted for at køe pøler - for Tøsen skal ha.

Ja, sådan kan det gå, når man har lært hunden at gå efter pølser...

• #6   25. feb 2006 natasja - HEYY:: JEG ER HER! GGG

ej jeg kan faktisk godt lide at være pølsedame.. især med stamkunderne når man kan begynde at diske op med det de skal ha inden de har bestilt.. hehe

det sædvanlige? - ja tak.. GGG

• #7   25. feb 2006 natasja - den står i bjæverskov cetret.. :o))

• #8   25. feb 2006 og imorgen holder vi fastalavsfest for børnene.. så der skal jeg klædes ud.. hehe

• #9   25. feb 2006 det ligger ved køge? hihi hvor bor du?

Kommentér på:
HAII - der kom en mand ...

Annonce