{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Karoline J
Karoline J
Tilmeldt:
30. maj 2018
Følger: 5 Emner: 4 Svar: 20

Nova Scotia Duck Tolling Retriever {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen..
Jeg vil lige høre om der var nogen der var kloge på racen "Nova Scotia Duck Tolling Retriever".. Nogen der kender en kennel eller ved hvor der bliver avlet nogen?
Glæder mig til at høre fra jer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nova Scotia Duck Tolling Retriever
  • #1   3. mar 2019 Det er nok nemmest at finde opdrættere på DKK’s hjemmeside. Er det noget konkret du søger, eller bare en hvilken som helst toller?

    Edit, never mind. Så lige at du shopper drømmeracer. Mit bedste råd er at du læser om racen, ser nogle videoer på youtube og så spørger dine forældre om de er klar på en potentiel stressbombe.


  • Karoline J
    Karoline J Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 5 Emner: 4 Svar: 20
    #3   4. mar 2019 A med Bomstærk og Tykke
    Okay 1000 tak.. Jeg søger ikke noget specielt andet en "bare en Toller"


  • Karoline J
    Karoline J Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 5 Emner: 4 Svar: 20
    #4   4. mar 2019 C F med den understimulerede hund smiley
    Tusind tak


  • #5   4. mar 2019 Nja, sidst kiggede du på setter og bernerdoodle, så jeg tænker at du er en pige der ser en nuttet hund og drømmer. Og en toller er virkelig nuttet at se på, men så stopper det også der. Der er IKKE en pæn hund der pynter i en sofa. Den skal altså udfordres seriøst. Og de har en brist, som gør at en ret stor del af dem hurtigt bliver stressede - og det kræver en meget erfaren hundefører at kontrollere det. Ikke en 14 årig pige, der gerne vil have en pæn hund. Sorry....

  • Karoline J
    Karoline J Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 5 Emner: 4 Svar: 20
    #6   5. mar 2019 A med Bomstærk og Tykke
    Det ved du bestemt ikke noget om!!
    Hvis du gik ind og læste kommentarerne til mit opslag om Bernedoodle, vil du også forstå at jeg faktisk søgte for en veninde.
    Og det med Setteren var også til en hjælp, så synes ikke du skal udtale dig om at jeg bare vil have "en pæn hund", når det ikke engang er det jeg går efter!
    Du ved ikke hvor meget erfaring jeg har og hvor meget jeg ved! Du ved ikke om jeg kommer fra en gård og har haft/trænet hunde stort set hele mit liv..


  • #7   5. mar 2019 Nej, men jeg kan se at du er 14 år, og forsøger at smyge dig uden om i doodle-tråden. Dine første indlæg i den tråd, handler jo om du ikke forstår hvorfor en doodle er spild af penge. Men jeg har også været 14 år engang (for små 100 år siden), og ved godt hvordan det er at drømme. Og der er heldigvis meget, meget langt fra drømme og til at få overtalt sine forældre til at smide 10.000 kr for en stressbombe smiley

  • Karoline J
    Karoline J Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 5 Emner: 4 Svar: 20
    #8   5. mar 2019 Stop dig selv en gang!
    Prøv lige at læs det igennem igen så smiley


  • #9   5. mar 2019 Jamen, det er da super - og du må sådan set også gøre hvad du vil, så længe dine forældre er med på ideen.

    Men når du ikke ved at man kan søge opdrættere på DKK's hjemmeside, så tror jeg at vejen for dig bliver lang.

    Men hvad er det for hunde du har haft og trænet? Hvad har du trænet? Og hvad har du tænkt dig at lave med en toller? Har du tjekket linjer? Kender du til tollersyge? Kan du håndtere og arbejde med en hund i ekstrem stress?


  • Karoline J
    Karoline J Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 5 Emner: 4 Svar: 20
    #11   5. mar 2019 Det er ikke det den her tråd skal bruges til.......

  • #12   5. mar 2019 Har du kigget på Toller gallerier herinde?
    Du kan jo sende en besked til ejere af dem, det ville jeg gøre.

    Har du kigget på koebhund.dk?

    Der kan du finde opdrættere som helt sikkert kan/vil svare på dine spørgsmål.

    Held og lykke med det


  • Karoline J
    Karoline J Tilmeldt:
    maj 2018

    Følger: 5 Emner: 4 Svar: 20
    #13   5. mar 2019 Tusind tak Marianne smiley

Kommentér på:
Nova Scotia Duck Tolling Retriever

Annonce