Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet køkkenvask 600 kr.
  • Hænge lamper op 500 kr.
  • Painting the inside of a small building 3.940 kr.
  • Rengøring af 200 kvm hus 1.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 35 m hæk 2.000 kr.
  • Privat kok søges til madlavning med grøntsager fra egen køkkenhave i Holte 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polterabend hjælp !! :)
  • #1   2. aug 2011 Min svigerinde er lige blevet gift og de holdte bare hyggeaften med spisning og bowling. Dog kan jeg anbefale at huske at invitere familien og andre venner med også. De var kun 3 til min svigerindes. Hende selv, hendes søster og brudepigen. Hele familiens kvinder var så skuffet over ikke at blive inviteret.

Men jeg synes du skal tænke over hvad din veninde kan lide og hvordan hun er.

• #2   2. aug 2011 Jeg siger præcis det samme som, Rikke.
    Husk på hvad din veninde kan lide, jeg ville flippe helt ud hvis jeg skulle gøres til grin ved at blive slebt rundt, jeg ville faktisk gå min vej og som Rikke skriver, så er folk modbydelige.

• #3   2. aug 2011 Jeg ved at min veninde gerne vil at der sker noget, hun ville intet have imod at sælge kys udklædt smiley Hun er meget udadgående og altid frisk på nyt smiley

• #4   2. aug 2011 Der er jo en verden af muligheder. Dansetimer, zumbatime, gocarts, repelling, klatre, faldskærmsudspring, ridning, windsurf, boksetime eller skydning hvis det skal være lidt aktion.
    Dildoparty, makeupundervisning/makeover, indspille en sang, massage, skønhedsbehandling eller spa, hvis det skal være lidt tøset.

Start med morgenmad og så afsted, slut af med mad og bytur smiley

• #5   2. aug 2011 jeg ved at Randers bokseklub f.eks. arrangerer boksekampe, hvor bruden så kan få lov til at bokse mod en "rigtig" bokser, der sker selvfølgelig ikke noget smiley
    Det er sådan at når det er bruden der skal bokse - skal bokseren gå i gulvet :b

• #6   2. aug 2011 Julie : der er jo noget at tage fat i tak smiley

Line B: det lyder mega godt det vil jeg da lige kigge på smiley

• #7   2. aug 2011 En spadag - med brunch, champagne, spabehandlinger osv. - det ville jeg i hvert fald elske! ;o)

• #8   2. aug 2011 Til de 2 polter jeg ha været med til at arrangere lavede vi:

Hun fik sat hår og lagt make ud og vi besøgte fotograf, hvor hun fik taget billeder. Som Gommen fik til brylluppet. Vi dansede også linedance

Den anden: Vi besøgte en bondemand, hvor hun sku malke en ko, vi havde en lille quis, med medbragte spørgsmål. Latterkursus og croquis tegning. (nøgenmodel)
    Begge dage sluttede af med fælles fest med drengene :o)

• #9   2. aug 2011 Da jeg er første brudepige måtte jeg også lige forhører mig hos min veninde hva hun overhovedet ku tænke sig og hun ville bare have det sku være noget stille og roligt.. Så det får hun smiley

• #10   3. aug 2011 Nu når I bor i Viborg kunne i måske sejle ud på Borgvold og spise på den Ø der er i midten? :o)

• #11   3. aug 2011 Er der en Ø i midten af en af søerne?? smiley - Det vidste jeg ikke... smiley

Men det er i randers bokse og motionsklub, som ligger på kaserne området smiley
    Ellers ved jeg at Viborg også har en klub, men jeg ved ikke om de arrangerer noget

Kommentér på:
Polterabend hjælp !! :)

Annonce