Udbetaling fra sygesikring? Udbetaling fra sygesikring?
Hej HG'er.
Som nogen af jer måske ved, var vi desværre ude for at Louis blev overfaldet i mandags af en muskelhund.
Vi har fundet ud af at ejeren af muskelhunden er en ubehagelig fætter. Han er kriminel, og ryger ind og ud af fængslet for både vold og stoffer. Så der er jo ikke noget at sige til hunden er som den er.
Men han skal jo i princippet betale dyrlæge regningen, men vi tror ikke på at vi får en krone fra ham. Han sidder desuden også inde nu.
Så mit spørgsmål er, udbetaler vores egen forsikring pengene så? Vi har sygesikring på ham nemlig. Ikke at pengene betyder noget, bare vi har ham Men derfor ville det være rart.
Jeg har også lige snakket med en anden dyrlæge, og har fået en tid imorgen tidlig. Pga sårenes udvikling og så vil jeg gerne have en anden dyrlæges syn på hans skader.
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 272 Svar: 1.865
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 951
Er ked af det på jeres vegne, tror bestemt at din forsikring dækker, jeg fik min dør smadret af en psykopat, og da han nægtede at betale, ville min forsikring godt:-) så tror bestemt - men hæng mig ikk op på det- at jeres forsikring dækker
God bedring til vovsen
Jennifer
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.232
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 578
Han er hvertfald ikke typen jeg tør rette henvendelse til, og er også blevet frarådet det af de andre beboere i området som kender til ham. Vi venter barn og jeg vil ikke risikere der lige pludselig står 30 rockere herude, det er trods alt kun penge.
Tak for jeres svar, jeg vil kontakte mit forsikringselskab imorgen så
aug 2010
Følger: 12 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 150
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.616
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 578
Det er også skide indviklet. For så er det noget med at han passer den en gang imellem og alt muligt mærkeligt. Men det var hans navn vi fik oplyst som ejer af hende som luftede den.
Udbetaling fra sygesikring?