Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fransk bulldog, hvor høj?
  • #1   12. okt 2009 Tak for dit svar Iben smiley
    ja, så længe han ikke bliver højre smiley Men det gør han jo nok når han ikke
    er ældre. sys bare det kunne være lidt spændene at høre, hvor høje
    andre egentlig er´. Ligemeget hvor jeg kigger herinde, så står der
    kun vægten nemlig.

• #2   12. okt 2009 Jeg har ikke selv fransk bulldog, men dem jeg kender synes jeg har været mindre - ca 25-28 cm og omkring 10 kg.
    Standarden siger iflg. Bulldogklubben i DK 8-14 kg. vægten skal svare til størrlsen. I USA (efter FCI standard) er størrelsen 8-10 kg eller 10-13 kg og højde c 30 cm. Vægt over 28 pund (godt 13 kg) er diskvalificeringsgrund.

• #3   12. okt 2009 der var jeg lidt hurtig smiley Har læst de ikke må være over 32 høje,
    men kan se dkk, ikke er enige med det jeg tidligere har læst smiley

• #4   12. okt 2009 Jeg tror nu ikke at DKK hænger sig så meget i størrelsen på hunden, synes nemlig at der er en klar tendens til at de er ved at blive større, end de var tidligere. Så man ser tit hunde, der vejer over 14 kg.

• #5   12. okt 2009 Ja, jeg synes nemlig virkelig det svinger ? Af og til ser jeg nogen
    som fatisk ikke er så meget højre end mops, hvor folk siger de har en
    lille fransk bulldog, og når jeg møder folk med nogen på størelse med min
    så siger de vi har store, så godt nok det svinger smiley
    Men det kunne da godt tyde på, at størrelsen ændre sig.

• #7   12. okt 2009 Der er stor forskel i str på den franske... Sikkert fordi vi jo faktisk ingen mål har vi skal ligge indenfor (andet end vægten) som så mange andre racer... De skal blot være proportioneret...

Jeg har desværre ik målene på mine - men der ville man ellers tydeligt kunne se forskellen i str :O) Maggie vejer 8-9 kg og er meget lille, Micha er mere "alm" dog i den lidt længere og højere ende og vejer 11 kg... Emma er derimod meget stor, især af en tæve at være, hun vejer 14,6 kg... Dette er ALDRIG blevet kommenteret på en udstilling, da hun ellers er fint proportioneret :O)

Lykke - det er egentlig lidt sjovt at vi siger der er en tendens til at de bliver større end tidligere... For alt efter hvad tidligere er så er de jo faktisk blot på vej tilbage til den strørrelse de havde for ca. 100 år siden :O)

• #8   12. okt 2009 Michélle: ja, det er rigtigt, tror også at det for en overgang har været mode, at de skulle være så små som muligt, og så kommer der da først problemer, f.eks med fødsel osv. Mon ikke det er derfor de har fået vokseværk:-)

Kommentér på:
fransk bulldog, hvor høj?

Annonce