1.000 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

De dersens indvandrere. De dersens indvandrere.

Var skyld i at jeg fik mig et grin idag. Bestemt ikke pænt gjort af mig, men kunne simpelthen ikke holde masken. smiley

Juice og jeg var ude og gå, på vej ned til den lokale slagter hvor han skulle ned og tigge efter godter smiley Da vi træner på vores gå ture og Juice i den forbindelse får godbidder giver det jo gerne en del savl, ja faktisk kan det næsten ligne at han har den vilde fråde om munden smiley

Vi går så omkring et hjørne, hvor vi møder to af de udlændinge der er flyttet til byen, nogle af dem som slet ikke taler dansk endnu. Ham den ene får så straks øje på Juice, og ALDRIG! Har jeg set et menneske få SÅ store øjne - han blev simpelthen så forskrækket at han sprang så voldsomt til side at han hoppede direkte ind i ham den anden, så de begge var nede at sidde på jorden.

Normalt så griner jeg ikke af andre mennesker, og det er da bestemt heller ikke noget at grine af at manden var angst for min kære hund (som desuden slet ikke kiggede på dem fordi han var i fuld gang med at opføre sig eksemplarisk så næste belønning ville falde) men fordi at de to mænd var meget mørke, så var det så tydeligt med de store øjne, så tydeligt at det så helt unaturligt ud - og at de så tilmed at efterfølgende var nede og sidde, så kunne jeg altså ikke holde masken. Stakkels mand, og så griner jeg bare af ham. Juice fik belønning og vi fortsatte vores tur smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De dersens indvandrere.
  • #2   31. mar 2016 smiley

profilbillede
  • #4   31. mar 2016 smiley smiley smiley

• #5   31. mar 2016 Engang da Coco var hvalp, kom vi gående ad et lidt smalt fortov, og da vi passerer et busstopskilt, opdager jeg en afrikansk udseende, muslimsk teenagepige. Hun har simpelthen gjort sig helt smal og gemt sig bag busstopskiltet, da vi kommer om på den anden side, forvandler hun sig fra en statue til en hysterisk skrigende sprællemand smiley Hun står simpelthen på samme sted og hopper, skriger helt skingert og basker med armene, så jeg må undvige for ikke at få en hånd i hovedet! Coco har været 8-9mdr og tænkte helt klart, "Spændende! Må man være med?" Så jeg må hive og trække hende hen ad fortovet, da vi jo tydeligvis måtte se at komme videre, så den kære pige kunne få normal hjerterytme igen..

Lige et billede af udyret ca. 6mdr gammel (en kæmpe farlig hund!)

profilbillede
  • #6   31. mar 2016 jeg har oplevet den slags panik,... ved synet af en lille yorkedelle med sløjse i håret - jeg må tilstå at det havde jeg ret svært ved at tage alvorligt.

• #10   31. mar 2016 Det er sådan lidt tragi-komisk. For på den ene side, så giver det en masse finurlige og sjove oplevelser for os hundeejere, men på den anden side, så må det sgu også være frygteligt at være så angst for hunde, når man bor i et land hvor hunden er så populært et kæledyr.

• #12   31. mar 2016 Bare vent til at ham indvandreren, I møder, er den kinesiske grillbarindehaver. Altså ham den populære med den særligt smagfulde peking-and på menukortet.
    Den, der ler sidst, ler bedst smiley

• #13   1. apr 2016 En gang for mange år siden, skulle nogle af Bent`s arbejdskollegaer fra junckers ( tyrkere ) købe en slagte tyr af os.
    Hele familien kom anstigende ind på gårdspladsen, det talte både gammelfar, brødre og fættere og rollinger, da de så vores hund komme dem glad i møde, tog de gammelfar på nakken og løb ud igen smiley smiley

Ps De købte ikke tyren, ikke pgå vores glade hund, men fordi tyrens *boller* ikke var store nok, og det er ikke lyv smiley smiley

• #14   1. apr 2016 Selvfølgelig er det ikke sjovt for dem at være så bange for et dyr, som vi her i landet er så glade for at holde, men netop som hundeejer kan det altså være super svært at lade være med at grine af nogle af de reaktioner der kan komme smiley

Fedt at høre jeres sjove oplevelser, de giver et godt grin smiley Jeg måtte dælme også skynde mig videre igår, for ikke at grine højlydt af manden lige op i ansigtet på ham! Kan måske godt forstå når man ikke kender Juice og hans race at man kan blive forskrækket når han har skum og savl ud over det hele, men altså det er jo næsten svært at forstå hvordan man kan være bange for nogle af jeres baby hunde! smiley

Tante, de skulle vel ikke spise nosserne? Hvorfor dælen var de grund til at de ikke skulle have tyren? smiley

• #15   1. apr 2016 Der er et eller andet med de boller der, de blev vuderet grundigt skal jeg da ellers love for smiley
    Og gammelfar stod og roede med sin bedekæde, om det var pgå hunden, eller fordi tyrens boller ikke var store nok, ved jeg ikke smiley

Jo de spiser dem, også fra væddere smiley

• #16   1. apr 2016 i det mindste havde tyren da nosser nok til at ikke være bange for hunden...

Kommentér på:
De dersens indvandrere.

Annonce