8.164 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Steen H
Steen H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35

Min hund er pludselig blevet sløv. Min hund er pludselig blevet sløv.

Min 3 1/2 årige Lhasa Apso Han, var usandsynlig sløv, da han skulle luftes i aften, så vi nåede kun ca. 100 m. Og så rystede han en del. Han ville så godt hjemad igen. Han skulle hverken tisse eller have afføring, og jeg måtte bære han 1/2-delen af turen hjem. Dette er en meget unormal opførsel for ham, selvom han er en forholdsvis rolig hund. Er der nogen der har et reelt tip på årsagen.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er pludselig blevet sløv.
  • #1   23. feb 2014 Feber ? Prøv at tage hundens temperatur

• #2   23. feb 2014 Forstoppelse!
    Du må nok lige til den dyre doktor i morgen formiddag.

• #3   23. feb 2014 En hund der skal bæres hjem? - Jeg ville nok ikke vente med at ringe til i morgen..

• #4   23. feb 2014 Ring til dyrlægen nu og spørg, hvordan du skal forholde dig - sløvhed kan være noget alvorligt.

• Steen H
    Steen H Tilmeldt:
    aug 2013

#5   24. feb 2014 Jeg tvivler på det er forstoppelse, da han udelukkende har spist sin normale BARF mad idag. Efter vi kom hjem har han opført sig normalt stille og roligt, som han plejer, og "rysteriet" er holdt op. Hans temperatur er ukendt, da vi har været uden Lægetermometer, i ca. 50 år. Men jeg kontakter selvfølgelig dyrlægen, mandag morgen, hvis han stadig viser sløvhedstegn. Nu vil lige se, om han vil gøres "natklar" altså børstes, strigles, børste tænder, efterse trædepuder og før vi går til ro. Går alt som det normalt gør, i morgen formiddag, har det nok bare været mig der er pylret med min højt elskede Marquis De Sade. Og hvis dyrlægen har noget relevant til siden her, kommer det på i løbet af mandagen. Og så for øvrigt rigtig mange tak til i 4 der har kommenteret mit indlæg. Det er dejligt, at have gode og velmenende venner.

• #6   24. feb 2014 Kan der have været noget derude, som har skræmt ham, og er han vant til at gå udenfor, når det er mørkt? Hunde ser nemlig ikke så godt i mørke, og det kan have gjort ham utryg ikke at kunne se omgivelserne så godt.

• #7   24. feb 2014 Natravnen, det forklarer jo ikke at hunden inden da var "usansynlig sløv". Det er sløvheden jeg reagerede på - men der er jo også nuancer, men jeg opfattede det bare sådan, at hunden var MEGET sløv, og det var det jeg reagerede på.

• #8   24. feb 2014 Min Afrodithe (Lhasa Apso på snart 2 år) er også ekstremt sløv.. Men kun om aftenen..
    Jeg er dog ikke den type der vender om bare fordi hunden ikke lige gider at gå.. Næh, hun skal altså gøre sig færdig, for jeg gider ikke stå op midt om natten for at lufte hende når jeg skal tidligt op i skole.. smiley

Jeg skal dog have tjekket hendes øjne/hendes syn.. For hun virker lidt som om at hun er natteblind.. smiley

• #9   24. feb 2014 Vi har også en Lhasa Apso hun sover dagene væk og er meget sløv, men det hænger altid sammen med hun skal i løbetid. Har din hund fået ben, der kunne jo sidde noget i halsen. Hvis en hund har problemer med analkirtlerne, som kan være meget smertefuldt, kan de opføre sig somom de er lige ved at "død" Håber du vender tilbage, når du ved mere, rigtig god bedring, krydser finger for jer smiley

• #10   24. feb 2014 Hvordan går det med hunden nu ?
    Min dobermann har lige været igennem et 2 mdr langt og opslidende forløb med Leptospirose. Det startede netop med at hun pludselig blev uhyggeligt sløv og rystede. Det er en meget alvorlig sygdom og min var tæt på at dø flere gange i forløbet. Jeg ville tage det ret alvorligt med mindre hunden selvfølgelig er frisk og normal nu.

• Steen H
    Steen H Tilmeldt:
    aug 2013

#11   24. feb 2014 Endnu engang tak til jer alle. Jeg kan så glædeligtvis oplyse, at Marquis tilsyneladende er rask og frisk igen, efter vi har taget en luftetur i dag på lidt over 4 timer, hvor vi BL. A. Gik en times tid på stranden, hvor der var en strid og kold blæst, som Marquis elsker. I dag holdt han sig dog hele tiden indenfor 10-15m. Afstand fra mig, hvilket er helt usædvanligt, da han tit løber flere 100m. Foran mig. Så han var altså stadig sløv, men da vi næsten var nået hjem, livede han op, krassere som sædvanligt voldsomt i jorden, kaldte højlydt på en anden hund, ca. 50 m. Væk, og løb glad hen for at hilse på den anden hund. Så nu opførte han sig som han normalt gør. Marquis er i øvrigt en meget, både fredelig og
    "hundesocial" hund, som kontakter hunde i alle størrelser og racer, især elsker han Muskelhunde, hvilket til tider overrasker ejerne, som er begrundet angste for risikoen for aflivning p.g.a. den horrible hundelov. Derimod holder han så godt som altid, en god sikkerhedsafstand til Verdens Farligste Rovdyr, som i alt for mange tilfælde, misbruger alt hvad de kommer i nærheden af.
    Med dette som afslutning på ovenstående, påregner jeg en masse kommentarer!
    Med venlig og fredelig hilsen. Steen

• Steen H
    Steen H Tilmeldt:
    aug 2013

#12   24. feb 2014 Krassere som står ovenfor, skulle være "krassede"

• #13   26. feb 2014 Verdens farligste er det så mennesket du mener smiley

Kommentér på:
Min hund er pludselig blevet sløv.

Annonce