294 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Sutter på tæppe Sutter på tæppe

Der er pt en tråd på facebook gruppen Border Collie Danmark hvor en spørger til råds omkring at deres hund sutter på en dyne/pude.

Jeg ville afbryde den adfærd, men de første 10 har meldt at deres også sutter på tæppe/dyne/pude smiley Er det bare mig der er åndsvag?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sutter på tæppe
  • #2   30. aug 2016 Jeg ville også afbryde... Chico gjorde det som hvalp på en bamse efter en lidt forandret situation, så jeg tolkede det som stress-ish adfærd

• #3   30. aug 2016 Min gør det, og har altid gjort det, som en stress-reaktion. I gamle dage var det altid mine bukseben, han suttede i. Men det beroliger ham, så jeg lader ham gøre det.

• #4   30. aug 2016 Vores gamle han som var neget velafbalanceret, han tog en bamse eller håndklæde og suttede på det. Det skete orimært når vi selv sad og slappede af og gerne på vores fødder. Jeg så det dom en rigtig hyggeadfærd. Han fik sådan et saligt blik i øjnene. Tænker at det er en association til diening. Jeg kender mangechunde der gør det og soecielt indenfor samme race.

• #6   30. aug 2016 Min Boston gør det også og har fået af vide hans far gør det, dog gør han det rigtig meget når han stresser. Min har aldrig gjort ud over når han vil sove. Så han får lov, min amerikanske bulldog suttede på bamser når hun ville have fred. Men ja stopper slikkeri på sig selv.

Kommentér på:
Sutter på tæppe

Annonce