4.374 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Spiser om natten!!!! Spiser om natten!!!!

Dette er egentlig ikke et problem men blot et spørgsmål.
Nuga har valgt at spise om aftenen og når hun har tømt skålen(hun får små portioner) så får hun en skvat mere som hun så gumler i sig om natten. Ned af trappen,gumle og op igen.
Ville I lave om på dette eller lade hende spise når hun vil??
Hun får Acana med lakseolie på.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spiser om natten!!!!
  • #1   1. mar 2010 Her står tørfoderet fremme hele tiden, og det primære foderindtag sker om natten smiley
    Jeg ville ikke gøre det til et problem eller noget.. Passer det dig bedst hun spiser på et bestemt tidspunkt, så gør du bare så det er sådan...

• #2   1. mar 2010 Balto spiser også når han vil... Hvis ikke hun tager på pga af overspisning så kan jeg ikke se det skulle være et problem smiley

• #3   1. mar 2010 Tja,det jeg rynker lidt på næsen af er faktisk at hun får en ekstra tur ned og op ad trappen og ned igen når vi står op. Som I kan læse i hendes profil så er jeg glad hver gang hun spiser::)) Overvægtig bliver hun aldrig!

• #4   1. mar 2010 Jeg syntes bestem ikke at det er normalt for en hund, hverken at spise om natten eller at have mad til rådighed hele tiden. Det er ejeren/føren der suverent bestemmer hundes måltider, og mange hunde er netop kræsne fordi de har mad stående fremme hele tiden - det er totalt imod deres natur.

• #5   1. mar 2010 Efter at have læst om hunden i din profil, er det netop derfor at du har problemet med kræsenhed og manglende appetit nu.

(link fjernet)

• #6   1. mar 2010 Gitte H......
    Det var da et super indlæg bortset fra at Nuga ALDRIG får andet end hendes tørfoder og at hun IKKE altid har mad i skålen.

• #7   1. mar 2010 Gitte> sikke da en konklussion smiley
    Jeg må hellere fortælle de to hunde jeg har, at de altså burde være småt spisende og kræsene...
    Hvorfor er nattespiseri imod hundens natur?

• #8   1. mar 2010 Jeg er faktisk af den overbevisning, at det er lige omvendt...
    Mange af de byttedyr hunden lever af i naturen er aktive tidlig nat og ved daggry.. (fugle, gnavere og mindre hovdyr). Der ud over har hunden jo udviklet sig via fødeindtag fra f.eks. menneskets affaldpladser - og hvornår var der mest ro på her.. Når menneskerne sover...

Og selv om det så skulle være unaturligt at spise om natten... Så kan man spørge sig selv, hvad der ikke er unaturligt i vores hundehold i dag smiley

• #9   1. mar 2010 Hunden skal jo ikke bestemme hvornår den vil spise - det skal ejeren - det er en del af lederskabet.
    Men fungrerer det for jer så er det jo fint nok

• #10   1. mar 2010 En del af lederskabet.. Tror ikke hunden er i tvivl om hvem der skaffer/servere maden, fordi det står fremme smiley

• #11   1. mar 2010 Gine: Det er der mange trænere og eksperter der siger. Jeg siger, hvis du ellers læser hvad jeg skriver: At fungerer det for vedkommende at hunden spiser om natten - så fred være med det.
    Der bliver spurgt til, om det er et problem...og det er det vel ikke hvis der ikke er andre problemer

• #12   2. mar 2010 vores har også mad fremme hele tiden, og de er da bestemt ikke kræsne lol smiley

Vores den ene tæve spiser om natten, det samme med hanhunden (han elsker at småspise lidt over hele dagen også) den sidste tæve spiser når hun er sulten om det være sig dag eller nat smiley

• #14   2. mar 2010 Mine spiser kun én gang om dagen - morgen - når jeg servere det for dem. De skal ikke rende og spise hele dagen.

Lod jeg mad stå fremme, ville Silas æde konstant og Lilly vogte mad konstant og være sur og "angribe" Silas.

Forstår ikke hvorfor en hund skal have ubegrænset mad til at stå fremme hele dagen. Ofte er det sådan de danske hunde ender fede.

• #15   2. mar 2010 Nala har altid mad til at stå, men det betyder da absolut ikke at hun får ubegrænset mad. Hun får alt sin mad afmålt. men hun spiser det bare over hele dagen i stedet for at proppe sig med det hele på en gang. Så hun bliver da absolut ikke federe af at have det til at stå fremme.

• #17   2. mar 2010 Jeg siger tak for alle jeres erfaringer. Jeg tror bare at jeg lader hende spise når hun vil.
    Jeg ved godt at hunden nedstammer fra ulven og skal så vidt muligt behandles derefter men vi mennesker nedstamer fra aberne og vi æder jo ikke bananer hele dagen lang tihi::))

Kommentér på:
Spiser om natten!!!!

Annonce