518 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvalpefoder til DSG.. Hvalpefoder til DSG..

Har kigget en masse emner igennem i forummet om foder, men kan ikke rigtig finde det jeg vil vide..

Hvad vil I råde mig til at fodre min DSG hvalp med, hun er 15 uger nu.

Jeg overvejer:

Hills
Eukanuba
Royal Canin
Arion

Kan nogen hjælpe, prisen er ikke så vigtig.
Nogen der ved hvad der er bedst for en DSG?
Min dyrlæge nævnte jo hills, og vi fik også "smagsprøver" med der fra, men det er jo ofte bare "reklame" .. Tænker jeg smiley selvom det er godt, så tjener dyrlægen på man køber deres foder hos dem ..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpefoder til DSG..
  • #1   30. jul 2009 Jeg er lidt træt af den bemærkning *S*

Min dyrlæge sælger 3 forskellige mærker.. Og hvorfor skulle en dyrlæge dog anbefale noget/sælge noget, de ikke selv mener hunden vil trives på?

• #2   30. jul 2009 Eucanuba ville jeg ikke vælge. Måske mest fordi min første hund fik voldsomme vokseværk smerter på det foder.. Problemet forsvandt da jeg skiftede foder, men det var så slemt jeg tog til dyrlæge med hunden og fik smertestillende.

Men ellers er det gode produkter alle sammen...
    Min nuværende hanhund har en ret sart mave og det er faktisk kun Arion han kan tåle.. Selv Hills får han diarre af.

Personligt er jeg super glad for Arion, men det er også fordi lige mine hunde fungerer rigtig godt på det.

• #3   30. jul 2009 Jeanette og Luna ..
    Ja det er sikkert en brugt sætning, smiley Men det jeg mener er produktet er lige så godt som fx Arion, så fordi de sæger Hills på deres klinik, så anbefaler de den smiley det er det jeg mener *S*

Tina og Alex N
    Min venindes hvalp fik også Arion som lille, men da han blev større ville han ikke spise det, og han var nu glad for det da han var lille, så smiley

• #4   30. jul 2009 Trine H ..
    Ja efter den liste er der jo ingen af de foder typer de har testet. der er "perfekte" smiley
    Men hælder meget Arion, men den er ikke på listen ..

• #5   30. jul 2009 Kender en gårdhund som fik Arion da den var hvalp. Den kunne ikke optage foderet og var bare så tynd og skinny, og det har den været over 2 år at indhente. Så det kan jeg ikke anbefale.

Din hund skal have noget der passer til den, om det er RC eller andet, det må hvalpen bestemme. Giv den det den synes bedst om.

Mine egne får hhv. Purina Pro Plan og Markus Mühle. Purina'en har jeg fodret med i flere år, og de er glade for det, og har normal afføring og pæn pels.

• #6   30. jul 2009 Okay Gitte M
    Hvor køber du det henne, har jeg aldrig hørt om smiley

• #8   30. jul 2009 Jeg køber det flere forskellige steder: Maxsøe i Rødovre, Grovvare forretningen i Kr. Hyllinge samt på nettet www.zooplus.com, der er det billigst. Det skal hedde Purina Pro Plan, for jeg har set at der er noget der hedder Pro Plan og er usikker på om det er det samme.

Kommentér på:
Hvalpefoder til DSG..

Annonce