808 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Hundesko/støvler Hundesko/støvler
Hej alle sammen i HG land!
Er der nogen der har købt/eller skal købe vinter sko/støvler til deres hunde?
Jeg var til dyrelægen som sagde at jeg skal overveje kraftigt at købe støvler til mine hunde istedet for Paws/ballonerne.
Ved bare ikke om hundene kan lide at have sådan noget på, men det skal være imod salt på vejene, og at deres poter ikke fryser og skær. så de ikke får sår.
De er også lidt dyre i prisen. :(
Er der nogen der har købt på ebay eller amazon? Er det godt ?
Tak for hjælpen
0 synes godt om
jun 2014
Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 922
Mht. til om kunne lide det eller ej, handler det om tilvænning.
Jeg har brugt ebay før og synes generelt godt om siden. Etsy.com er også en fin side
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1320 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.590
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.557
Bare en lille undring her fra
okt 2015
Følger: 15 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 12
Fordi hunde kan, mine gør, får blister pga frost, sne og salt på poterne. bare nu hvor det er blevet lidt koldt så har de fået sår på poterne igen:( De bliver så tørre, og jeg smør en salve på deres poter efter hver tur, hvor jeg skyller poterne med vand, tør dem og smør salven på. Paws er lavet af gummi og bliver mega kolde om vinteren og hjælper ikke på poterne mod kulden, frost og vi tager også altid i skoven hvor der ikke bliver saltet men jeg kan jo ikke undgå saltet veje 100%
okt 2015
Følger: 15 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 12
Jeg har aldrig prøvet etsy.com men jeg vil helt sikkert kigge på det, tak!
Har du tænkt dig at prøve det til vinter nu ?
dec 2010
Følger: 88 Følgere: 66 Hunde: 4 Emner: 1 Svar: 916
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.510
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 947
Jeg har ikke overvejet andre de virker alle sammen for klodset( for en lille hund hvertfald) og har læst om en del der har problemer med de falder af.
Tænker de kun skal beskytte for sne og salt
De jo helt lukket og af gummi så mon ikke de har lidt samme effekt som gummistøvler til mennesker det bliver jo ret varme når vi for bevæget os, så tænker hunden også selv for varmet dem op ? Min virker ikke til at havde nogle problemer med dem
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.042
Det har jeg haft brugt til mine, når det har været nødvendigt
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 530
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 30 Svar: 642
Har enkelt gange oplevet at tingene ikke er kommet frem, men har uden problemer fået pengene retur igen, men det er så øv at vente på den lange leveringstid 6-8 uger, for derefter at finde ud af at tingen ikke kommer frem også skulle have penge retur og ny bestilling sendt, men det er sjældent det sker jeg har handet der 134 gange i år og der er 2 ting der ikke er nået frem.
Hander en del på amazon også ( den engelske) der skal man ikke tænke over toldregler dog være lidt obs for der er enkelte der sender fra kina også. her er tingene typisk fremme efter 3-4 arbejds dage
Hundesko/støvler