772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Af få klistermærker af nye ting! Af få klistermærker af nye ting!

Ja jeg er desperat! Vi har købt nye gardiner.... <b>endelig</b>!

Meeen der sidder de der super irriterende klistermærker som er fuldstændigt umulige at hive af i et stykke.
Men det er ikke nok i sig selv nej, når man endelig har kradset papiret af ja så kan man gå i gang med klistret som selvfølgelig ikke vil følge med papiret, nej det vil blive siddende på mine gardiner og spotte mig i tid og evighed!

SÅ kære kære HG, <b>please</b> lad der sidde en derude som har det bedste råd i verden til at få det fis væk!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Af få klistermærker af nye ting!
  • #1   5. okt 2013 en klud med noget kogende vand skulle gerne få det til at slippe smiley det kan dog være lidt besværligt ikke at ramme sig selv smiley

• Lulu P
    Lulu P Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #2   5. okt 2013 Kan du måske varme det med en hårtørrer så limen slipper lettere?

• #3   5. okt 2013 Finsprit? Prøv på et lille hjørne først. Hvis underlaget ikke tager skade af spritten (og det burde det ikke), så virker det som regel bedst hvis du lige holder din vatrondel eller køkkenrulle med sprit på i en 1-2 minutter og så burde limen være lige til at tørre af. Det kan også sagtens være at du kan tørre den af med det samme bare med en køkkenrulle vædet i sprit.

Test selvfølgelig også at gardinet ikke bliver misfarvet af spritten hvis du nu skulle komme til at spilde.

• #4   5. okt 2013 Gnubbe hårdt med sprit på enblød klud plejer at virke her

• #6   5. okt 2013 Jeg har fået stængerne pillet af, så nu behøver jeg ikke længere bekymre mig om stoffet!

min kæreste fyldte badekaret med varmt vand og det får papiret til at løsne ret let, så bagefter er det bare i krig med klisterret, jeg har fundet både lampeolie og sprit frem, så må vi se hvad der virker bedst! Tak for rådene, mit temperament var på kogepunktet! Nu efter en kop kaffe og nogle gode råd er jeg klar til at forsøge igen! smiley

• #7   5. okt 2013 Lad os høre hvordan det gik smiley og tillykke med de nye gardiner

• #9   5. okt 2013 Jeg er nu blevet færdig med 1(godt der er laaang tid til mandag!) og prøvede med både lampeolie og sprit og synes klart spritten virkede bedst ind til videre, men jeg brugte også den sidst.

Det er godt nok noget træls arbejde!

• #11   5. okt 2013 Jeg har ingen gaze desværre. Jeg brugte faktisk den grove side af en opvaskesvamp, men det ridsede heldigvis ikke! Jeg må bare håbe manden ikke ser det haha

• #12   5. okt 2013 EJ men om jeg fatter hvorfor der skal det skide klister på ALT, jeg bliver så hidsig hver gang jeg får en ny ting smiley

• #16   5. okt 2013 Har prøvet at holde det på og tørre af, det virkede ikke for mig?

• #17   5. okt 2013 Bruger du køkkenrulle? Det skal være noget som suger spritten og holder på den, ellers virker det ikke hvis du holder det mod spritten for at opløse det.

• #18   5. okt 2013 Jeg prøvede med noget grovere toiletpapir og det virkede ikke, det var virkelig noget sejt klister som var på det stads. Jeg prøvede også med klud og viskestykke og både lampeolie og sprit!

Jeg havde jo en del at øve mig på, så i sidste ende kom jeg frem til at lade dem ligge i vand, pille papiret af, lade dem ligge lidt længere i vandet. Så tog jeg dem op og tørrede dem af. Blødte klisteret op i sprit og ventede nogle sekunder inden jeg skrubbede dem let med svampen. Det tog ikke lang tid med de sidste smiley

Nå men hvad alt er. Jeg er faktisk blevet færdig, gardinerne er sat op i hele huset og hvor er jeg glad!! Sikke en forskel det har givet, jeg kan slet ikke forstå at vi har overlevet så længe uden og hvordan vi kunne priotere andre ting frem for gardinerne smiley

• #19   5. okt 2013 en anden gang så tag lidt madolie og smør på, så lad det opbløde det, så kan du nuldre det af let som ingenting smiley

Kommentér på:
Af få klistermærker af nye ting!

Annonce