6.310 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ghita Nørby vandrehistorie Ghita Nørby vandrehistorie

Jeg er kæmpe Ghita Nørby fan og har været det i flere år - men nu har jeg læst en vandrehistorie på nettet som jeg ikke kan få ud af mit lille hoved smiley
Angiveligt skulle hun have haft kønslig omgang med sin hund og kom på skadestuen - historien går på at folk har hørt det fra nogle som kender nogle der skulle have arbejdet på den pågældende skadestue..
Et andet udsagn siger at historien bygger på en anden skuespillerinde..
Men med hendes arbejde i Dyrefondet og arbejde med dyrevelfærd så kan jeg slet ikke få det til at passe. .
Jeg ved godt det er virkelig underligt at tænke over smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ghita Nørby vandrehistorie
  • SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
    #4   8. mar 2014 Har du læst bogen "Det døde barn i hoppegyngen" Det er en samling vandre historier, man har taget godt fat i og undersøgt baggrunden og oprindelsen for dem. Den er ret interessant.
    det karakteristiske for vandre historier er at det er nogen der øjensynligt skulle være gået gennem så mange led at man tror det er løgn. Som din historie finder man aldrig nogen sinde dem der skulle have hørt fra en eller anden ansat et eller andet sted der var sammen med en 5.. De findes ikke, din historie er opfundet ellers havde kilderne været mere troværdige smiley

• #7   9. mar 2014 Thank you! Nu kan jeg endelig slippe det der ækle billede jeg får i mit hoved! smiley

• #8   9. mar 2014 okey.. du går og tænker på sådan en historie, der virker helt ude i hampen...
    nå så 6 personer lige skriver at det er en mærkelig historie tænker du ikke på den mere?

du er vist meget nem at påvirke hva smiley alligevel et af de mærkeligste indlæg jeg har set herinde

• #10   9. mar 2014 steffen: Nu er der mange historier der umiddelbart virker totalt ude i hampen, men som er sande alligevel - og jeg troede ikke rigtigt på det i forvejen, fordi det lige lød som lige lovligt langt ude - men måske havde andre hørt om det smiley

Kommentér på:
Ghita Nørby vandrehistorie

Annonce