808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hundesko/støvler Hundesko/støvler

Hej alle sammen i HG land! smiley

Er der nogen der har købt/eller skal købe vinter sko/støvler til deres hunde?

Jeg var til dyrelægen som sagde at jeg skal overveje kraftigt at købe støvler til mine hunde istedet for Paws/ballonerne.

Ved bare ikke om hundene kan lide at have sådan noget på, men det skal være imod salt på vejene, og at deres poter ikke fryser og skær. så de ikke får sår.

De er også lidt dyre i prisen. smiley :(

Er der nogen der har købt på ebay eller amazon? Er det godt ?
Tak for hjælpen

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesko/støvler
  • #1   8. okt 2015 Jeg har overvejet det men jeg prøver så vidt muligt at gå steder hvor der ikke bliver saltet og bruger også potevoks oveni.

Mht. til om kunne lide det eller ej, handler det om tilvænning.

Jeg har brugt ebay før og synes generelt godt om siden. Etsy.com er også en fin side smiley

• #2   8. okt 2015 Robin har en masse pels så tvivler på han ville have behov for sko

• #3   8. okt 2015 Hvorfor anbefaler dyrlægen andre end Paws?

Bare en lille undring her fra smiley

• #4   8. okt 2015 Tak for jeres svar.. smiley

Fordi hunde kan, mine gør, får blister pga frost, sne og salt på poterne. bare nu hvor det er blevet lidt koldt så har de fået sår på poterne igen:( De bliver så tørre, og jeg smør en salve på deres poter efter hver tur, hvor jeg skyller poterne med vand, tør dem og smør salven på. Paws er lavet af gummi og bliver mega kolde om vinteren og hjælper ikke på poterne mod kulden, frost og vi tager også altid i skoven hvor der ikke bliver saltet men jeg kan jo ikke undgå saltet veje 100%

• #5   8. okt 2015 C.E:
    Jeg har aldrig prøvet etsy.com men jeg vil helt sikkert kigge på det, tak! smiley
    Har du tænkt dig at prøve det til vinter nu ?

• #6   8. okt 2015 vores hunde går på jagt. i vinters tiden og da er meget salt og jord og alt muligt.som kan for hundene poter til og klø utrolig meget, så tro ikke det hjælper ret meget. da ikke mange hunde som kan li at have noget på poterne heller kroppen fordi det ikke er deres naturlighed smiley jeg mener kun hvis poterne er skadet så skulle der sko på heller hvis den er hårlys osv

• #7   8. okt 2015 Jeg køber Figos sko på zooplus, men han er jo også en lille hund

• #8   8. okt 2015 Jeg har brugt Pawz til min de sidste 2 vintre uden går hun måske 5 meter også vil hun ingen steder for hun dem på løber hun lykkelig rundt jeg har prøvet med "tilvænning" men gav altså op på 3. vinter

Jeg har ikke overvejet andre de virker alle sammen for klodset( for en lille hund hvertfald) og har læst om en del der har problemer med de falder af.

Tænker de kun skal beskytte for sne og salt
    De jo helt lukket og af gummi så mon ikke de har lidt samme effekt som gummistøvler til mennesker det bliver jo ret varme når vi for bevæget os, så tænker hunden også selv for varmet dem op ? Min virker ikke til at havde nogle problemer med dem smiley

• #10   8. okt 2015 Jeg ville bruge cordura hundesokker. smiley
    Det har jeg haft brugt til mine, når det har været nødvendigt smiley

• #11   9. okt 2015 #6 TS skriver jo at hendes hunde får sår og blister på poterne når det er koldt.

• #12   9. okt 2015 Jeg hander en del på ebay, har sjældent oplevet at der har været problemer, andet end at leveringstiden kan være lidt lang.

Har enkelt gange oplevet at tingene ikke er kommet frem, men har uden problemer fået pengene retur igen, men det er så øv at vente på den lange leveringstid 6-8 uger, for derefter at finde ud af at tingen ikke kommer frem også skulle have penge retur og ny bestilling sendt, men det er sjældent det sker jeg har handet der 134 gange i år og der er 2 ting der ikke er nået frem.

Hander en del på amazon også ( den engelske) der skal man ikke tænke over toldregler dog være lidt obs for der er enkelte der sender fra kina også. her er tingene typisk fremme efter 3-4 arbejds dage

Kommentér på:
Hundesko/støvler

Annonce