430 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Sikken en tur Sikken en tur

ØV ØV ØV...................... den tur til Albertslund som skulle være en rigtig sommer hygge tur endte i det være bæ for at sige det på godt dansk.

Vi kom derud og Nicki løb og læste Albertslund nyt *GG* en avis han normalt ikke læser, han er jo mere til Frederiksberg bladet. Vi fandt søen og nøj hvor han nød det, han var næsten ikke til at drive op igen.
Nå men hjem skulle vi jo igen. Lige pludselig stikker Nicki i et skrig det bare gør ondt at høre. Og han trækker sit ene bagben op under sig. Jeg kigger på det og ser det BARE bløder. Han har fået skåret sin ene trædepude op. Jeg tager ham op og skynder mig ned til bilen ( der var sku' langt med en hund på armen på 12 kg ). Får ringet til min dyrlæge der siger kom med det samme. Vi ræser mod Frederiksberg igen.
Dyrlægen får kigget på det og konstatere en dyb flænge. Egentlig burde det sys, men han mener at trådene kan skære det endnu mere op. Så han fik en sprøjte og pencillin til de næste 5 dage. Er pakket ind i en bomulds sok :o( Nøj han er ynkelig. Stakkels dreng.

Tænk den tur der rigitig skulle være hyggelig endte i det være ÆV

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikken en tur
Kommentér på:
Sikken en tur

Annonce