13.285 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Øreringe - hvor lang tid? Øreringe - hvor lang tid?

Når man får huller i ørene, hvor lang tid skal man så ca have øreringene i, før man kan tage dem ud om natten? Skulle jo nødig have at hullet bare bliver lukket til igen.
Hader at sove med øreringe i, men vil ud og have et hul mere i det ene øre og så er det jo nødvendigt at have dem i i noget tid.
-Og ja, kunne jo spørge hvor jeg får det lavet. Men nu er jeg jo lige nysgerrig nu smiley Og hvad er det det koster? Omkring 100 kr?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øreringe - hvor lang tid?
  • #3   8. jun 2010 VENGES - Det er nu mest fordi jeg nogen gange har fået taget dem ud i sound og er vågnet med dem i hånden -det samme med mine ringe. Og så kan de jo blive væk smiley puha, et år var da længe smiley Men okay. smiley tak.
    Vidste ikke det med man ikke måtte bruge dem igen, det gjorde jeg da dengang jeg fik de første. Men ok, man er jo blevet klogere på ti år smiley

• #4   8. jun 2010 Hov. Sound = søvne

• #5   8. jun 2010 Nej men har også selv taget dem ud i søvne jo. smiley Ligesom mine fingerringe ikke selv falder af.
    Og selvfølgelig, er det et år der skal til, så bliver det sådan smiley

• #6   8. jun 2010 Jeg har haft øreringe i siden jeg var 10 år gammel. (bliver snart 14 år)
    Jeg kan endnu ikke have dem ude smiley
    De har været groet sammen 3 gange nu xD
    Den første gang var jeg til ridning hvor hesten selvfølig også skulle ordnes, så på 2 timer var de groet sammen smiley
    Ellers har de været groet sammen på 1 time!! smiley
    Så det var lige et par ekstra ture til smykkebutikken ;p
    Jeg har altid mine øreringe på, når jeg sover, svømmer, ja alt smiley
    Derimod min veninde der er 13 år gammel (hun fik øreringe i da hun var lille) har ikke haft øreringe i siden Nytårsaften. Så forleden dag satte hun dem bare i! smiley smiley

• #7   8. jun 2010 Jeg har 7 huller i ørerne, fik de første da jeg var 13..

Tilsammen har jeg fået skudt dem i igen omkring 15 gange..

De to øverste som sidder oppe i brusken, har jeg kun haft ude for at skifte efter jeg fik dem lavet for tre år siden, ellers har jeg aldrig haft dem ude.
    De andre skifter jeg af og til når ringene bliver for slidte eller trænger (har små sølvringe i).

Jeg har i en periode gået uden øreringe i de to nederste huller i hvert øre, og så måtte jeg altså stikke den igennem igen.. Går jeg uden smykke i i mere end to dage, vokser de sammen igen. Halvdelen af hullet er fint nok, men sidste halvdel er vokset helt sammen..

Jeg bruger altid bittesmå sølvringe, faktisk de mindste creoler der findes, kan du ikke bare købe sådan nogle og bruge til at sove med? De koster altså ikke særlig meget..

Kommentér på:
Øreringe - hvor lang tid?

Annonce