Fedt søges! Fedt søges!
Ja, som overskriften lyder, så modtages hjælp til at fede Mynte op, med kyshånd! :o)
Mynte er en Welsh Springer Spaniel tæve, på lidt over 1 år. Lige pt. bliver hun fodret 2-3 gange dagligt med Royal Canin.. Hun har haft problemer med ikke at ville spise sin mad, men vi er nu begyndt at give hende leverpostej eller div. kødrester i maden, og nu vil hun gerne spise
Hun er meget slank og adræt, hurtig og 'sporty', og var den mindste i sit kuld. Men syntes altså gerne hun må tage 1 kilo på..
Ved bare ikke helt hvad vi skal gøre??
Tror hun får en ormekur her snart, så må vi se om det er det, det tror jeg dog bare ikke, da hun lige fra vi fik hende har været lidt tynd, og der havde hun altså IKKE orm..
XOXO Laura
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
Jeg er absolut ikke fan af RC, ,men det er jo en smagssag.
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 37
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 861
http://www.mypets.dk/shop/kingsmoor-sport-hundefoder-4517p.html
Der er også denne her fra Acana:
http://www.mypets.dk/shop/acana-sport-agility-1845p.html
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 587
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Begynd at råfodre hende å skal du bare se hvor madglad hun blibver
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 218
okt 2009
Ej en medløber: Ja, det er der mange der har sagt
Alice: Dont worry.. Mynte og jeg træner en gang imellem agility hjemme i haven.. Tror skam ikke der sker noget ved at hun tager et par hop engang imellem. Selvfølgelig tager det på energien, men så længe det ikke er noget vi dyrker i store mængder, kan jeg virkelig ikke se det slemme i det.. (:
Ulla: Okay. Endnu en ting jeg lige må google lidt.. (:
Anja: Hælder også en del til råt kød. Har hørt en masse godt om det, fra andre kenneler mm. og tror også det vil være rigtig fint for Mynte.. Men får de nok vitaminer og proteiner i det? Og er det ikke besværligt? Nu er det også sådan at vi heller ikke har den største fryser at fryse det ned i, hvis man skal købe en kæmpe potion.. :s
okt 2009
okt 2009
feb 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 218
okt 2009
Er det bare ikke møg besværligt?
okt 2009
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Basse er meget tynd, og har en ekstrem forbrænding!.. Hun tabte 4 kg efter hun blev steriliseret, og var i forvejen en meget slank hund..
Når hun stod almindeligt, kunne man nemt tælle ryghvirvlerne..
jeg skiftede sidste sommer over til Vetcur Gourmix!.. og det har været helt fantastisk! Det er et kvalitetsfoder, som hun fungerer rigtig godt på. Samtidig er det beregnet til at fodre med i meget små doser (det er derfor kg-prisen er så høj - det holder længe), og de små doser giver mig mulighed for at overdosere hende lidt, så det kan følge med hendes forbrænding..
Jeg regner aldrig med at skulle gå væk fra det foder igen!.. Det er virkelig et kæmpe hit her!!..
okt 2009
Men lyder super, vil da lige undersøge det (:
dec 2008
dels økonomi og dels at jeg ikke gad.. Det var ikke så besværligt, men havde ikke rigtig lysten til det længere..
Jeg deltids-barfer dog og hunden får råt flere gange om ugen.. men så er det ofte bare noget jeg får, eller noget jeg køber i supermarkedet.
F.eks får hun kyllinge-overlår, stegeben, hjerte, lever, grisehaler osv.. Men jeg fuldtids-barfer bare ikke længere..
Men kig på Vetcur Gourmix, og når du ser kg.prisen så HUSK at de skal have små portioner, så forbrugsmæssigt er det ikke så dyrt
okt 2009
Det jeg finder er bare dette: (link fjernet) og det er bare et suplement til barf.. Så er der slet intet kød i? For tror ikke min hund gider at være vegetar.. :b
dec 2008
Her kan du se ingredienserne
der er jo forskel på hunde, men jeg har ikke mødt nogle der ikke brød sig om det..
jeg har fast lidt foder stående hos min veninde, og hendes mops vil gøre alt for et par bidder af det..
At barfe er ikke møgbesværligt, det synes jeg ikke.. Man lærer det rigtig hurtigt, og det er forholdsvist enkelt..
Jeg gad bare ikke rigtig længere, og syntes også det var lidt dyrt. Og så har jeg måtte erstatte kummefryseren med en tremmeseng, så jeg har simpelthen ikke pladsen til det pt
okt 2009
Tak (:
Hmm.. Ok.. o-:
Fedt søges!