767 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

HJÆLP !! HJÆLP !!

Hej, vores hund er begyndt at klø og gnave sig meget omkring dens skridt, og han har røde knopper også.
Er der nogen der ved noget mht hvad dette kan være? Vi vil få undersøgt ham hos dyrlæge, hvis ikke nogen har mulige bud, men da dyrlægeregninger hurtigt kan blive dyre, så vi ville høre os ad her først.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP !!
  • #1   23. jun 2015 De bliver kun dyre jo længere man venter

• #2   23. jun 2015 Selvom der kommer bud herinde skal den da stadig til dyrlægen. Det gør ikke regningen mindre at folk herinde kommer med bud - som Beltane siger kan det da bare blive dyrere jo længere i venter fordi i vil spare penge smiley

• #3   23. jun 2015 Jeg synes det ligner allergi. Men du er nok nød til at se en dyrlæge.

• #5   23. jun 2015 Du får mange forskellige bud, gå nu til dyrlæge med hunden, børn komme jo også til læge.

• Nina F
    Nina F Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 106
    #6   23. jun 2015 Som allerede nævnt, er der ikke umiddelbart dyrlæger herinde, så afsted må du under alle omstændigheder.

På billedet er det for mig svært at skelne, hvor det umiddelbart er i forhold til hans hale, numse og penis.
    Er det imidlertid tæt på både endetarmen og under halen, bør du være obs på anal fistler ... som kan ende op i at blive meget meget værre, end det umiddelbart lyder ... og noget der bør behandles aller hurtigst muligt!
    Så af sted med Jer hurtigst muligt, så I kan sikre Jer, at Jeres hund ikke har ondt ... og at det bare er en harmløs allergi eller andet i den uskyldige ende smiley
    Held og lykke ... smiley

• #7   23. jun 2015 Dyrlægen har svaret smiley

Såååå... asti afsted til dokter dyr, der er ingen vej uden om smiley

• #8   23. jun 2015 Så af sted med Jer hurtigst muligt, så I kan sikre Jer, at Jeres hund ikke har ondt ... og at det bare er en harmløs allergi eller andet i den uskyldige ende

Harmløs allergi ? smiley
    Jeg synes ganske bestemt ikke at allergi er harmløs.
    Allergi kan være rigtig bekosteligt og kan ende med aflivning. Jeg har måttet aflive en hund på grund af allergi, så kan bestemt ikke se at allergi er harmløs smiley

• Nina F
    Nina F Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 106
    #9   24. jun 2015 # 6 rettelse .....

Skynder mig lige at smide et glemt "forhåbentlig" ind ... så det "forhåbentlig bare er.......... etc."

Husk nu at trække vejret ind imellem nibbe, det er slet ikke sundt at blive så ophidset.

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #10   24. jun 2015 Spørg dyrlægen, han/hun er den eneste der kan give et svar.
    Har du ikke en sygeforsikring på hunden? Den dækker måske nogle undersøgelser.

Kommentér på:
HJÆLP !!

Annonce