287 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Besørger om natten? Besørger om natten?

Hej alle.
Jeg har en blanding af en papillon og Pomerania på 8 år. Han har altid været meget dygtig til at holde sig om natten, og ofte ladet mig sove lidt længe.
Men de sidste par nætter har han både tisset og skidt indenfor. Jeg vågner af det, efter han har gjort det, for han render rundt og halser en del. Men tror lidt, det er fordi, han godt ved, at han ikke må gøre det inden for.
Jeg skælder ham selvfølgelig ikke ud, da jeg ikke tager ham på fersk gerning smiley
Er der nogen der kender til det? Eller ved hvad jeg kan gøre? Der er ikke noget nyt mønster, vi gør som vi plejer, og han spiser og bliver luftet som han plejer.

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Besørger om natten?
  • #1   6. jun 2013 Umiddelbart ville jeg nok lige få ham tjekket igennem ved dyrlægen. Hvis han har været renlig og så lige pludselig ikke er det mere.
    Sover han hos jer eller for sig selv.
    Min gamle poms blev nemlig også urenlig lige pludselig, men der var så ikke noget fysisk galt med hende. Vi flyttede derfor kurven ind i soveværelset og så var det aldrig et problem efter det.

• #2   6. jun 2013 Han sover i sin kurv inde i soveværelset. Og det har han gjort i 8 år. Prøver lige at ringe til dyrlægen. Han virker bare som sig selv. Frisk og glad trods hans 8 år. Men bliver bekymret, når han ikke har laver ulykker i så mange år, og det så pludselig sker nu.
    Og tusind tak for svar smiley

• #3   6. jun 2013 Min første tanke, når en hund pludselig ikke kan holde sig, er altid blærebetændelse.
    Drikker han mere vand end han plejer?

• #4   6. jun 2013 Nej, det synes jeg ikke, at han gør. Men holder lige øje med det i dag. Men synes han opføre sig helt normalt

Kommentér på:
Besørger om natten?

Annonce