643 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

fra kylling til vagthund:D fra kylling til vagthund:D

Min "lille" zika har li vist sig fra sin nye modig side:D normalt er hun lidt en kylling hvis der kommer nogle lidt pludselige lyde eller store mærkelige genstande, man ikke lige havde forventet var der. Eller det Har nu mest været når min kæreste er med, det er lidt som om hun synes når han er der, så skal han passe på hende og mig. Men det Der med at gø og knurre har aldrig rigtig været hende, hun elsker alle mennesker. I dag vende det så pludselig og har nu en hund der virker meget stolt af sit heltemod der jagede en gut væk, der forsøgte at komme ind, hun vil gerne have lov til at fortælle hvor dygtig hun har været;)

Jeg havde lovet min far at passe rigtig godt på mor, mens han var væk. Mor lå og var rigtig syg og jeg passede hende så godt jeg kunne, hun fik både min bamse, min bold og mit gnaveben, men det ville hun ikke ha (heldigt for mig, for jeg er nu så glad for alt der kan komme ned i min mave:D) jeg puttede mig op til mor under dynen og så faldt hun i søvn. Her ligger jeg så og passer hende, da jeg pludselig kan høre nogen liste ind af yderdøren (vi har sådan en dum indgang med to døre, så træls når man stormer ud af den første og glemmer den anden i ren lykke over mor siger vi skal lege) nå men jeg tror det er den søde post, men nej der nogen der pusler derude og det kan jeg ikke li. Jeg lister ned, rejser alle mine nakkehår og knurre så alt hvad jeg kan. Mor vågner og kigger underligt på mig, så løber jeg ud til vores dør og nu jeg ikke i tvivl om nogen vil ind til min mor. Jeg bliver så tosset at jeg gør højere end nogensinde før, bider i tæppet, kradser på døren - jeg skal bare ud og forsvare min mor! Mor kommer ud til mig, holder mig i halsbåndet og i det hun låser vores dør op, bliver yderdøren smækket med et brag og en grim gut løber herfra. Uha hvor ville jeg gerne ha sat efter ham og jaget ham langt væk, mor sagde bare jeg ikke måtte, men at jeg var bl Jeg havde lovet min far at passe rigtig godt på mor, mens han var væk. Mor lå og var rigtig syg og jeg passede hende så godt jeg kunne, hun fik både min bamse, min bold og mit gnaveben, men det ville hun ikke ha (heldigt for mig, for jeg er nu så glad for alt der kan komme ned i min mave:D) jeg puttede mig op til mor under dynen og så faldt hun i søvn. Her ligger jeg så og passer hende, da jeg pludselig kan høre nogen liste ind af yderdøren (vi har sådan en dum indgang med to døre, så træls når man stormer ud af den første og glemmer den anden i ren lykke over mor siger vi skal lege) nå men jeg tror det er den søde post, men nej der nogen der pusler derude og det kan jeg ikke li. Jeg lister ned, rejser alle mine nakkehår og knurre så alt hvad jeg kan. Mor vågner og kigger underligt på mig, så løber jeg ud til vores dør og nu jeg ikke i tvivl om nogen vil ind til min mor. Jeg bliver så tosset at jeg gør højere end nogensinde før, bider i tæppet, kradser på døren - jeg skal bare ud og forsvare min mor! Mor kommer ud til mig, holder mig i halsbåndet og i det hun låser vores dør op, bliver yderdøren smækket med et brag og en grim gut løber herfra. Uha hvor ville jeg gerne ha sat efter ham og jaget ham langt væk, mor sagde bare jeg ikke måtte, men at jeg var blevet en fantastisk vagthund:D og far sagde også at jeg var en go hund, da han kom hjem. Jeg er slet ikk sådan et lille pjathoved som de kalder mig, jeg kan bare godt li at lege kylling når far er hjemme. Han skal jo også lave lidt og passe på hjemmet.

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fra kylling til vagthund:D
  • #1   25. nov 2011 hi hi hvor er hun dygtig at passe godt på sin mor, læste højt for calle og sagde at det skulle han også, så lukkede han pænt sine øjne og sover videre.

• #2   25. nov 2011 Han øver sig sikkert i drømmeland;) ja må indrømme jeg faktisk blev ret glad for at det lille kræ faktisk godt kan være vagthund:o)

• #3   26. nov 2011 hi hi det forstår jeg godt, det ligner at der er dobermann i hende, med noget lab, ved ikke om det er rigtigt, men det jo super at hun er blevet vagtsom.
    calle øver sig kun på at lave rynkemimik og sutte bevægelser i søvne, hi hi

• #4   26. nov 2011 Hun er også en rigtig lille rundkørsel:) labrador, bordercollie, golden retriever og lidt dobermann, så hun er vores lille 4 i 1. Hehe hvor kært, zika er heller Ikk kommet over suttebevægelser og lyde endnu, tror jeg faktisk heller aldrig hun ligger fra sig. men tror nu nok calle skal blive en go vagthund;) flot det er han i hvert fald allerede

• #5   26. nov 2011 ja jeg håber om nogen måneder at han får lyd på ved fremmede lyde hjemme, vi har desværre meget indbrud i området, vores første rotte var meget vagtsom og ham var jeg helt tryg ved, engang bulderede vores gamle underbo på i raseri, jeg åbenede døren på klem og bobo stod bagved og knurrede af underboen som han har kendt fra lille hvalp og snakkede med dagligt, men at bulder på døren og være rasende skulle han ikke gøre.
    så glæd dig endelig over hun er vagtsom, sådan som tiderne er for tiden.

Kommentér på:
fra kylling til vagthund:D

Annonce