948 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Designerhunde - lidt til eftertanke...
  • #1   21. feb 2014 Super god artikel, synes jeg!
    Og meget relevant i Danmark også, for de kære designerhunde bliver mere og mere populære her i landet..

• #3   21. feb 2014 Ja, men det er jo netop problemet med designerhundene. De færreste, der avler dem, er seriøse, mens de fleste der gør det, gør det for at tjene penge. Så der er meget stor chance for, at de bare smider alt med hensyn til sundhed væk for at få flest mulige penge ud af det.

• #4   21. feb 2014 DinoDrengen det er jeg ikke helt enige i. Selvfølgelig er den fysiske sundhed en væsentlig faktor, og bliver i nogen sammenhænge skubbet til side, og set igennem fingre med. Hvor der stadig er nogen der tjekker deres hunde.
    Et andet kæmpe stort problem er jo også, at det skal være en blanding med et smart navn, og et "sødt" udseende, og det gøres gerne helt uden tanke på det metale. Der er jo flere blandinger, hvor man bruger to racer med fuldstændig modstridende egenskaber. Som f.eks jagthunde/støvere og selvskabsracer. En sådan blanding vil have utallige konflikter med sig selv, og ende ud total forvirret og utilregnelig... DET synes jeg er et kæmpe problem med de "smarte" designerhunde.

Kommentér på:
Designerhunde - lidt til eftertanke...

Annonce