De dersens indvandrere. De dersens indvandrere.
Var skyld i at jeg fik mig et grin idag. Bestemt ikke pænt gjort af mig, men kunne simpelthen ikke holde masken.
Juice og jeg var ude og gå, på vej ned til den lokale slagter hvor han skulle ned og tigge efter godter Da vi træner på vores gå ture og Juice i den forbindelse får godbidder giver det jo gerne en del savl, ja faktisk kan det næsten ligne at han har den vilde fråde om munden
Vi går så omkring et hjørne, hvor vi møder to af de udlændinge der er flyttet til byen, nogle af dem som slet ikke taler dansk endnu. Ham den ene får så straks øje på Juice, og ALDRIG! Har jeg set et menneske få SÅ store øjne - han blev simpelthen så forskrækket at han sprang så voldsomt til side at han hoppede direkte ind i ham den anden, så de begge var nede at sidde på jorden.
Normalt så griner jeg ikke af andre mennesker, og det er da bestemt heller ikke noget at grine af at manden var angst for min kære hund (som desuden slet ikke kiggede på dem fordi han var i fuld gang med at opføre sig eksemplarisk så næste belønning ville falde) men fordi at de to mænd var meget mørke, så var det så tydeligt med de store øjne, så tydeligt at det så helt unaturligt ud - og at de så tilmed at efterfølgende var nede og sidde, så kunne jeg altså ikke holde masken. Stakkels mand, og så griner jeg bare af ham. Juice fik belønning og vi fortsatte vores tur
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.535
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.163
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.930
Lige et billede af udyret ca. 6mdr gammel (en kæmpe farlig hund!)
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 99 Hunde: 2 Emner: 357 Svar: 6.127
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.727
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.618
Den, der ler sidst, ler bedst
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
Hele familien kom anstigende ind på gårdspladsen, det talte både gammelfar, brødre og fættere og rollinger, da de så vores hund komme dem glad i møde, tog de gammelfar på nakken og løb ud igen
Ps De købte ikke tyren, ikke pgå vores glade hund, men fordi tyrens *boller* ikke var store nok, og det er ikke lyv
jan 2010
Følger: 16 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 717
Fedt at høre jeres sjove oplevelser, de giver et godt grin
Tante, de skulle vel ikke spise nosserne? Hvorfor dælen var de grund til at de ikke skulle have tyren?
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
Og gammelfar stod og roede med sin bedekæde, om det var pgå hunden, eller fordi tyrens boller ikke var store nok, ved jeg ikke
Jo de spiser dem, også fra væddere
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 99 Hunde: 2 Emner: 357 Svar: 6.127
De dersens indvandrere.