Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sy ekspert i nærheden?
  • #1   27. aug 2009 Hvad er det, du ikke kan greje?

• #2   27. aug 2009 Jamen det er alle de hersens måder man kan sy på - der er jo 5 forskellige zig -zagger... Har lige smidt kameraet i ladern og om 2 minutter er der strøm nok til at tage et billede - så ligger jeg det lige i et album

Desuden knækker overtråden - og undertråden kludrer sådan set også så stoffet sidder uhjælpeligt fast i maskineriet.. Så jeg har på fornemmeren at jeg ikke gør tingene heeeelt rigtigt

• #3   27. aug 2009 Prøv at løsne overtråden en smule og vær HELT sikker på at du har sat både over- og undertrød rigtigt i....... OG sæt en ny nål i....... Ind imellem kan nåle blive for skarpe i hullet, så de skærer overtråden over:-)
    Men hvis der er noget galt med undertråden, er det overtråden, der er problemet. VED godt at det lyder mærkeligt, men det er jo overtråden, som går ned og fanger undertråden, så hvis overtråden er for stram eller for løs, får du probs med undertråden:-)

• #4   27. aug 2009 Jeg er ret sikker på at jeg har sat tråden rigtig i.. Problemet er jo godt nok at der ikke er nogen manual til.. Så det med at skifte nålen blir spændende - men det vil jeg prøve - for det er dælme irriterende at tråden knækker aller bedst som man er i gang..
    Jeg troede jeg kunne uploade et bille i et albuum - det kan jeg så ikke da jeg ingen hund har oprettet. Må jeg sende dig en mail med billede af de forskellige programmer den kan? Jeg ved ikke om den kan overlocke - for ved skut lige hvordan symbolet ser ud. Og så kunnne jeg godt tænke mig at finde et egnet program man kan sy i almindeligt bomuldsstof.

• #5   27. aug 2009 Søster hvad slags symaskine er det mærke og model og nr.

• #6   27. aug 2009 Det er en Primera model FY812b

• #7   27. aug 2009 Er der ikke et mærkenavn så som Pfaff, Brodher, eller husqvarna

Jeg kender ikke primera.

• #8   27. aug 2009 Primera er skam mærket:-) Pfaff, singer og alle de andre fine mærker er det ikk

• #9   27. aug 2009 hvor er du fra? men tyder på at strådspændingen er strammet for meget og derfor springer tråden.
    underståden kan være for løst rullet på og derfor kludre. men der kan være mange ting der er galt.

• #10   28. aug 2009 Jeg er fra Herning/brande.. Jeg er blevet gjort opmærksom på det med en for løs og stram tråd og vil lige forsøge at arbejde mig hen mod det rigtige ..

• #11   28. aug 2009 Det var fordi jeg ikke rigtig kan finde noget på nættet om den. Man kan mange gange finde brugerforviringer på diverse ting.Det var det jeg håbede på jeg kunne.

Når den trækker det ned i en klump ,kan det så ikke være du har for tætte sting.

Prøv at se om det her link kan hjælpe dig.

(link fjernet)

Jeg kan ikke lige finde hvor du kan se symbolet på overlock men det er noget i retning af 2 lodrette streger med mellemrum hvor du ligesom laver en slags siksak mellem dem.

Jeg ved ikke om det var til at forstå, er lidt kringlet at forklare jo.

• #12   28. aug 2009 altså hvis du ikke kan få den til af virke. så kan du komme forbi ikast så kan jeg godt tage og kigge på den..

• #13   28. aug 2009 I DAG HAR DEN ARTET SIG OK.. Jeg har fået syet en pude. Snoren springer og kludrer ikke så meget mere - jeg tror jeg har fået den indstillet nogenlunde rigtigt nu... Men tak for tilbuddet Unni - det var sødt af dig

• #14   28. aug 2009 jamen så lidt. hvis du får problemer igen kan du ko bare kontakte mig..:D

Kommentér på:
Sy ekspert i nærheden?

Annonce