518 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Hvalpefoder til DSG.. Hvalpefoder til DSG..
Har kigget en masse emner igennem i forummet om foder, men kan ikke rigtig finde det jeg vil vide..
Hvad vil I råde mig til at fodre min DSG hvalp med, hun er 15 uger nu.
Jeg overvejer:
Hills
Eukanuba
Royal Canin
Arion
Kan nogen hjælpe, prisen er ikke så vigtig.
Nogen der ved hvad der er bedst for en DSG?
Min dyrlæge nævnte jo hills, og vi fik også "smagsprøver" med der fra, men det er jo ofte bare "reklame" .. Tænker jeg selvom det er godt, så tjener dyrlægen på man køber deres foder hos dem ..
0 synes godt om
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.793
Min dyrlæge sælger 3 forskellige mærker.. Og hvorfor skulle en dyrlæge dog anbefale noget/sælge noget, de ikke selv mener hunden vil trives på?
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.421
Men ellers er det gode produkter alle sammen...
Min nuværende hanhund har en ret sart mave og det er faktisk kun Arion han kan tåle.. Selv Hills får han diarre af.
Personligt er jeg super glad for Arion, men det er også fordi lige mine hunde fungerer rigtig godt på det.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.963
Ja det er sikkert en brugt sætning,
Tina og Alex N
Min venindes hvalp fik også Arion som lille, men da han blev større ville han ikke spise det, og han var nu glad for det da han var lille, så
nov 2005
Ja efter den liste er der jo ingen af de foder typer de har testet. der er "perfekte"
Men hælder meget Arion, men den er ikke på listen ..
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Din hund skal have noget der passer til den, om det er RC eller andet, det må hvalpen bestemme. Giv den det den synes bedst om.
Mine egne får hhv. Purina Pro Plan og Markus Mühle. Purina'en har jeg fodret med i flere år, og de er glade for det, og har normal afføring og pæn pels.
nov 2005
Hvor køber du det henne, har jeg aldrig hørt om
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Hvalpefoder til DSG..