697 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Tyv!! ;) Tyv!! ;)

Nala er åbenbart en lille tyv, da vi kom ind af døren her efter aftenturen lyder der et dunk på gulvet og ned falder en rebbold. Nala har så åbenbart snuppet bolden ovre ved en af naboerne.

Fik en sms, som jeg lige gik og svarede på, så de sidste par meter inden vi var hjemme kiggede jeg ikke lige på hende.

Så jeg måtte jo pænt over og aflevere hendes tyvekoster tilbage (heldigvis var de ikke ude).

Har i også sådan nogle tyveknægte rendende?

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyv!! ;)
  • #1   6. maj 2010 Balto tager ikke noget fra naboen, men han er meget glad for at gå ind til dem og rende rundt og snuse i deres have.... Det er altså også lidt pinligt nogle gange...

• #2   6. maj 2010 Haha - hvor sødt - ja det har vi - men vores ene naboes hund og vores render meget ved hinanden - så alt hendes legetøj og tyggepinde ligger i vores have ! Men hun glemmer det også selv herover smiley

• #3   6. maj 2010 Susanne - Vi har også en kat herhjemme der mener den har sine helt egne regler. Eller også har Nala bare fået opdraget den rigtig godt, for Nala tager aldrig noget på bordene, men der kan katten jo til gengæld komme op. Så hvis der ligger noget spændende deroppe så skubber katten det ned til Nala så hun kan æde/ødelægge det.

Rikke S - Den kender vi absolut også godt herhjemme. Det værste er når der er gæster og hun kommer rendende med en sur strømpe eller et par brugte underbukser, det er sgu lidt flovt smiley men måske jeg allerede skulle have luret det der, altså at hun er en lille tyv. Hun har garanteret alle dage forsøgt at fortælle os at hun har et problem smiley

• #4   6. maj 2010 maya stjæler herhjemme fra bordene så snart vi ikke lige er i stuen så er hun oppe på bordet og stjæle hvad der nu ligger der he he

• #5   6. maj 2010 Uhh ja den med papir kender vi også. Det var simpelthen så kliché. Jeg havde fået en tilmeldingsseddel til hundetræning som skulle udfyldes til næsten gang jeg kom derud.
    Den havde jeg lagt på spisebordet (det var da Nala var 4 mdr, så hun kunne ikke nå derop) og tænkte at der var den i sikkerhed. jeg går så i bad og da jeg kommer ind igen har hun ædt halvdelen af sedlen. Så havde katten selvfølgelig smidt den ned til hende. Det var SÅ pinligt at bede om en ny, fordi hunden havde ædt den og jeg var straks tilbage i 7. klasse hvor det var en af de brugte undskyldninger når man ikke havde fået lavet en aflevering (til trods for at jeg ikke havde hund dengang smiley )

• #6   6. maj 2010 ja maya flænsede alt min post da hun var mindre he he men det er hun holdt med, men wc ruller elsker hun stadig at flå i stykker.

• #7   6. maj 2010 Ja toiletruller er også i høj kurs herhjemme.

Nala har engang skidt en lort med adresse smiley Hun havde åbenbart ædt et af mine breve, så der stod navn og adresse på lorten da den kom ud, det så sgu sjovt ud! Fandt aldrig ud af hvilket brev det var, men da vi fik en rykker på gas efter noget tid kunne vi ligesom regne det ud smiley

Åhhh de kære hunde..

• #8   6. maj 2010 camilla,,, he he griner det må have set sjovt ud. maya stjæler osse min gajol pakke hun elsker dem nemlig , 1 gang tømte hun en hel pakke men der skete nu ikke noget.

• #9   7. maj 2010 Simba stjæler alt hvad han kan finde , sågar en gang har han stjålet en pung fra en rygsæk som lå på græsset da vi sad nogle stykker og nød det gode vejr sidste sommer.

Simba hedder blandt dem der kender ham : Fagin , ligesom ham den gamle mand i Oliver Twist der lære d små drenge op.

• #10   7. maj 2010 Nala er også en værre tyve tøs smiley Hun stjæler bolde og ben alle de steder hun kan slippe afsted med det smiley

• #11   7. maj 2010 Rikke ;

jeg kan altså heller ikke lade være med at trække på smilebåndet når han gør det smiley og så bliver det jo ikke til så meget skæld ud vel

Kommentér på:
Tyv!! ;)

Annonce