570 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

jeg skal til skiathos jeg skal til skiathos

hey. jeg skal ned til dyreinternatet på skiathos, jeg ved ikke om i har hørt om det. det ligger på en lille ø i det græske ø-hav jeg skal ned og lave frivilligt arbejde, jeg skal ned og redde hunde glæder mig helt vildt.

det er ligesom min måde at hjælpe de små hunde på.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg skal til skiathos
  • #1   27. nov 2005 vi har også en hund der nede fra. Patch er en græker

• #2   27. nov 2005 jo tak alle sammen..

• #3   27. nov 2005 jeg tager af sted til maj og ved ikke hvornår jeg kommer hjem igen. men det bliver nok sidst på året da man ikke kan være der nede om vinteren.

• #4   27. nov 2005 kun nogle små ider. vi går ud fra at der er lidt jagt hund i ham, og jeg tror der er lidt amr bulldog i ham pga pelsen og den måde han er på. og min mor tror også lidt på noget dalmatiner. sååå men ellers har vi ingen ide. han er meget intellingt.

• #5   28. nov 2005 hej T & P. Jeg var dernede for nogle år siden. Kom lige efter den danske dyrlæge Christina var taget hjem. Skrev til hende drefter for at tilbyde min hjælp. Hun har sin egen dyrlæge men ville sende mit tilbud videre til andre dyrlæger der rejser derned. Jeg hørte aldrig fra dem. Det var her i sommers. Så måde have den hjælp de skal bruge, vil jeg mene. Da vi var dernede blev vi bedt om at hjælpe med at lufte hundene. Der var en grusvej op i bjergene hvor vi kunne gå. De kan nemlig ikke overkomme at lufte dem alle selv, så dr var regnskab med, hvem dr var luftet sidst. De fortalt at lokale tømrere hjalp med at reparere skidtet. For dt er nogle forfærdelige forhold.Men hellere det end at dø af gift og glaskår.
    God tur.

Kommentér på:
jeg skal til skiathos

Annonce