4.337 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Rasmus H
Rasmus H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Hjælp til hundeseng og madskål. Hjælp til hundeseng og madskål.

Hey HG.

Da jeg netop har købt mig en fransk bulldog han og får ham d.6jan håber jeg der er nogen her der kan hjælpe mig med vejledning omkring en seng og madskål, har kigget på nogen enkelte, men er det passende størrelser?
http://www.designforpets.dk/shop/modern-art-hundeseng-1863p.html

http://www.designforpets.dk/shop/ozzy-dobbelt-hundeskaal-2006p.html

Det jeg søger skal være i stilrent design.

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh Rasmus.

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hundeseng og madskål.
  • #1   2. jan 2010 Jeg ville vælge en billig hundekurv. Hvalpetæder er hårde ved kurve o.l. så den skal med stor sandsynlighed skiftes ud når hvalpen ikke længere tygger i den, og til den tid kan man så købe noget man synes er pænt og som kan holde længe.

Jeg er i hvert fald for nærrig til at ville give 800kr for en kurv der skal skiftes ud i en ikke al for fjern fremtid.

• #3   2. jan 2010 kunne da i øvrigt lige bruge lejligheden til at flashe min nye hundeseng;o)

synes i hvert fald selv den lever op til dine krav (og ville jo kunne laves i andre farver). Denne er en min bedstefar har lavet til mig, men har set nogen lignende på nettet:
    http://i256.photobucket.com/albums/hh182/MichelleW_03/hundeseng002.jpg

• #4   2. jan 2010 Jeg har kødben skålene og syntes de er en smule små i størrelsen.
    Jeg har en chihuahua så størrelsen passer fint til hende, men hun vejer kun 2 kg og en en lille fis.

så måske du skulle finde dig nogle større skåle når din hund sikker spiser en del mere smiley

men er ellers rigtig glad for kødbenet , det holder sig fint og man kan let tørre det af.

• #6   2. jan 2010 Ulla -men RIGTIG mange hvalpe gør det, og jeg vilel dælme ærgre mig over at have smidt så mange penge ud af vinduet.

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jul 2009

#8   2. jan 2010 Mange tak for jeres hurtige respons, men hvad med str på sengen, er den stor nok? Og cecilie siger jo skålene er lidt små?

• #9   2. jan 2010 Vil også råde jer til, bare at starte med en billig seng - måske en papkasse med nogle bløde tæpper i.

Nogle hvalpe bider næsten ikke i deres seng, mens andre gør i stor stil.

Lulu bider ikke i sin seng, men Hemingway gjorde. Vi startede med at give ham en papkasse, og i løbet af den første uge, var hele kassen fyldt med små huller fra hans hvalpetænder, og jeg ville virkelig ærgre mig, hvis jeg havde købt så fin og dyr en seng som du linker til, og den så var gennemhullet en uge efter..

• #10   2. jan 2010 Mit råd vil være, at vente til ihvertfald efter tandskiftet - men ellers til hvalpen er forholdsvist udvokset i højde - så bliver det også meget lettere at bedømme størrelsen..

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jul 2009

#12   2. jan 2010 Okay tænker lige lidt over det så, men havde håbet på nogen måske viste lidt om hvilke størrelser en fransk bulldog kræver? Både i skål og seng?

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jul 2009

#13   2. jan 2010 Ulla. Ikke fordi jeg ikke tror hvad du siger men er det med skålene noget du har erfaret er en fin str til en fransk bulldog?

• #15   2. jan 2010 Jeg skyder på ca 75 cm

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jul 2009

#16   2. jan 2010 75cm hvad? Rikke

• #17   2. jan 2010 Jeg tror skålene på sigt bliver for små til den franske´s lille brede hoved... Og mens den er lille skal den ikke have for stor en kurv, den skal have en der putter rundt om den, hvis du forstår? Så vent med en lækker dyr til den er udvokset...

• #18   2. jan 2010 Sengen vil passe fint størrelsesmæssigt - og takker for linket, for det var billigt!
    Har selv haft kig på den længe og sparet op smiley

• #19   2. jan 2010 75 cm i længde, så kan du ligge nogle sofapuder langs siderne mens hun endnu er lille så hun kan ´´vokse´´ sammen med kurven

• #21   2. jan 2010 Vores cockere har 75 cm, de kan godt lide at ligge på ryggen med benene helt udstrakte og så passer de 75 cm hunden måler 46 cm fra gulv til ryg.
    en seng på 55 cm er meget lille til mine cockere.

Kommentér på:
Hjælp til hundeseng og madskål.

Annonce