999 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Engelsk bulldog deller eller ej?? Engelsk bulldog deller eller ej??
Vi har længe ønsket os en engelsk bulldog og derfor har vi siddet og kigget på de forskellige som både er til salg og dem som (folk ejer) vi synes at der meget stor forskel på hvor mange deller de forskellige hunde har ER DER EN FORKLARING PÅ DETTE eller???.. Håber på at der er nogen her på HG som kan afklre dette spørgsmål;;0))
0 synes godt om
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.082
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 247
sep 2007
på kroppen er det vidst primært hvor tyk hunden er (og så selvfølgelig delvist også noget man har avlet efter)
nu udstiller jeg ikke min, men har da været til et par bulldog udstillinger, og der synes jeg primært at dommerne går efter de lidt fedladne kortsnudede med mange deller
jul 2007
sep 2007
ja som regl har dem med længere snude ikke så voldsomme folder i hvert fald, jeg ved faktisk ikke om det nødvendigvis hænger direkte sammen med snuden og snorkeriet, Link har ikke sådan i snuden der sidder helt inde mellem øjnene, men det er heller ikke en af de længste overhovedet, og han snorker sjældent
sep 2007
den skal selvfølgelig ikke have lan smude, men der er forskel på om den sidder på niveau med øjnene eller lidt fremme det er det jeg mener,
jul 2007
okt 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 24 Svar: 991
Det er jo ligesom når mennesker får børn - det er aldrig til at vide, hvem barnet kommer til at ligne mest...
I relation til hunde, så ligner Douglas helt klart sin far mest, dog kan moderen også ses i ham; til gengæld synes jeg ikke, at han ligner de af hans søskende som jeg har set, specielt meget...
Engelsk bulldog deller eller ej??