Øreringe - hvor lang tid? Øreringe - hvor lang tid?
Når man får huller i ørene, hvor lang tid skal man så ca have øreringene i, før man kan tage dem ud om natten? Skulle jo nødig have at hullet bare bliver lukket til igen.
Hader at sove med øreringe i, men vil ud og have et hul mere i det ene øre og så er det jo nødvendigt at have dem i i noget tid.
-Og ja, kunne jo spørge hvor jeg får det lavet. Men nu er jeg jo lige nysgerrig nu Og hvad er det det koster? Omkring 100 kr?
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.414
Vidste ikke det med man ikke måtte bruge dem igen, det gjorde jeg da dengang jeg fik de første. Men ok, man er jo blevet klogere på ti år
maj 2005
maj 2005
Og selvfølgelig, er det et år der skal til, så bliver det sådan
okt 2009
Følger: 5 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 11
Jeg kan endnu ikke have dem ude
De har været groet sammen 3 gange nu xD
Den første gang var jeg til ridning hvor hesten selvfølig også skulle ordnes, så på 2 timer var de groet sammen
Ellers har de været groet sammen på 1 time!!
Så det var lige et par ekstra ture til smykkebutikken ;p
Jeg har altid mine øreringe på, når jeg sover, svømmer, ja alt
Derimod min veninde der er 13 år gammel (hun fik øreringe i da hun var lille) har ikke haft øreringe i siden Nytårsaften. Så forleden dag satte hun dem bare i!
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Tilsammen har jeg fået skudt dem i igen omkring 15 gange..
De to øverste som sidder oppe i brusken, har jeg kun haft ude for at skifte efter jeg fik dem lavet for tre år siden, ellers har jeg aldrig haft dem ude.
De andre skifter jeg af og til når ringene bliver for slidte eller trænger (har små sølvringe i).
Jeg har i en periode gået uden øreringe i de to nederste huller i hvert øre, og så måtte jeg altså stikke den igennem igen.. Går jeg uden smykke i i mere end to dage, vokser de sammen igen. Halvdelen af hullet er fint nok, men sidste halvdel er vokset helt sammen..
Jeg bruger altid bittesmå sølvringe, faktisk de mindste creoler der findes, kan du ikke bare købe sådan nogle og bruge til at sove med? De koster altså ikke særlig meget..
Øreringe - hvor lang tid?