3.496 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Tørfisk Tørfisk

Små Tørfisk fra Grønland i poser har I prøvet dem til jeres hunde?

Kan hundene lide dem generelt set?

Er det rigtigt at det skulle være godt for pelsen? Også i forhold til anden fisk eller lakseolie?

Og er der nogen, der ved, om det er rigtigt at hunden kan komme til at lugte af det??

Overvejer at prøve at købe det, men ville lige høre om der er andre, der har erfaring med det.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tørfisk
  • #1   18. jan 2011 Hvis de er de små angmasatter, kan jeg kun sige at mine katte ikke gad æde dem, men er da sikker på min hund ville elske at få sådan en mundfuld smiley
    De stinker virkelig af fisk, så tror også hundene kan få lidt dårlig ånde af dem. Men udover det, hvis de kun får dem som godbidder, tror jeg ikke de vil gå og lugte fælt i længere tid, altså gennem huden o.s.v.

Ja de skulle være rigtig sunde, da det er små fede fisk med en masse fedtsyrer, vitaminer og mineraler.

• #2   18. jan 2011 Jeg giver vores hunde tørfisk i sensommeren, når de bliver for gamle til "vi" selv spiser dem. Men har aldrig købt nogle der ikke var hjemmelavede..

• #3   18. jan 2011 Det er de små angmasatter smiley

Jeg plejer at give Buddy lidt tun eller makrel en gang om ugen eller hveranden uge, men overvejede om jeg skulle prøve de små tørfisk.

Tænkte de måske nok var sundere for ham.

• #4   18. jan 2011 Altså jeg har de der ocean bids fra oliver (tror det er det samme som i snakker om) og dem gider kattene ikke rør de vil kun have tun i vand.. meen derimod hundene de spiser dem med vel behag... quark han lige frem elsker dem og jeg syntes bare de stinker smiley

• #6   19. jan 2011 Mine hunde elsker dem!!!! Det har alle mine hunde.... Syntes ikk de lugter af dem, men begrænser det også til en lille godbid et par gange om ugen...

• #7   19. jan 2011 Her hjemme er det også et kæmpe hit. Jeg står nærmest med handsker og maske på, men hund og kat er tosset med dem smiley Som godbidder, giver de ikke nogen dårlig lugt.

• #8   19. jan 2011 Tak for svar smiley

tror jeg vil prøve at købe nogle til ham.

• #9   19. jan 2011 Mine vil ikke ha dem. man kan næsten se at de rynker på snuderne pga.stanken ;o))
    Men havde der ligget nogle der var blevet våde et sted på en gåtur, så er jeg sikker på at Prixie straks ville rulle sig i dem, men som mad/guf nope..
    Sjovt så forskellige vores hunde er ang.fiske"guf".

• #11   19. jan 2011 *Ej en medløber*
    Hehehe..ja smag og behag er vidt forskellig hos alle vores hunde. ;o))
    Jeg har også haft et par som nærmest så ud som om de skulle ha tæv når jeg prøvede at til byde dem både råt og kogt indmad. Så det gør jeg heller ikke mere. ;o)))

Men vi ser det jo nærmest dagligt herinde, der er altid tråde om hvilket foder man skal gi sin hund, for den vil ikke æde det den får tilbudt.

• #13   19. jan 2011 *Krumme* Min Chi vil heller ikke æde råt, hun er nu som næste 1årig begyndt at ta de ben hun får tilbudt, men kun for at hun kan drille de 2 andre med at hun har et ben, når de er færdige med deres.
    Så hun er vist meget lig din. Hihihi.."Den lille luske fis" ;o))
    Men skære jeg F.eks.kødbidder af knoglerne, så vil hun meget gerne ha det. "Ryster på hovedet af hende den bette" ;o))

Kommentér på:
Tørfisk

Annonce