999 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Engelsk bulldog deller eller ej?? Engelsk bulldog deller eller ej??

Vi har længe ønsket os en engelsk bulldog og derfor har vi siddet og kigget på de forskellige som både er til salg og dem som (folk ejer) vi synes at der meget stor forskel på hvor mange deller de forskellige hunde har ER DER EN FORKLARING PÅ DETTE eller???.. Håber på at der er nogen her på HG som kan afklre dette spørgsmål;;0))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Engelsk bulldog deller eller ej??
  • #1   25. aug 2010 altså på kroppen eller de der folder i hovedet ?

• #2   25. aug 2010 Det er deller generelt på kroppen og hovedet og nogle er mere hænge snudet end andre;;--))

• #3   25. aug 2010 altså folder i hovedet og længden på snuden er jo bare sådan at nogle hvalpe falder forskelligt ud, nogle avler efter meget korte snuder og mange folder, andre efter lidt længere snude og færre folder.

på kroppen er det vidst primært hvor tyk hunden er (og så selvfølgelig delvist også noget man har avlet efter)

nu udstiller jeg ikke min, men har da været til et par bulldog udstillinger, og der synes jeg primært at dommerne går efter de lidt fedladne kortsnudede med mange deller

• #4   25. aug 2010 Dvs jo længere snude jo mindre folder der;;--)) og de kort snudede grynter og snorker vel mere ned de med lidt længere snude?? ;;--))

• #5   25. aug 2010 grethe
    ja som regl har dem med længere snude ikke så voldsomme folder i hvert fald, jeg ved faktisk ikke om det nødvendigvis hænger direkte sammen med snuden og snorkeriet, Link har ikke sådan i snuden der sidder helt inde mellem øjnene, men det er heller ikke en af de længste overhovedet, og han snorker sjældent

• #6   25. aug 2010 debbie
    den skal selvfølgelig ikke have lan smude, men der er forskel på om den sidder på niveau med øjnene eller lidt fremme det er det jeg mener,

• #7   25. aug 2010 Ja for det er jo ikke kun dellerne der er forskel på men også snuderne, når man vælger en hvalp kan man så være 100% sikker på hvordan "udseendet" falder ud eller er det en delt blanding mellem mor og far;;--))

• #8   25. aug 2010 Grethe:

Det er jo ligesom når mennesker får børn - det er aldrig til at vide, hvem barnet kommer til at ligne mest... smiley

I relation til hunde, så ligner Douglas helt klart sin far mest, dog kan moderen også ses i ham; til gengæld synes jeg ikke, at han ligner de af hans søskende som jeg har set, specielt meget...

Kommentér på:
Engelsk bulldog deller eller ej??

Annonce