1.577 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Nytårsberoligende? Nytårsberoligende?

Hej smiley

Min lille pomserdreng ER meget bange for fyrværkeri, og jeg har egentlig ville give noget beroligende, men da jeg har været i udlandet indtil 1. december og min mor har haft passet ham, har jeg ikke fået det kørt ind.

Han skal passes ude ved min mor i morgen, han er vant til at komme der, og er mindst ligeså tryg ved hende som ved mig. Desuden er der langt mindre fyrværkeri hvor hun er smiley

Jeg vil høre, er der noget man kan købe (i morgen) som vil kunne hjælpe Bailey lidt? Jeg er så ræd for at komme til at købe noget som kun beroliger hans muskler så det ligner han slapper af, mens han lille hjerne og hjerte bare kører afsted på fuld drøn. Så det skal være noget som får hele kroppen, også hjernen til at slappe af - findes sådan noget?

Jeg har allermest lyst til hvis man kunne få en hunde-sovepille, så han kunne sove i 12 timer og sove væk fra det hele smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårsberoligende?
  • #1   30. dec 2013 Godt nok sent at komme i tanke om smiley

Prøv at ringe rundt til dyrlægerne imorgen og se om der er nogen der har åbnet, så er du også sikker på hvad han får....

• #2   30. dec 2013 De fleste ting skal gives i en længere periode for at virke.

Men Matas har bachs rescue dråber, men giver på tungen, og som beroligere. Jeg synes det har en rigtig god effekt på vores. Og de skal netop ikke doseres op over tid.

Skal der stærkere til, skal du have fat i en dyrlæge som har åbent..

• #3   30. dec 2013 Ja, men jeg ville egentlig ikke give ham noget. Men her til aften har der været MEGET fyrværkeri - jeg bor i Aarhus midtby, og han er en del mere bange end sidste år. smiley

Jeg har kunne aflede ham de sidste par dage med ost/kylling osv, men i aften var han meget bange. Så det er derfor. smiley

• #4   30. dec 2013 jeg har ikke lyst til at give noget stærkt. slet ikke. jeg føler mig ikke tryg ved det. men tak for tippet med det! det vil jeg kigge på - tak smiley

• #5   30. dec 2013 Jeg læste en som fik afvide af sin dyrlæge at man skal give allomin.. modermælks erstatning.. Det virker som det der zyklene noget.. 300 ml til en 12 kg hund var dosen vidst

• #7   30. dec 2013 Maxizoo har zylkene, det virker beroligende......
    Men det er godt nok sent, du er ude - nytårsaften er jo ikke opfundet i år! smiley

• L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 133
    #8   30. dec 2013 Jeg bruger baldrian med rigtig god effekt - det er naturmedicin og kan købes i de fleste supermarkeder

• #9   30. dec 2013 Kan man bruge baldrian tabletter? smiley

• #10   30. dec 2013 LH : bruger du dråberne eller?

• #12   30. dec 2013 Køb i morgen nogle baldrians dråber på apoteket (koster ca 100 kr)

Nu ved jeg ikke hvad din hund vejer men jeg giver min 15 dråber 3 gange daglig med god effekt (24 kg) så jeg vil tro at du skal give ham 5 dråber 3-4 gange

Håber din lille fyr kommer godtind i det nye år

• L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 133
    #13   30. dec 2013 Det er tabletter jeg bruger. De samme som jeg selv tager hvis jeg ikke rigtig kan falde til ro og sove om aftenen smiley

• #14   31. dec 2013 Zylkene, DAP o.l. er ikke nogen nytte til i dag -det skal gives i en periode op til nytåret for at have en effekt.

Så jeg stemmer osse i med f.eks. Bachs eller baldrian-tabletter, hvis ikke vi skal over i stærkt beroligende.

• #15   31. dec 2013 lær din hund at det ikke er farligt. Jeg havde en hanhund der var frygtelig bange og en venlig sjæl fortalte at jeg skulle tage ham på armen, gå til vinduet og med megen begejstring i stemmen rose det der skete udenfor, det virkede

• #16   31. dec 2013 Har hørt det samme som Kim men man skal nok beg.at gi det et par dage før

• #18   31. dec 2013 Jeg har købt Baldrian tabletter, og har i samråd med dyrlæge aftalt bailey må få en kvart pille af gangen smiley

Tak for hjælpen til dem som kom med konstruktive svar. Til dem som kom med dumme og ubrugelige kommentarer - jeg forstår ikke hvad de skal til for? Men hvis I får det bedre med jer selv ved at prøve og give andre folk dårlig samvittighed - ja så må det være sådan.

Godt nytår! smiley

Kommentér på:
Nytårsberoligende?

Annonce