1.724 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Bider i køkkenskabe Bider i køkkenskabe

Hej HG smiley
Jeg har en 15 ugers fransk bulldog som i perioder bider i mine køkken skabe og dørkarm ... Jeg har fjernet det meste af hans legetøj (han havde rigtig meget fremme når jeg tog på arbejde) han har kun hans ynglings bamse , tykke ben og aktivitets bold nu .. Og er så begyndt at kaste hans morgenmad ud i køkkenet eller i haven så han snuser sig frem til det og bliver træt af den aktivering .. Og det har virket super fint men her i fredags da jeg kom hjem havde han haft fat i endnu et skab .. Første gang var det hjørnerne på skabene nu er det de vandrette flader så tænker det er hans fortænder som klør.
Syntes virkelig jeg har prøvet rigtig mange ting og syntes kun det hjælper i små perioder ...
Så kunne virkelig godt bruge et godt råd ;D

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bider i køkkenskabe
  • #1   19. nov 2013 Du kan få noget der hedder "Gå væk hund og kat". Det er en spraydåse, så sprøjter man lige lidt på, de ting som hunden bider i. Og du kan tro 90 % af alle hunde holder sig væk derfra smiley
    Jeg gjorde det med mine sko, da jeg lige fik Kongo. Han kunne dælme ikke lide mine sko mere smiley

• #2   19. nov 2013 Prøv evt med pebermyntedråber først smiley bare dup noget på men en vatrondel.
    En trick jeg har fået af min opdrætter.

• adriana k
    adriana k Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 13
    #3   19. nov 2013 Vi har købt masse af ting som Frida må bide og gnave i, okseklove med leverpostej, tyggepinde,kogte okseben og mange legetøj da hun var lille. Hun var også meget fræk som en hvalp.

• #4   19. nov 2013 Det med peberpyntedråber vil jeg prøve smiley
    Har prøvet det der gå væk spray , det hjalp ikke ...

• #5   19. nov 2013 Nå det hjalp dælme her smiley

• #6   19. nov 2013 Det har ikke hjulpet her .. Har også prøvet med citron - Conrad er fuldstændig ligeglad ...
    Tandpasta med peber hjælper men for pokker et svineri og det er ikke til at få af - då håbede i kunne komme med et godt råd smiley men prøver det der peberpyntedråber smiley

• #7   19. nov 2013 Det har i hvert fald virket for alle hendes hunde og hvalpe smiley

• #8   19. nov 2013 Ja okay, Conrad er hvertfald ligeglad med det .. Øv øv

• #9   19. nov 2013 Ligeglad med pebermynten? Æv da smiley

• #10   20. nov 2013 Altså ... Tandpasta med peber hjælper det bare noget svineri at gøre rent og endnu mere træls at få af hvid der først er bide mærker i det du putter det på ...

• #11   20. nov 2013 Hvor længe er hunden alene?
    Hvor meget plads har den?
    Har du prøvet med et stykke træ den kan bide i?
    Har du prøvet med et kødben fra fryseren?

• #12   20. nov 2013 Han er i køkkenet som er okay stort .. Han har hans kurv og tykke ben og sådan et ben fra fryseren, og hans bamse .. Jamen det er forskelligt .. Mellem 5-8 timer da mine arbejdsdage er meget forskellige ...

• #13   20. nov 2013 Prøv med lidt mere plads;)
    Få fat i et stykke træ hunden kan bide i, fx en tyk gren eller lig.
    Vær sikker på hunden er aktiveret rigtig før du går, dvs rolig aktivering, fx godbidssøg eller en god snuse tur, ingen vild leg eller lig.
    Tænd en radio og lad evnt lyset brænde;)

• #15   20. nov 2013 Hvor meget har du trænet alene hjemme med hvalpen?

• #16   20. nov 2013 Det der mynte har hjulpet , hvertfald idag ...
    Og ja det træls at han bider i køkkenet (helt nyt hus med nyt køkken)
    Jamen den første uge vi fik ham var jeg hjemme (havde taget fri fra job) og der gik jeg nogle minutter og kom igen og øgede det hele tiden ... Og det er jo gået godt til at starte med og så bed han i hjørnerne (tror hans hjørne tænder kløede) så holdet han og så begyndte han på vandrette flader ...
    Jamen jeg aktivere ham så meget jeg kan , er oppe en time før så jeg kan komme ud med ham , lege med ham og alt det ...
    Han kommer ud og tisse når jeg står op - så får han hans morgenmad som enten bliver kastet på gulvet (spredt) i køkkenet eller i haven , så han kan snuse sig frem og bruge hovedet ... Så leger jeg med ham og går tur med ham. , vel og mærket når han vil !!
    Og det ender altid med han sover når jeg køre eller hvis ikke så snuser han stadig rundt efter det mad jeg har kastet ...

Susanne -- ja det mega træls , håber det peber pynte noget hjælper , ikkekun idag men for altid smiley
    Håber da også din lille hvalp stopper med at bide .. Men har din gjort det hele tiden eller er det også i perioder ?

• #17   20. nov 2013 Bodil D. Han har radio og lyd tændt .. Vil prøve med et stykke træ smiley

• #19   21. nov 2013 Ja okay , håber også Conrad går fra det .. For det er sgu træls ..
    Men hvad med renlighed ?
    Syntes også det svinger her .. Om natten laver han eller tisser han nogle gange men når jeg kommer hjem fra arbejde er der aldrig noget

• #21   21. nov 2013 Ja okay ... Fedt med din hund smiley
    Altså Conrad går også hen til døren og kradser for at komme ud i haven hvis han skal ud , når jeg er hjemme .. Men er også oppe om natten en gang (nogle gange , var hver nat i starten men er begyndt at tage hver anden nat fordi det i perioder går godt)
    Men han kommer nogle gange ind på sovebærelsey om natten og piber eller kredser op ad senge kanten fordi han vil ud (mærkeligt nok kun i min kærestes sidde ikke min) trods det har været mig som har været hjemme ved ham den første uge og vise ham haven osv.
    Men nogle gange kommer han ikke ind og har enten tisset eller skidt. .. Men tænker det kommer - idag har han tisset da jeg kom hjem. , men tog også afsted kl.7 i morges og er lige kommet hjem. .. Han er kun 15 uger ..

• #23   21. nov 2013 Jamen han plejer at sove i hans kurv i køkkenet og vi har nu for en lille uge siden begyndt at åbne op ned til soveværelset om natten så han kan komme ned og sige når han skal ud .. Men måske jeg skal prøve at åbne op overalt , bare træls hvis der er mere der går i stykker .. Som sagt nyt hus hehe

• #26   21. nov 2013 Har overvejet den hundredårs , men min kæreste er imod det for han syntes det er synd han ikke må gå rundt når vi ikke er hjemme ..

Et helt andet spørgsmål - hvor gammel skal en hund ca. Være før han bliver renlig ?
    Conrad er 15 uger og har gode og dårlige dage .. Han har nu mulighed for at komme ned til os på soveværelset om natten (gør det nogle gange og kradser op ad sengen for at fortælle han skal ud) men nogle gange gør han det bare i køkkenet .. Han er okay god når vi er på arbejde (men nogle gange sker det)
    Er ikke ude med ham om natten mere men måske skal jeg det igen ? Fast tidspunkt ligesom i starten ...

• #28   25. nov 2013 Han vil ikke have vi køber sådan en smiley
    Vores køkken er total ødelagt ! Er virkelig frustreret , ved ikke hvad jeg skal gøre

• #30   25. nov 2013 Jamen hvad er en hvalpe gård helt præcist , er det et bur eller ?
    Hvad koster sådan noget og hvor køber man det ,?
    Tror næsten jeg har fået ham overtalt nemlig

• #31   25. nov 2013 Susanne - er det sådan noget i den stil ?
    Vedhæftet billede

profilbillede
  • #34   25. nov 2013 Jamen hvordan byggede du din selv ,? Hat tænkt på at lave mine egen med sådan noget gitter men vælter det ikke , skal der ikke være en bund ?
    Tror løsningen er en hvalpegård !!

• #35   25. nov 2013 Havde nemlig i tankerne at køre i bauhouse, silvan eller sådan noget i morgen og købe noget gitter ...

• #37   25. nov 2013 Michella

Det letteste og billigste er at kværne en grøn stærk chilli og så komme det i 3 dl. varmt vand, og lad det trække 15-30 min. Si chillien fra og kom vandet i køleskabet til senere brug.

Med det smører du alt tænkeligt den kan finde på (nå) at bide i (kan ikke ses, og ødelægger ikke møblerne du smører ind) Det er bare effektivt.

Mine hunde kan ikke stå for plastic, så alt hvad der var af plast udenfor tog de og tyggede i indtil jeg smurte det hele i chillivand, så tog det en brat ende. De gør det kun en gang, og efterfølgende er det nok, at de kan lugte det smiley

Så garanterer jeg for den ikke bider i det mere smiley

Har selv sprit nyt hus og 3 kæmper gående, og intet rører de smiley Så pøj pøj, for ærgeligt er det, når hundene ødelægger ens ting smiley

• #38   26. nov 2013 Susanne - tusind tak smiley tager ud og køber det idag, køber to stk kompost giter og karabin hager smiley så tror jeg det vil hjælpe smiley og det nemlig ikke særlig dyrt og som du selv skrev kan bruge det hvis Conrad ikke bryder sig om den smiley
    Tusind tak for hjælpen smiley

Det med chili har jeg prøvet , han er ligeglad .. Jeg har en hund der er alt spisende og mener alt ! Skt fra chips , snolder alt , menneske mad citron alt smiley men prøver med en hundegård smiley

• #41   26. nov 2013 Bad et vil jeg prøve , men kan jo bare ikke droppe arbejde for at være hjemme hele tiden .. Men snakker med naboen og får lavet en hvalpegård idag smiley

• #43   26. nov 2013 Vil også frem for hvalpegård sætte gitteret op langs skabene så han ikke kan få fat i det ..

• #44   26. nov 2013 Og virker det ikke så er det hvalpegård ! Må prøve mig frem

• #45   26. nov 2013 Jeg havde os ferie da vi fik ham i næsten tre uger og det gik fint , det lige pludselig han er begyndt at bide ...

• #47   26. nov 2013 Ja det har jeg nemlig gjort , altså øvet og øvet

Kommentér på:
Bider i køkkenskabe

Annonce