661 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Skide lorteelektriker!! Skide lorteelektriker!!

jaja fint nok med hpndværkere der kommer og laver tingene mens man ikke er hjemme.. Tiltrods for at man både fortalte varmemesteren at der var katte i hjemmet, som IKKE måtte komme ud og at der hang en seddel på døren hvor der stod at de skulle passe på kattene ikke løb ud, så kom jeg hjem til et pivåbent køkkenvindue og min hankat (norsk skovkat) er pist væk.... FEDT! han er ikke kastereret da jeg skal bruge ham til at avle på, så chancen for at han kommer hjem nu, med alle de hunkatte der er i løbetid er vist ikke særlig stor...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skide lorteelektriker!!
  • #1   24. maj 2011 Så de har åbnet vinduet i dit hus og ladet det stå så andre rent faktisk bare kunne gå ind og tage alle dine ting ? :OOO

• #2   24. maj 2011 Ja det er så en helt anden ting...Normalt er der sikring på vinduerne, men vores køkkenvinduer er vist slidt op så sikring virker ikke, dvs at hvis man åbner det lidt og detblæser, så går vinduet op på fuld gab....Men jeg er mere bekymret for min stakkels kat...

• #3   24. maj 2011 Synes bestemt du skal ringe og klage!!!

• #4   24. maj 2011 Har du talt med varmemesteren og elektrikeren?

• #5   24. maj 2011 Kan ikke ringe til dem før i morgen....Synes bare det er møg ubehageligt at man ikke ved hvor Popeye er henne...:'(

• #6   24. maj 2011 Sådan en varmemester må da have et privatnummer, så han kan komme og hjælpe med at finde din kat, sætte sedler op i området mm. Er det ham der har kontakten til håndværkeren og lukket denne inde, så må han også have et ansvar.

• #7   24. maj 2011 Ja jeg var gået fuldstændig amok på dem som havde ladet vinduet stå åbent.
    Og når jeg så var færdig med det ville jeg tage ud og lede efter min sikkert meget skræmte kat.

• #8   24. maj 2011 Jeg tror nu , jeg havde lukket mine katte inde i et værelse , og lukket døren , så de ikke kunne risikere at slippe ud......
    Men ja.... håndværkere er ikke altid , nogen man skal lade rende rundt i ens hus , når man ikke er hjemme ...... de er nogen grise....... og tænker ikke som os andre......
    Håber sørme du finder din kat hurtigt..... jeg har selv haft 7-8 indekatte på samme tid..... og jeg ville tude , hvis bare een af dem slap udenfor... :O)

• #9   24. maj 2011 Ej pyha, håber at du får din kat hjem i god behold.

Nittib, det var da godt nok noget af en fordom!!!

• #10   24. maj 2011 Charlotte - Brains before beauty H

Det er skam ikke en fordom....... som du kan se , skriver jeg....." ikke ALTID "........ dermed være jo sagt...... at NOGEN er som jeg skrev....men ikke ALLE
    Man skal bare læse det rigtigt ....:O)

• #11   24. maj 2011 Han kommer helt sikkert hjem igen - men ja, det er skide træls, dengang jeg skulle have håndværker, smed jeg katten over til naboen fordi jeg vidste de ikke ville passe ordenligt på ! Det er SÅ træls - håber han snart kommer hjem igen!

Vi holdt fødselsdag i august sidste år herhjemme for familien - i starten var kattene i soveværelset men ville lige lukke dem ud så de kunne spise og komme på wc ! Vi sagde flere gange PAS på i ikke lukker kattene ud - da alle gæster var gået var vores hankat også væk - så var der en knold der havde åbnet badeværelse vinduet på fuld gab ! ARGH vi ledte i længe og sagde så til Daniel at nu går vi hjem og gør rent og lader døren stå åben ! Vidste han ville komme igen da han ikke havde spist sin aftensmad færdig - han kom så en time efter smiley Utroligt folk ikke kan acceptere det altså

Kommentér på:
Skide lorteelektriker!!

Annonce