Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cavalier King Charles Spaniel ejere
  • #1   4. nov 2015 *Lasse* .... kommer hver gang.......... smiley
    *Nanna* kommer når hun har " tid " .... smiley

• #2   4. nov 2015 Man begynder indlæring når de er helt små,fortsættes hele tiden og pludselig fungerer det 100% optimalt..indtil jagtgen spænder ben for hørelsen...Det er svært at kæmpe imod et jagtgen...jeg vil sige at min ene kommer når jeg kalder,efter en passende paus, den anden kommer drønende med mindre der er n due eller et rådyr eller et rævespor eller...

• #4   4. nov 2015 Tja, det lyder jo fuldstændig som min Coco. Hun er så dygtig men så. er der bare lige en fugl eller andet!

• #6   4. nov 2015 Har din hund en favorit godbid?? Hvor du føler at det vil den stå på snuden for?? Brug det til indkald, hav evt lang snor, lang som i mindst 5 meter, på hunden.
    Og så ellers i gang med indkaldstræning.

Alpha spirit, de små pinde i æske er yderst populære, kogt kylling, lidt skinketern eller andet uimodståelig for din hund

• #7   4. nov 2015 Snoren er sådu kan sige, hey du jeg kaldte og så hunden ikke er 50meter væk fra dig smiley

• #8   5. nov 2015 Nu flere gange en hund har succes med ikke at efterleve et indkald, nu oftere vil den fravælge det. Det gælder om at komme i en situation hvor hunden tænker at der ikke er andre muligheder end at komme, når der kaldes, den situation skabes ved aldrig at have mislykkede indkald.

Det kan godt være en ckcs er en jagthund, men en spaniel har aldrig været en selvstændig jagthund. At skyde skylden på hundens jagtgen er simpelthen for tyndt - hvad gør de folk, som rent faktisk bruger deres spaniels til jagt? "Ups! Fido, tog du lige et råkid? Ej, det var altså fasanen, du skulle hente!" Nej, vel?
    Det er et spørgsmål om at træne, sætte hunden op til at lykkes og undgå mislykkede indkald fuldstændig.

Hilsen en ejer af en selvstændig jagthund - med et glimrende indkald smiley

• #10   5. nov 2015 Hjalp med hvad?

Det er en generel fundering opstået ved at læse folks svar+TS' indlæg i tråden her. Kan ikke rigtig gøre noget, hvis man føler sig truffet...

• #12   5. nov 2015 Min kom aldrig når jeg kaldte. Hun var døv smiley

• Vanessa A
    Vanessa A Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18
    #13   10. nov 2015 Nej gizmo er desværre døv så det gør han af gode grunde ikke

Kommentér på:
Cavalier King Charles Spaniel ejere

Annonce