358 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar

14. apr 2008 Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.148
Kan man få sig til det?? Kan man få sig til det??
Nu er jeg jo selv kun 19årog har ingenbørn, men fik da lige en bitter smag i munden, da jeg så reklamen til de unge mødre, hvor en pige siger: " ved ikke hvad jeg skal gør hvis hun vågner og skriger, jeg vil jo nok være ret beruset"
Det næste man ser er en fest er igan med de hårde sager..
For mig virker det Alt , Alt for forkert.
Kunne i jer der er forældre få jer til at have gang i hård druk mens jeres barn ligger og sover og blive så beruset at i ikke ville kunne tage jer af jeres barn hvis det vågnede ??
0 synes godt om
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.148
apr 2008
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Jeg drikker aldrig når jeg har min søn. Han bliver altid passet hvis jeg skal ud og morer mig....
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
Mine grænser tror jeg, er meget afhængige af, hvordan selskabet er. Ville under ingen omstændigheder acceptere, at folk blev dumme/ubehagelige med mine børn til stede og jeg ville heller ikke drikke mig så meget i hegnet, at jeg ikke ville kunne tage vare på dem (gør jeg nu ikke i forvejen). Som barn har jeg aldrig følt, at der ikke var kontrol med situationen til de fester, jeg har været med til og ligeså med dem, jeg har deltaget i som voksen, hvor der også var børn. Der er tingene foregået på en ordentlig måde og det har ikke været sådan, at ingen ville kunne tage ansvar, hvis der skete noget.
apr 2008
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.482
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.482
dec 2008
Jeg mindes bl.a. engang, hvor min far havde studiekammerater fra seminariet på besøg. Jeg har nok været 5 år og der blev hørt Abba på fuld hammer og alle skrålede med. Desuden gad de at lege med mig og jeg traskede rundt i ring med 8-10 voksne og sang "2 elefanter kom marcherende". Det var en skøn aften, men i bakspejlet kan jeg da godt regne ud, at der nok også er blevet drukket :). Jeg tror ikke, det BEHØVER at være et problem, men det betyder jo på den anden side ikke, at det ikke kan være det, hvis folk opfører sig uansvarligt.
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Men jeg kan slet slet ikke forestille mig at jeg ville drikke med et lille barn hjemme!...
Måske 1-2 genstande, men ville ikke drikke mig fuld..
Hvis der sker noget skal der være en ansvarlig person som er i stand til at ringe 112, eller hente anden hjælp hvis det bliver nødvendigt.
Og holder man fest og larmer og drikker, kan børnene vel ikke falde i søvn??..
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.938
dec 2008
Som yngre kan jeg på stående fod huske to episoder: Den første var hvor jeg selv brækkede armen under en bytur i Jugoslavien (Ja, det hed det, da jeg var ung :D). Der fik vi hurtigt fat i en taxa og en lokal, der talte sproget, som tog med en veninde og mig på hospitalet. Vi var fulde, men vi kunne da godt tænke. En anden gang til en privat fest, var der en fyr, som åbenbart havde dårligt hjerte. Han fik et eller andet anfald og al festaktivitet stoppede, der blev ringet 112 og han blev sendt afsted med ambulancen med en af sine venner.
Når 15-16 årige fude "børn" kan reagere og handle fornuftigt i sådanne situationer, tror jeg altså også godt, at man som voksen kunne være i stand til at hjælpe et barn, selvom man havde drukket en flaske rødvin.
Mht at sove. Jamen som barn sover man jo fra, at huset styrter sammen om ørerne på én. Det har jeg aldrig haft problemer med, når mine forældre havde gæster. Hvorimod jeg nu nærmest vågner, hvis naboen smører en ostemad om natten
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Har een gang set min far snalret, der var jeg nok 16.
Kan man få sig til det??