På tur til Spanien.. Et godt grin... På tur til Spanien.. Et godt grin...
Min veninde er flyttet til Spanien.
De kørte afsted i sidste uge, og her er så beretningen fra deres tur derned..:-)
I aftes nåede vi frem!...til naboen, vel at mærke! Der skete nemlig det, at da vi i skybrud nåede Paris, ringer Lars og siger at vi har en mindre udfordring, som består i at vi ikke kan komme ind i huset før mandag! Så derfor, voress meget søde hollandske naboers B&B, som er meget anbefalelsesværdigt! Derudover havde vi en lille - set i bagspejlet ret positiv oplevelse - mens den stod på ikke så sjov oplevelse, eftersom vi blev meldt til politiet på den første tyske rasteplads hvor vi luftede hunde! 16 hunde der venter på at skulle ud og luftes, ser nok lidt voldsomt ud, selv i en Caravelle. Så nogen meget hundeelskende, velmenende tyske mennesker mente vi nok var hundehandlere, og havde ringet til politiet, som kom hamrende! . Nå, men udover det ubehagelige i at blive meldt til politiet, stoppede det ubehagelige så også, for begge politimænd var meget interesserede i specielt labradorene, og kunne med det samme konstatere at alt var som det skulle være og ønskede os hovedrystende fortsat god rejse til Spanien! Skøre kugler, stod malet i ansigtet på dem! . Alt forløb herefter begivenhedsløst...indtil næste hundeluftningsstop, hvor Tara steg direkte ud af bilen og rullede sig godt og grundigt i en menneskelort, kommende fra en person, der burde køre direkte til lægen! Kan ikke mindes jeg har været med til noget så ulækkert! Uden Janne's dyre nye hårkur fra frisøren havde vi ganske enkelt været nødt til at efterlade kræet på rastepladsen, men det gik selvom mine fingre lugtede af lort til næste dag, hvor historien nøjagtigt genspillede sig! . Der var vi simpelthen ved at begynde at tude, mens Tara lignede een der følte sig ekstremt forulempet over måden at blive behandlet på, bare fordi man havde fået sig en ny spændende hobby! Mine fingre er netop holdt op med at lugte af lort...til orientering! MEN ellers har det været forbløffende let overstået tur, hvor alle mennesker og hunde har klaret det til UG! Selv lille Shine på 4 mdr, tog de lange stræk i stiv arm! . Nu hygger alle sig med at vænne sig til varmen, og se hvem der først kan komme naboens indhegnede brakmark rundt, mens vi sidder med fødderne i poolen, og læser om det danske vejr! Her er en ganske let vind, så hvis vi kan skal nok prøve at dirigere noget godt vejr mod nord, mens vi venter på at mænnerne, børnene og Valle skal ankomme.
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.854
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.402
Men 16 hunde? Hold da op, så har man nok at se til
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.082
de 8 af dem er aktive jagthunde der bliver brugt meget på jagt/trænet meget..
De sidste er pensionister/hvalpe + et par chi'er.
På tur til Spanien.. Et godt grin...