Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefrisør? vigtigt.
  • #1   18. aug 2013 Det er det samme med min - Men hvad delen er en karte? smiley

- Og, SKAL jeg bruge det der hunde balsam, har nemlig ikke rigtig andet, end det vi selv bruger. og det plejer ikke give nogle form for bivirkninger ._.

• #2   18. aug 2013 Jeg synes det er en god ide at finde en frisør ud fra beskrivelsen fra din anden tråd er det ikke noget man bare lige køber en ny børste og klarer selv.

Jeg kender desværre ingen i Ålborg..

• #3   18. aug 2013 At gøre det selv, vil jeg sige er umuligt, da de knuder hun har, sidder så tæt, at i tror det er løgn - Jeg regner også med, at jeg finder ud af det med en frisør, for det andet er synd smiley

• #4   18. aug 2013 Og tror stortset heller ikke engang, at man kan kan forbløde dem, ud..... :-S

• #5   18. aug 2013 Hvis det er meget slemt, eller hunden ikke kan lide det, kan det være det skal gøres ved dyrlægen under bedøvelse..

• #6   18. aug 2013 Og så kunne man evt. Snakke børster og kam med hundefrisøren, og sætte en plan for hvordan man undgik det sker igen..

• #7   18. aug 2013 Det da ikke sådan, at man ikke kan arbejde med hende, hun skal bare lige holdes, eller noget. Hun brokker sig lidt, og har kommet til, flere gange, at klippe i hende, fordi jeg kom for langt, fordi knuden blokker for synet over hendes hud/kød :-///

• #8   18. aug 2013 Når der kommer meget filtrede hunde ind på de internater jeg har været på i udlandet trimmer de hele hunden ned.

• #9   18. aug 2013 Ønsker jeg fandme også min hund bliver, den døjer desuden også med lopper. Så det ville gavne os begge.

• #10   18. aug 2013 Er hun steriliseret? For det kan virkelig fucke en cockers pels meget op, så den bliver en kæmpe arbejde at holde.

Hvad gør i med hende ang. daglig/ugentlig pleje af pelsen? Altså hvor tit er hun blevet børstet osv.?

Hvis det er så slemt, som du får det til at lyde, ville jeg mene at det eneste rigtige ville gøre at sende hende til en hundefrisør og få hende trimmet HELT i bund og få meget grundig vejledning i hvordan i holder hendes pels. I kan evt. kigge på Spaniel Klubbens hjemmeside og se om der ligger en opdrætter i nærheden af jer, der også tilbyder trimning. Hvis der gør det, vil de måske gerne hjælpe jer.

Tilføjelse: ang. lopper.... giver i ikke noget forbyggende? Advantage, Bayvantic...etc.?

• #11   18. aug 2013 Jeg kan se du kun er 17. Har du hunden sammen med din familie?
    Hvis ja, så synes jeg du skal vise trådene du har oprettet i dag til dine forældre, og sige du er bekymret for pelsen på jeres hund.
    Det kan være de ikke har tjekket pelsen for nyelig, og ikke har opdaget hvor filtret den er blevet.

Uanset om det dyrlæge eller frisøren så må i påregne ca. 600-800kr til klip og vask.
    Men i skal ikke vente for længe, for det er med at gøre det nu her, så der stadig kan nå at vokse noget nyt pels ud til vinter, hvis en helt kort klip bliver nødvendig.

• #12   18. aug 2013 Jeg har min hund med mine forældre, har godtnok fået den af min papfar. Men mine forældre ved ikke en skid om det, og min mor bor med min papfar, og jeg har sagt det tusinde gange, der sker intet. Og hvis jeg siger det her, sker der heller intet.

- Jeg har ondt af min hund, men det er uden penge til frisør smiley og skal flytte hjemmefra snart, så vil jeg skuda gerne, at hun er blevet klippet.
    Og jo, hun får sommetider smidt noget i nakken, for de lopper der. det fjerner kun få af dem. Desværre.

- Nej, tror jeg ikke hun er. altså, steriliseret.

• #13   18. aug 2013 Jeg ville ringe til Grethe i Dall på Dallvej 96360606 og snakke med hende.

• #14   18. aug 2013 Skal jeg huske smiley

• #15   18. aug 2013 Evt. prøv med en saks at klippe op i filteren og børst med en kam (ikke for tæt en kam), så kan det til sidst redes ud.

Hvis det er SÅ sammenfiltret, som jeg lige forestiller mig, så må det klippes af. Ellers kan det måske klares med en filterknuser ((link fjernet) - hvis man lige stadig husker, at holde fast i pelsen mellem hud og filter, så det ikke river i huden.

- Eller igang med maskinen. Det kan i hvert fald ikke blive siddende.

• #16   18. aug 2013 Har hørt meget godt om Nu Form Klip & Trim i Ulsted smiley

• #17   18. aug 2013 http://www.nuform.dk/

• #18   18. aug 2013 Husk du aldrig må klippe tværs over i en filtknude. Du skal klippe Fra huden og Ud,ellers klipperdu i hunden. Skynd dig at få hende til en professionel og så børst hende et par gange i ugen fremover,så det ikke sker igen

• #19   18. aug 2013 Der ligger en hunde frisør ved pandrup mener det er på lundbakvej... Hende havde min mor til hendes cavalie King Charles han blev super fin og hun var rigtig rar... Til fornuftige penge

• #20   18. aug 2013 Den Lille Hundesalon
    20 92 72 38
    Sdr. Lundbak 8, 9490 Pandrup

• #21   18. aug 2013 Jeg har prøvet og klippe det selv, det går ikke, for det kan slet ikke filtres ud. jeg kan prøve at lægge et billede ind på et tidspunkt. Men, tror virkelig det er nødvendigt med en hundefrisør, og jeg skal have en tæt ved aalborg. Men skal nok finde ud af noget, jeg har bare brug for nogle tip til at kunne tage det lidt. Men det er så svært, da jeg ikke kan mærke, om det er hud eller knude. smiley

Kommentér på:
Hundefrisør? vigtigt.

Annonce