Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golden Retriver Bur
  • #1   30. nov 2011 *G*
    Kender dig ikke, så det har jeg ikke behov for at sætte ord på, men tak for interessen.

• #2   30. nov 2011 jeg har bure i størrelse 122 cm i længden
    de passer til mine Pharaoh Hound, som nok kræver samme plads ssom en golden

Torben, hvad mener du?

• #3   30. nov 2011 Tak for svar smiley

• #4   30. nov 2011 Du skal have et bur som hunden kan både stå oprejst i og vende sig uden problemer.

• #5   30. nov 2011 hvorfor købe en hund og udsætte den for unødig stress ved ikke at lukke den i bur?

• #9   30. nov 2011 Har du overvejet at få en af de højeste hvalpegård gårde istedet? som fx det her http://hjem.dk/personligt-familie/dyr/hunde/hundegaard/hvalpegaard-8-kantet-maal-60x114-cm.aspx smiley

Jeg har hørt at de er super til at have hunden i når den er alene hjemme så den ikke laver ulykker og der er plads til at den kan flytte sig lidt rundt smiley
    Jeg kender nogen der bruger den til en bullmastiff og den løsning er de super glade for smiley

• #10   30. nov 2011 Men ja hvis det er for at få hule effekten så hjælper den jo ikke så meget smiley

• #11   30. nov 2011 ja Maj-Britt få da den hund ud i en fart (ironi kan forkomme)

• #12   30. nov 2011 Torben, det så her du tager helt fejl!

min gamle dreng Boddy fik stress af at være alene hjemme, alt blev prøvet uden det hjalp
    så prøvede jeg at træne ham til buret og har nu en velfungerende hund der elsker sit bur da han her kan falde til ro og være i fred - den dag i dag behøver jeg ikk længere at lukke hans bur når han er alene hjemme...

mine andre hunde går også frivilligt i deres bur når jeg er på vej ud af døren om morgenen, igen finder de også fred i deres bur - da dette er deres "helle" ligesom mange hunde har en kurv hvor de har fred og "helle" kan du bruge buret som en hyggelig hule

• #14   30. nov 2011 Tak til jer alle for jeres omsorg, men jeg er en af dem der så vidt muligt indretter mit liv efter mine hundes behov, så ingen lider nød i mit hjem.

Mange hunde finder det er beroligende at være på et mindre område når de er alene hjemme, og hvorfor ikke være åben overfor, at et dækket bur kan give den tryghed?

Mine hunde har aldrig været ret meget alene hjemme, så tager al mistænkeliggørelse i stiv arm smiley

• #15   30. nov 2011 Torben, hvem henviser du dette til?

(og må jeg så heller ikke skrive dette eller hva?)

• #16   30. nov 2011 hundene skal åbenbart være over alt i huset, så du må bare droppe søvnen og lade hundene have alt den plads de vil - måske endda bygge ud så huset bliver større og de kan få endnu mere plads

• #18   30. nov 2011 Torben, en hundekurv er som skrevet tidligere oppe gennemprøvet, dette virkede ikke... da der netop ikke var samme hule effekt

• #19   30. nov 2011 jeg mener så bestemt det er relevant, det er jo netop det emne vi snakker om

• #20   30. nov 2011 Torben: Om du vil bruge en hundkurv eller et åbent bur som "helle" er vel en smags sag.
    Der du over vil jeg sige at jeg er utrolig glad for mit bur som står i huset og ellers kun bruges i bilen. Ifur er langt mere rolig i buret og jeg er mere sikker og det samme er han når vi er ude og køre

• #22   30. nov 2011 Kan I ikke bare lade evt misbilligende personer med en skuldertrækning?

Hvis man som ejer ser på den enkelte hund, og dens behov og handler ud fra hvad de hver især har brug for, er det da lige meget hvad fremmede evt tolker eller tror...

• #25   30. nov 2011 Karen: jo, vi har jo hver vores meninger..

• #26   30. nov 2011 STOOOOOOOOOOOOOOOP

Skændes i en anden tråd om bur eller ej... Jeg havde brug for fakta om størrelsen på et bur til en mellem hund.

• #28   30. nov 2011 vi prøver jo egentlig bare at forklare vores oplevelser/ syn på det med bur for Torben....

fungerer din hund fint uden sit bur, ser jeg da heller ingen grund til at bruge et bur, men hvis dete får hunden til at fungerer og stresse af mm. så kan jeg virkelig ikk se problemet i det

• #29   30. nov 2011 Louise : Og ingen af os kender hinandens hunde eller deres behov, så fatter ikke denne snak...

Hunde skal ikke parkeres i et bur i mange timer om dagen, men som en del af alenehjemmetræning er det sikkert glimrende... Kender flere hvis hundebure aldrig har lukkede låger, fordi det ikke er en straf eller en begrænsning, men et tilbud.

• #30   30. nov 2011 Kennel Diamond : Kom bare noget langt væk fra det jeg gerne ville bruge denne tråd til, men kan da bare starte en ny tråd og prøve igen.

Har taget mine debatter herinde, men gider ikke spilde min tid på folk som ikke har alle fakta og som ikke kender mig eller det jeg tilbyder mine hunde...

• #31   30. nov 2011 men tilbage til spørgsmålet, som andre siger vælg det størs mulige bur du kan få/ har plads til

mine krav til buret er at hunden skal kunne sidde (den er ofte højere når den sidder end når den står) og ligge præcis som den har lyst til
    der skal være plads til en vandskål (kan varmt anbefale de spande den kan hænge)

• #32   30. nov 2011 Karen J : kan godt lide din tilgang til buret..
    det er et tilbud.. ikke en begrænsning eller straf

• #33   30. nov 2011 Kennel Diamond - Jamen det var netop også derfor jeg skrev... for at få en ide om hvor høj en siddende Golden er... Om bur passer til min hunds behov må jeg jo først se på, for at finde ud af smiley

Har du mon et link til de spande du taler om?

• #34   30. nov 2011 jeps smiley
    http://www.tholo.dk/index.php?product_id=1642
    de findes i 2 størrelser
    ved også at www.østrand.dk har dem, kunne bare ikke finde dem på deres hjemmeside

jeg har dem i alle mine bure og er endda ved at finde en smart løsning til at ku ha dem i mine stof bure (dem bruger jeg når jeg er afsted på udstilling)

• #35   30. nov 2011 Tina : Jeg har skiftet både min bolig og bil, for at kunne give mine hunde det bedste jeg kunne tilbyde dem, så ingen hunde bliver forsømt eller dårligt behandlet her *s*
    Og tak for din besked - det er altid dejligt når andre er enige *s*

• #36   30. nov 2011 Karen
    Vi har denne str. det giver rigeligt plads, anbefaler også at du køber spanden til at hænge på buret til vand...
    Udstillingsbur 124 cm - Sort rektangulær m/2 låger

Størrelse - 124 cm x 76 cm x 80 cm. Vægt kg.

Sammenklappelig udstilligbur med 2 låger, i side og ende

Torben
    Du starter så selv med at overtræde det du øffer over i dit første indlæg;o))

Og flabet er du også, du kan på ingen måde vide hvad formålet er med buret..... Men er straks forudindtaget...

Vores er i bur når vi kører bil... Puhhh , hvorfor har vi dog hunde
    Vores er i bur når de får rå ben.... Puhhh, Slemme os....
    Vores er i bur , så de kan slappe af på en udstilling.... Puhhhh, grim tanke af os...
    Vores har fri adgang til 2 åbne bure med sækkesenge, lige nu ligger der 3 i en pærevælling og snorker højlydt.... Puhhh, de har det slemt....

• #37   30. nov 2011 Kennel Diamond - Takker... Vi har senge fra Østrand, så kunne lige ringe og høre dem smiley

Kan du ikke sætte dem fast med en strip i stofburet?

• #38   30. nov 2011 jo de kan godt sættes fast med en strip, men køb en karbinhage med når i køber spandene, så er de nemme at få ud af buret og rengøre, fylde op mm.

• #39   30. nov 2011 Torben - er meget uenig med dig. Min rotte er også i bur da hun har en kærlighed for at æde alt i træ og da vores fører og vindueskarme er i træ, så er der meget at spise og jeg har ikke råd til at bruge 10000 kr hver mdr på at skifte rammer og dører og hun elsker sit bur. Hun sover heller i hendes bur end i sin kurv. Så det stresser altså ikke min hund at være i bur og alle mine hunde lærer det fra starten af da min Nice ikke kan lide hunde og de bliver lukket inde når hun er her.

• #40   30. nov 2011 M&R : Tak for brugbar mål, og ja bur er kun for onde mennesker der ikke gider deres hunde og som bruger dem til opbevaring af de uønskede væsner vi både har brugt massere af tid og penge på at anskaffe os.

Hunde er gode at have hvis de bare holder sig inde i deres bur, lufter sig selv (max en gang om dagen) og selv samler op efter sig *G*

• #41   30. nov 2011 Ca de 122cm er ikke helt ved siden af.... mener da vi havde st.car sidst havde vi et bur på ca 150cm det synes jeg var lige i overkanten af hvad der var nødvendigt...., men nu er vores den "store" jo også en flatcoated tæve de er gerne lidt mindre end en alm Golden. men i omegnen af 122-150cm så er du på rette vej ihvertfald

• #42   30. nov 2011 har ikke læst alle kommentarer.. men læste de første af Torbens.. Han ved da vidst ikke hvad han taler om..
    Jeg brugte også bur til min golden retriever tæve i ½ års tid.. pga alene hjemme problemer.. det var lykken for hende..
    Det virkede stik modsat med min labrador han. så det er jo forskelligt fra hund til hund...

Kan ikke helt huske størrelsen på det... men hun kunne gå lidt rundt. og både stå og ligge oprejst/udstrakt.

Kommentér på:
Golden Retriver Bur

Annonce