775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Nu er det jul, hvad skal i? Nu er det jul, hvad skal i?

Hej alle. Vil lige starte med at god jul smiley så vil vi lige spørge alle vores hunde-venner hvad i skal i aften?

Vi er så heldige, at vi skal ned til !mormor" og "morfar", og lege med Chilli og Carla ( deres RR ) og så kommer alle børnene, så vi skal rigtig lege og hygge. Håber virkelig "mor" har tænk på julemad til os! vi skal vel ikke "kun" have tørfoder i aften. Måske en stor dejlig bøf ville kunne gøre det :-)))

Hvad skal i?

Stort jule pote dask

Luna og Emma

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu er det jul, hvad skal i?
  • #1   24. dec 2009 Det er da godt at du ikke er hjemme, ¨åm kan jeg komme og tømme dit hjem for værdier. Tak for oplysningen.

Laqd nu vær med at oplyse om hvor i er hvis i ikke er hjemme.. Der er mange som lever af at tømme folks hjem, især i denne tid.

Så hold jeres oplysninger for jer selv..

bare et godt råd..

• #2   24. dec 2009 vi er hos min stedsøn, og har selvfølig vores vuffedreng med os.

• #3   24. dec 2009 Vi får besøg af vores ven Buster, og så er der dømt leg nogle timer. Så bliver der sikkert serveret en lille stykke andekød i maden i aften. Og vi ved der er pakker. vi så selv mor pakkede dem ind. Så vi får helt sikket en god dag og aften. Mor regner med ro i huset i aften , fordi vi skal lege med Buster hele dagen. Meeen, lad os nu se, om ikke der er kræfter til en tagfat i aften også
    Potedask fra Kia og Taiko.

• #4   24. dec 2009 Ja jeg skal hygge med familien.. Om det bliver her eller der vil jeg ikke sige :o)

• #5   24. dec 2009 Jeg skal være hjemme med hundene og passe 2 vapser også :o) Får besøg af en veninde som kommer med sine to hunde,,så vi bliver 2 mennesker og 7 hunde,,det skal nok blive sjovt,,hi hi :o)
    Vi skal både ha' and, flæskesteg, gaffelsovs og risalamande,,mumme :o) Hundene får en pillet kylling i deres mad,,de skal jo også have julemad ;o)
    Glædelig jul :o)

• #6   24. dec 2009 Vi skal være hjemme hos os selv i Silkeborg, min mor kommer også herop, når hun er færdig på jobbet senere i dag.
    Zico, Klaus og jeg skal ud at gå en dejlig juletur i eftermiddag - og så kan drengene hygge sig, mens min mor og jeg tager i kirke (hvis det da er til at komme ind).
    Vi har købt en dejlig flæskesteg og skal bare have en stille og rolig (for nogen kedelig) "voksenjul" i år - dog incl. pakkespil smiley

Glædelig jul til alle smiley
    Mvh. Betina

• #7   24. dec 2009 Barbett:

Nu ved folk herinde jo ikke hvor jeg bor, ELLER om naboen er hjemme, og holder øje med huset.

Og går da bestemt ikke ud fra, folk herinde, vælger at tage ud og ripe mit hus.

Synes bare det er så hyggeligt, at nu er det jul. Og vi skal alle råhygge i aften smiley

• #9   24. dec 2009 Skal være herhjemme:)

• #10   24. dec 2009 jeg mener også man bør være påpasselig med at fortælle hvor man er hvis man ikke er hjemme..

Vi er herhjemme og vi holder vagt med naboernes huse her i aften, og sådan skiftes vi i julen

• #11   24. dec 2009 Ina T: nu er det andre end medlemmer, der kan læse med herinde.. Og hvis tyvene er smarte nok skal de nok kunne finde ud af hvor du bor..

• #14   24. dec 2009 Jeg skal være sammen med min "mor" ,"onkel" og "mormor" :). Og min "onkel" kommer allerede kl 15 smiley så skal han kanøfles... smiley han er nemlig så skæg at lege med smiley
    Men jeg må løbe...Min mor siger jeg skal børstes og have børstet tænder smiley man skal åbenbart lugte godt i dag smiley

GO JUL

• #15   24. dec 2009 Vi skal være herhjemme og hygge med lidt familie, har redet hesten her til morgen så han er nu juleklar. Har lige sat steget i ovnen og nu slapper jeg lige lidt af inden de første kommer her ved 15 tiden.

Glædelig jul til alle.

• #16   24. dec 2009 Jeg skal ned og holde jul ved ''mormor'', ''bedstefar'' og ''moster'' smiley Og så ''mormors'' to dejlige vovser. Så jeg skal rigtig hygge mig med tøserne smiley Skal kun have moaaar med, fordi farmand skal hjem og holde jul med sin familie. Men så længe jeg får nok gaver er jeg tilfreds smiley
    Og så skal jeg have min fine nye butterfly på smiley

Bullerknus og glædelig jul fra Kenzo

• #17   24. dec 2009 Er lige mødt på arbejde her kl. 14, og skal være her på jobbet til 5. juledag (døgnvagter).
    Så kæresten må sørge for hundene her i julen smiley

• #18   24. dec 2009 Vi skal holde jul med ungerne så vi bliver 2 børn og 2 voksene,vi skal have and og julemedister,brune kartofler,hvide kartofler,rødkål,gaffel sovs og chips mums
    og så ris ala mande
    M

Kommentér på:
Nu er det jul, hvad skal i?

Annonce