Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundelugt-væk???
  • #1   8. jan 2008 Man kan købe noget pulver - sapur - som drysses på og støvsuges væk efter ½ times tid.

• #2   8. jan 2008 Andre forslag???

gider bare ikke ned og købe ind lige nu - har lige været afsted:-)

HVad med rodalon... Kunne man på en eller anden måde bruge det på et helt gulvtæppe???

• #3   8. jan 2008 En ny sofa også afskaffe sig hunden smiley he he

• #4   8. jan 2008 Merete L;

Ja det siger min kæreste også... Ganske vist ikke at afskaffe hunden... Men at vi bare skulle få os nogle nye sofaer - hvor hunden IKKE må komme i!!!

Det generer ikke mig synderligt, men derfor kunne det da være rart nok at noget af hundelugten blev fjernet!!!

• #5   8. jan 2008 Irene:

Bagepulver i vand på sprayflaske - som skulle sprøjtes på tæppet???

• #6   8. jan 2008 Irene

Googlede lige bagepulver + gulvtæppe - og det står der ganske vist - men der står også at det er godt til hvid vask... Men ved ikke om det så er fordi det bleger.... -Nå men må næsten forsøge... det lyder rimelig ufarligt:-)

• #7   8. jan 2008 Jeg havde problemer med tæppet da vovsen troede det var hans helt private wc... lejede en tæppe renser til 75 kr på dag, og købte noget sæbe til tæpper sammen med... (200 kr) til sidst fik det en tur med renseren med rodalon i vandet, og det var godt som nyt... det klares på en formiddag, men selvfølgelig ikk noget der redder dit humør og lugten uden en tur i byen.. smiley

• #8   8. jan 2008 Rodalon har jeg hørt fjerner lugt...

• #9   8. jan 2008 Første etape er nu overstået - har ligget og følt mig som en gammeldags rengøringsdame på alle fire og gnubbet med en gummihandske for at få så mange hundehår væk som muligt og har støvsuget... Når jeg lige har fået pusten igen forsøger jeg mig med bagepulver idéen...

Betina N; Vores gulvtæppe er nok ikke mere værd end en tæpperense-maskine...*G* - Det er en lejet lejlighed, og vi har planer om at smutte indenfor 1/2 år - så man gider ikke rigtigt spendere det vilde på det... Bare lige få den værste lugt væk... Havde det været mit EGET gulvtæppe, havde jeg nok fulgt dit råd:-)

• #10   8. jan 2008 Rodalon.

• #11   9. jan 2008 -VIl gerne prøve rodalon - Men aner ikke hvordan det skal bruges på et helt gulvtæppe???

Da Trøffel var lille og tissede inde, blev pletterne vasket med rodalon ved at smide en masse rodalon-opløsning på - og dernæst suget op... Men kan vel ikke hælde flere liter vand ud over vores gulvtæppe???

Kommentér på:
hundelugt-væk???

Annonce